back to top
15.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Ενισχύει το προφίλ της στην Ινδία η Generali

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Ενδυναμώνει το «αποτύπωμά» της στην ασφαλιστική αγορά της Ινδίας ο ιταλικός όμιλος Generali, καθώς ανακοίνωσε την οριστικοποίηση της συμφωνίας για αύξηση του μεριδίου της στην ασφαλιστική κοινοπραξία που διατηρεί με την Future Group στο 49% από 25,5% προηγουμένως.

- Advertisement -

Μέσω της συναλλαγής αυτής, η Generali επενδύει ποσό της τάξης των 120 εκατ. ευρώ στις joint ventures που διαθέτει στην Ινδία, δηλαδή την Future Generali India Life Insurance Co. Ltd, την Future Generali India Insurance Co. Ltd που δραστηριοποιείται στον κλάδο περιουσίας-ατυχημάτων και την νεοϊδρυθείσα κοινοπραξία  FG&G Distribution Private Ltd που έχει αναλάβει τη διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων των δυο άλλων εταιρειών. 

«Η νέα στρατηγική της Generali εστιάζει στις ασφαλιστικές αγορές με υψηλή αναπτυξιακή δυναμική. Η Ινδία διαδραματίζει κεντρικό ρόλο για την επέκτασή μας στην Ασία», σχολίασε ο  Jaime Anchustegui Melgarejo, επικεφαλής της Generali International. “Η ενίσχυση της συνεργασίας μας με την Future Group αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης του ομίλου Generali να επενδύσει περαιτέρω στην ανάπτυξη των συστημάτων πελατών των συνεργατών της, με στόχο την διεύρυνση της πελατειακής βάσης», πρόσθεσε.

- Advertisement -

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Future Group Kishore Biyani από την πλευρά του δήλωσε ενθουσιασμένος με την προοπτική στενότερης συνεργασίας με την Generali και πεπεισμένος ότι, αξιοποιώντας τη διεθνή τεχνογνωσία του ιταλικού κολοσσού, η Future Group μπορεί να δημιουργήσει μοναδικές και διαφοροποιημένες πλατφόρμες στην Ινδία. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali στα Καλάβρυτα, με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Για τα παραγωγικά τους αποτελέσματα βραβεύτηκαν οι πρώτοι του δικτύου, με ένα τριήμερο γεμάτο εικόνες, δράσεις και εκπλήξεις

Ταξίδι έμπνευσης και εξέλιξης στην Κίνα για τους συνεργάτες της Generali

Kάθε μέρα του ταξιδιού αποτέλεσε για τους ανθρώπους της Generali ευκαιρία προσωπικής ανάπτυξης και αλλαγής προοπτικής

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

Η Insurance Europe ανακοινώνει το 16ο Διεθνές Συνέδριο στην Κύπρο

Σε μια ιδιαίτερα σημαντική συγκυρία, καθώς η Κύπρος θα αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Νέο επεισόδιο «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»: Χρήστος Γιαννούκας και «Όχι άλλα θύματα στην άσφαλτο»

Η συζήτηση αφορά μεταξύ άλλων τα «αόρατα» λάθη που κοστίζουν ζωές και τον ρόλο της εκπαίδευσης, του νέου ΚΟΚ και της τεχνολογίας

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών