back to top
15.1 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Το νόμισμα του μέλλοντος για τις ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Υπάρχει μία ασφαλιστική που να μην πρωτοπορεί στην αγορά;

- Advertisement -

Ολες για κάτι διακρίνονται. Ολες θέλουν πελάτες. Ολες ανανεώνουν, αναβαθμίζουν ή εκδίδουν νέα προϊόντα. Ολες: ζωής, γενικών ή μεικτές θέλουν να αυξήσουν τα μερίδια τους στο αυτοκίνητο, στις γενικές, στην ζωή και την υγεία, προτάσσοντας την Φερεγγυότητα ΙΙ. Πολύ ωραία.

Όμως, η συμμετοχή του κλάδου στο ΑΕΠ της χώρας, παρά τα καλά και  τις προσπάθειες δεν αυξάνεται. Κάτι δεν γίνεται καλά.

- Advertisement -

Τα νέα προϊόντα, υπάρχουν. Αποθεματικά κεφάλαια υπάρχουν. Ανάγκες για καλύψεις υπάρχουν. Αποζημιώσεις έγκαιρες δίνονται. Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση, μεσίτες πράκτορες αναβαθμίζονται με την IDD, εκπαίδευση υπάρχει, επενδύσεις στο τομέα της τεχνολογίας γίνονται,  Όλα αυτά είναι προγραμματισμένα και δουλεύουν ρολόι.

Αφού είναι όλα τόσο καλά, γιατί, η αγορά είναι κολλημένη στο 2% όταν μάλιστα υπάρχει τέτοια ανάγκη για ασφάλεια και μάλιστα όταν οι πολίτες έχουν συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορούν να περιμένουν την αρωγή από το κράτος;

Μία από τις πρωτοπόρες ασφαλιστικές μίλησε για οικοσυστήματα. Από τα προϊόντα πάμε στα οικοσυστήματα είπε, από τον παραδοσιακό τρόπο εξεύρεσης πελατών, στον σύγχρονο τρόπο εξεύρεσης πελατών, από τον πωλητή στον σύμβουλο.

Ο ασφαλιστής πλησιάζει τον πελάτη όταν θέλει να πάρει λεφτά, και ο πελάτης όταν κάνει την αναγγελία της ζημιάς.  Εκ των αποτελεσμάτων δείχνει να είναι λάθος.

Ο πελάτης θέλει να πάρει πληροφορίες για την διατροφή του, για την υγεία του, για τρόπους ευεξίας, για τα έξοδα επισκευής του αυτοκινήτου του, για να αγοράσει ή να πωλήσει το αυτοκίνητο του, για τους χώρους στάθμευσης, αργότερα για τον διαμοιρασμό στο αυτοκίνητο, ήδη τα πατίνια κατέκλυσαν τους δρόμους της Αθήνας.

Δώστε στο πελάτη αυτό που χρειάζεται και μετά πηγαίνετε να πωλήσετε ακούσαμε.

Οι ασφαλιστικές κρατάν ήδη στα χέρια τους και το νόμισμα του μέλλοντος που είναι τα δεδομένα. Οι ασφαλιστικές με τα μεγάλα χαρτοφυλάκια έχουν ένα θησαυροφυλάκιο στα χέρια τους. Βγάζοντας και αναλύοντας τα προφίλ των πελατών και αξιοποιώντας τις επαφές μπορούν να αντιστρέψουν το κλίμα και να κρατήσουν τον κόσμο δίπλα τους.

Ας δουν και παραπέρα. Χρειάζεται διορατικότητα και προσαρμογή.

Οποιος δεν προσαρμόζεται, μπαίνει στο περιθώριο ακούσαμε επίσης πρόσφατα. Ας δουν μπροστά οι ασφαλιστικές για να φτιάξουν το έδαφος και τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

«Η Υγεία στο προσκήνιο, με γνώμονα τη διαφάνεια, την κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα» το μήνυμα του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Για την αναγκαία ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και πρακτικές όπως τα DRGs μίλησε ο Α. Σαρρηγεωργίου

Το μεγάλο στοίχημα μιας ασφαλιστικής που αξίζει να βγει

Και τότε θα κάνει τη μεγάλη έκπληξη στην ελληνική αγορά

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Generali Hellas και Ευρωκλινική: Η αξία της συνένωσης

Οι δύο οργανισμοί μαζί μπορούν να προσφέρουν πολύ περισσότερα, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης φροντίδας

Οδική βοήθεια: Υπόσχεση ή πρόκληση;

Αν και η οδική βοήθεια στην Ελλάδα παραμένει πολύτιμη, η αξία της στην πράξη δοκιμάζεται από πολλούς παράγοντες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική