back to top
12.6 C
Athens
Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2025

Τα οφέλη της ομαδικής ασφάλισης

Στο σημερινό κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον, τα προγράμματα ομαδικής ασφάλισης αναδεικνύονται σε στρατηγικό «εργαλείο», το οποίο εξασφαλίζει σημαντικά πλεονεκτήματα και οφέλη για τις σχέσεις εργοδοτών και εργαζομένων, αλλά και για την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων.

Είναι γεγονός ότι, τα τελευταία χρό-νια, ζούμε σε συνθήκες παρατεταμένης αβεβαιότητας, με το εισόδημα των πολιτών να μειώνεται όλο και περισσότερο και την ανασφάλεια για το μέλλον να εντείνεται. Σε μια περίοδο κατά την οποία οι παροχές της κοινωνικής ασφάλισης υποχωρούν αισθητά, οι ανάγκες των εργαζομέ-νων για ποιοτικές καλύψεις στους τομείς της ζωής, της υγείας και της σύνταξης αυξάνονται.

- Advertisement -

Όπως έχει δείξει έρευνα της MetLife στην Ελλάδα, πάνω από 9 στους 10 εργαζομένους εκφράζουν την αγωνία τους για το τι θα συμβεί σε περίπτω-ση ατυχήματος και 6 στους 10 για το πώς θα ανταποκριθούν στις υποχρε-ώσεις τους αν υπάρξει περιστατικό σοβαρής νόσου στους ίδιους ή στις οικογένειές τους. Επιπλέον, 4 στους 10 εργαζομένους δεν ξέρουν πώς να σχεδιάσουν τη συνταξιοδότησή τους. Την ίδια στιγμή, οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να κινητοποιήσουν τους εργαζομένους τους, αλλά και να προσελκύσουν και να διατηρήσουν ικανά στελέχη, που θα στηρίξουν τις προσπάθειές τους για ανάπτυξη, διατηρώντας πάντα τα κόστη τους σε λογικά επίπεδα. Ωστόσο, με δεδομέ-νες τις προκλήσεις που εξακολουθεί να παρουσιάζει η αγορά, η αύξηση των ονομαστικών μισθών δεν είναι πάντα εφικτή, με αποτέλεσμα να υπάρχει ανάγκη για εναλλακτικές, προσιτές λύσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, δεν είναι τυχαίο το ότι, παρά τις πιέσεις που δημιούρ-γησε η κρίση στην αγορά εργασίας, αυξάνεται σταθερά τα τελευταία έτη ο αριθμός των επιχειρήσεων που επι-λέγουν την ασφάλιση των εργαζομέ-νων τους σε ομαδικά προγράμματα. Το γεγονός αυτό πιστοποιείται και από τον σημαντικά μεγαλύτερο ρυθ-μό ανάπτυξης της παραγωγής των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων των ομαδικών προγραμμάτων σε σχέση με τη γενική αύξηση των ασφαλίστρων ζωής. Μάλιστα, παρ’ όλο που μέχρι πρόσφατα η ομαδική ασφάλιση αποτελούσε «προνόμιο» κυρίως για τις μεγάλες και τις πολυεθνικές επιχειρήσεις, πλέον επιλέγεται από όλο και περισσότερους μεσαίους και μικρούς εργοδότες.

- Advertisement -

Το γεγονός ότι τα ομαδικά προγράμ-ματα που διατίθενται στην αγορά καλύπτουν επιχειρήσεις με προσω-πικό 10 ατόμων και άνω εξασφαλίζει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να αξιοποιήσουν τα πλεο-νεκτήματα της ομαδικής ασφάλισης. Με ευέλικτα σχεδιασμένα ομαδικά προγράμματα ζωής, υγείας, ατυχημά-των ή και σύνταξης, οι επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να δημιουρ-γήσουν έναν έξυπνο συνδυασμό απολαβών και πρόσθετων παροχών, οι οποίες συμπληρώνουν τον ρόλο της κοινωνικής ασφάλισης και περιο-ρίζουν την αγωνία των εργαζομένων για το μέλλον των ίδιων και των οικογενειών τους.

Με τον τρόπο αυτό οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την πρόταση αξίας προς τους εργαζομένους τους, να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και να τονώσουν την παραγωγικότη-τά τους.

Όπως έδειξε η έρευνα της MetLife, όσο περισσότερο εκτιμούν οι εργαζό-μενοι το ενδιαφέρον και την υποστήριξη από τον προϊστάμενό τους τόσο μεγαλύτερη είναι η αφοσίωση και η δέσμευσή τους προς τον εργοδότη.

Παράλληλα, οι ίδιοι οι εργοδότες αναγνωρίζουν σε ποσοστό 97% ότι τα προνόμια που προσφέρουν τα προγράμματα ομαδικής ασφάλισης συμβάλλουν στην αύξηση της ικανοποίησης των εργαζομένων, ενώ αναγνωρίζουν σε ποσοστό 88% ότι βοηθούν στην αύξηση της παραγωγι-κότητάς τους.

