Θ. Λιώκης: Η ΔΥΝΑΜΙΣ στηρίζει και στηρίζεται στους διαμεσολαβητές

Η πολύτιμη βοήθεια των συνεργατών-ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, οι οποίοι μας μεταφέρουν τα αιτήματα-ανάγκες των καταναλωτών αποτελεί «κλειδί» για τον σχεδιασμό νέων προϊόντων και υπηρεσιών της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ, τονίζει ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας κ. Θεόδωρος Λιώκης.

Μιλώντας στο IW ο κ. Λιώκης προέβαλε ως προτεραιότητα της εταιρείας τη δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης στον Έλληνα καταναλωτή.

Ο ίδιος, απαρίθμησε τις φετινές προκλήσεις στην ασφαλιστική αγορά κάνοντας λόγο για ένα ασταθές πολιτικό και οικονομικό υπόβαθρο, για αθέμιτες πολιτικές «πτωχευτικών ασφαλίστρων» του κλάδου αλλά και καταιγισμό νομοθετικών ρυθμίσεων.

Αναλυτικά η συνέντευξη του κ. Λιώκη:

iw? Η θέση του διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας θεωρείται κομβική σε κάθε εταιρεία που πρωταγωνιστεί στην ασφαλιστική αγορά. Ποιος είναι ο ρόλος και ο τομέας ευθύνης σας;

απ. Το Μάρκετινγκ είναι μια σύνθετη επιστήμη, η οποία, κατά κάποιον τρόπο, συνδέεται με όλες τις λειτουργίες μιας εταιρείας. Αν μπορούσαμε να το απλοποιήσουμε, θα λέγαμε πως το έργο του διευθυντή Μάρκετινγκ ξεκινά από την ανάλυση της αγοράς, μετά ακολουθεί η χάραξη της στρατηγικής και στο τέλος γίνεται η εφαρμογή της.

Στα πλαίσια της εφαρμογής υπάγεται ο σχεδιασμός των ασφαλιστικών προϊόντων, στον οποίο συμμετέχει η Διεύθυνση Μάρκετινγκ, η επιλογή των καναλιών προώθησης, ο σχεδιασμός του επικοινωνιακού πλάνου, η δημιουργία του υλικού για την προώθηση και ο απολογισμός.

iw? Με ποιον τρόπο οι σύγχρονες εταιρείες παράγουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο την πλήρη κάλυψη αναγκών των πελατών;

απ. Η δημιουργία των προϊόντων είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, η οποία όμως συνήθως ξεκινά από την ανίχνευση των αναγκών της αγοράς. Αυτό επιτυγχάνεται με την πολύτιμη βοήθεια των συνεργατών-ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, οι οποίοι μας μεταφέρουν τα αιτήματα-ανάγκες των καταναλωτών. Στη συνέχεια, σε συνεργασία με την τεχνική διεύθυνση και το τμήμα πωλήσεων, η Διεύθυνση Μάρκετινγκ βοηθά στην εξέλιξη των ασφαλιστικών προϊόντων. Όταν το προϊόν είναι πλέον έτοιμο, αναλαμβάνει να το επικοινωνήσει στους ενδιαφερόμενους με τον πιο αποδοτικό τρόπο.

iw? Με ποια μέσα γίνεται η επικοινωνία και η προώθηση των προϊόντων, δράσεων, υπηρεσιών; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής με βάση την αποδοτικότητά τους;

απ. Το επικρατέστερο κανάλι διανομής ήταν, και παραμένει, αυτό των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Νέα κανάλια διανομής, όπως το Διαδίκτυο, έχουν κάνει την εμφάνισή τους, χωρίς όμως να καταφέρουν να αποσπάσουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Η ΔΥΝΑΜΙΣ στηρίζει και στηρίζεται στους διαμεσολαβητές. Πιστεύει στην προσωπική επαφή και θεωρεί πως επιβάλλεται τα ασφαλιστικά προϊόντα να πωλούνται από εξειδικευμένους επαγγελματίες.

iw? Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο, απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον, με ποιες στρατηγικές διατηρείτε το πελατολόγιό σας;

απ. Η τεχνική είναι απλή: προσωπική εξυπηρέτηση, ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, δίκαιη και έγκαιρη αποζημίωση κατά την περίπτωση επέλευσης του κινδύνου.

iw? Πώς συγκρίνετε την απόδοση των ενεργειών σας με τους στόχους που είχατε ορίσει εξαρχής βάσει σχεδιασμού;

απ. Οι ενέργειες του μάρκετινγκ δεν αποτιμώνται τόσο εύκολα, λόγω του ότι υπάγονται σε μια μακροχρόνια διαδικασία, τα αποτελέσματα της οποίας, συνήθως, φαίνονται σε επόμενες χρήσεις.