Η MetLife, ένας παγκόσμιος οργα-νισμός με ηγετική θέση στην αγορά ομαδικών ασφαλίσεων στην Ελλάδα, μπορεί να υποστηρίξει αξιόπιστα τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους, με σκοπό τη μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων της ομαδικής ασφάλισης.

Διαθέτει την εμπειρία και τα κατάλληλα «εργαλεία» ώστε να σχεδιάζει τις κατάλληλες λύσεις, με βάση τις οικονομικές δυνατότητες και τις συγκεκριμένες κάθε φορά ανάγκες τόσο της επιχείρησης όσο και των εργαζομένων.

Δεν είναι τυχαίο το ότι η MetLife εξα-κολουθεί να αποτελεί τη Νο1 επιλογή των Ελλήνων εργοδοτών στην ομαδι-κή ασφάλιση, αυξάνοντας μάλιστα τις πωλήσεις της περισσότερο από 50% το 2018 σε σχέση με το 2017.

Με την αξιοποίηση της σωστής τεχνογνωσίας, η ομαδική ασφάλιση μπορεί να αναδειχθεί σε προσιτή και ταυτόχρονα στοχευμένη επένδυση, ώστε οι ελληνικές επιχειρήσεις και οι άνθρωποί τους να αντιμετωπίσουν το μέλλον με μεγαλύτερη αυτοπεποί-θηση και καλύτερες προϋποθέσεις επιτυχίας.

Aναδημοσίευση από το περιοδικό InsuranceWorld.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ομαδικά ασφαλιστήρια: Επένδυση στην ασφάλεια και στην ευημερία της επιχείρησης

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ΖΩΗΣ, με ολοκληρωμένη φιλοσοφία γύρω από την «ασφάλεια της ομάδας», την καθιστά προσβάσιμη ακόμη και στις μικρότερες επιχειρήσεις

Mία μεγάλη γιορτή

Εικόνες με στιγμιότυπα από την γιορτή της ενοποιημένης πλέον NN Hellas, με την εξαγορασμένη πρώην Metlife

Σε «θέση μάχης» τα νέα σχήματα στην ασφαλιστική αγορά

Οι εσωτερικές και τεχνικές διαδικασίες που απαιτούνταν μετά τις πρόσφατες εξαγορές στον κλάδο βαίνουν προς ολοκλήρωση και οι μεγάλες εταιρείες παίρνουν θέση ενόψει του φθινοπώρου.

Πράσινο φως για την εξαγορά της MetLife από το ΝΝ Group στην Πολωνία

Το πράσινο φως άναψε η αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Πολωνίας για την εξαγορά της MetLife από το NN Group, όπως είχε συμβεί το προηγούμενο διάστημα για το βραχίονα της πρώτης στη χώρα μας.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής

Η νέα γενιά Συντονιστών Ομάδων και Γραφείων, που έχει προκύψει από τον πυρήνα της εταιρείας, θα συμβάλει στην επίτευξη ενός φιλόδοξου στρατηγικού στόχου

Apollon Broker: Αποφοίτησαν δύο στελέχη από το Advanced Program in Management for Insurance Executives 2025

Το πρόγραμμα των Eurolife-ΠαΠει αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά σχήματα στον χώρο της ασφαλιστικής διοίκησης

Στόλισε το σπίτι σου έξυπνα και οικονομικά: ο απόλυτος γιορτινός οδηγός από την ERGO Hellas

Πέρα από την προσιτή ασφάλεια του σπιτιού –με το πρόγραμμα My Home–, η ERGO φροντίζει και για την αισθητική του δίνοντας χριστουγεννιάτικα tips

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Σίμος Μασέλης: «Ο πραγματογνώμονας είναι ο θεματοφύλακας της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στην ασφαλιστική αγορά»

Ο πρόεδρος του HALA μιλά στον Λ. Ρόδη για τη στρατηγική σημασία της πραγματογνωμοσύνης, τις προκλήσεις αλλά και τη νέα εποχή συνεργασιών

Νέα εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής

Η νέα γενιά Συντονιστών Ομάδων και Γραφείων, που έχει προκύψει από τον πυρήνα της εταιρείας, θα συμβάλει στην επίτευξη ενός φιλόδοξου στρατηγικού στόχου

Δήλωση Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις εκλογές της ΕΣΑΠΕ

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει ότι η συμμετοχή στη διαδικασία αποτύπωσε ένα ακόμα μήνυμα ενότητας και ισχυρού ενδιαφέροντος για τον κλάδο

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εβδομάδα ΕΚΕ για 7η χρονιά, με δράσεις για τον συνάνθρωπο

Η ασφαλιστική δίνει κάθε χρόνο τη δυνατότητα στους ανθρώπους της να συμμετάσχουν ενεργά σε δράσεις προσφοράς, εκπαίδευσης και αλληλεγγύης

Ασφαλή Χριστούγεννα για διαβητικούς και καρδιοπαθείς

Τα γεύματα των εορτών, συνήθως πλούσια σε λιπαρά, απλούς υδατάνθρακες και αλάτι, δύσκολα εντάσσονται στα αποδεκτά υγιεινοδιαιτητικά πρότυπα