Επιμέρους καμπάνιες προώθησης μπορούν να αξιολογηθούν ως προς την αποτελεσματικότητά τους με διάφορους τρόπους. Η ηλεκτρονική προβολή ελέγχεται πιο εύκολα από κάθε άλλο είδος προβολής, αφού μας επιτρέπει να παρακολουθήσουμε την πορεία του χρήστη και να έχουμε εικόνα για την αλληλεπίδρασή του.

Άλλοι τρόποι προβολής, όπως μέσω των εντύπων μέσων, του ραδιοφώνου ή της τηλεόρασης, μπορούν να αποτιμηθούν αν συνδυαστούν με ηλεκτρονική υποστήριξη ή αν προωθείται προϊόν κατ’ αποκλειστικότητα στα συγκεκριμένα μέσα.

iw? Ποιες είναι οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει η εταιρεία σας προκειμένου να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής;

απ. Η ψηφιακή τεχνολογία έχει διευκολύνει απεριόριστα το έργο του μάρκετινγκ. Το Ίντερνετ αποτελεί ένα σπουδαίο μέσο διαφήμισης, καθώς μας παρέχει τη δυνατότητα να στοχεύσουμε με εξαιρετική ακρίβεια το κοινό μας αλλά και να αποτιμήσουμε την απήχηση της καμπάνιας μας.

Η ψηφιακή τεχνολογία μάς επιτρέπει να ενημερωνόμαστε άμεσα για την εικόνα της αγοράς μας, να κάνουμε αποδελτίωση εξαιρετικά γρήγορα, αλλά, το βασικότερο όλων, να επικοινωνούμε με πελάτες και συνεργάτες σε πραγματικό χρόνο. Η ψηφιακή τεχνολογία μάς βοηθά να περιορίσουμε την επιβάρυνση του πλανήτη, αλλά και τα έξοδα από τις εκτυπώσεις φυλλαδίων και γενικότερα προωθητικού υλικού, ενώ μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε, εύκολα και γρήγορα, ενδιαφέρον υλικό για την προώθηση των ασφαλιστικών προϊόντων που διαθέτουμε.

iw? Ποιες προτεραιότητες έχετε θέσει ως εταιρεία, ποιοι είναι οι βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι σας;

απ. Προτεραιότητά μας αποτελεί η δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης στον Έλληνα καταναλωτή. Η δημιουργία ασφαλιστικής συνείδησης είναι μια μακροχρόνια διαδικασία, η οποία θα προστατεύσει πρωτίστως αυτούς που θα αντιληφθούν πόσο σημαντική είναι η ασφάλιση, ενώ θα μεγαλώσει την «πίτα» από την οποία διεκδικούμε το κομμάτι παραγωγής μας.

Αναφέρομαι κυρίως στον κλάδο της περιουσίας (πυρός), η ασφάλιση της κατοικίας ή της επιχείρησης δεν είναι υποχρεωτική, και έτσι ο περισσότερος κόσμος δεν ασφαλίζεται.

Μάλιστα η πλειοψηφία δεν γνωρίζει ότι η ασφάλιση είναι προσιτή: με τα νέα μας προγράμματα ασφάλισης κατοικίας Dynamis Home, η ασφάλιση κατοικίας 80 τ.μ. κοστίζει κάτι λιγότερο από 0,3 ευρώ τη μέρα και μας προφυλάσσει από τους βασικούς κίνδυνους, ενώ με κάτι λιγότερο από 0,5 τη μέρα απολαμβάνουμε πλήρη κάλυψη.

Στόχος μας, λοιπόν, είναι, με τα νέα, εξαιρετικά ανταγωνιστικά προγράμματα πυρός, να αυξήσουμε το μερίδιό μας στη συγκεκριμένη αγορά.

iw? Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις για την ασφαλιστική αγορά το 2019;

απ. Οι προκλήσεις είναι σίγουρα πολλές. Ξεκινώντας από το ασταθές πολιτικό και οικονομικό υπόβαθρο και φθάνοντας σε αθέμιτες πολιτικές «πτωχευτικών ασφαλίστρων» του κλάδου μας, έχουμε σίγουρα να αντιμετωπίσουμε σοβαρές προκλήσεις. Η αγορά μας, και ιδιαίτερα μετά τα τραγικά περιστατικά που συγκλόνισαν το πανελλήνιο, θα πρέπει να κερδίσει το στοίχημα της υποχρεωτικής ασφάλισης κατοικίας για το καλό όλων.

Ο καταιγισμός νομοθετικών ρυθμίσεων είναι επίσης μια μεγάλη πρόκληση. Αναφέρομαι μεταξύ άλλων στον νόμο 4583/2018, ο οποίος μακροπρόθεσμα θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα για τον κλάδο μας, ωστόσο μέχρι να ολοκληρωθεί η προσαρμογή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, προϋποθέτει αρκετή προσπάθεια και από την πλευρά μας, αφού στόχος μας είναι να τους στηρίξουμε και να τους βοηθήσουμε όσο μπορούμε, διευκολύνοντας το έργο τους.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*