back to top
13.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Η Allianz βραβεύτηκε στα Bravo Sustainability Awards

H κοινωνική δράση της Allianz Ελλάδος επιβραβεύτηκε στα φετινά Bravo Sustainability Awards, στην κατηγορία Bravo Market, για τη στήριξη του προγράμματος Thought for Food του Ιδρύματος Μποδοσάκη και συγκεκριμένα για την πρωτοβουλία: «Αξιοποίηση περισσευούμενων αγροτικών προϊόντων και ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας στην Κρήτη».

H εκδήλωση της απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

- Advertisement -
Allianz Bravo Sustainability Awards
Από αριστερά: Ξένια Παπασταύρου, Υπεύθυνη Τμήματος Ανάπτυξης – Ίδρυμα Μποδοσάκη, Τζούλη Πανάγου, Διευθύντρια Market Management & Επικοινωνίας – Allianz Ελλάδος, και Μαριτίνα Μεσσήνη, Market Management & Επικοινωνία – Allianz Ελλάδος

Το πρόγραμμα Thought for Food

Για την υλοποίηση της ενέργειας που βραβεύτηκε, η εταιρεία ένωσε τις δυνάμεις της με το Ίδρυμα Μποδοσάκη στο πρόγραμμα Thought for Food, προκειμένου να γίνει αρωγός στη δημιουργία προοπτικών για βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας.

Στην καλλιέργεια λαχανικών, η ποσότητα των μη εμπορεύσιμων προϊόντων, ανάλογα με την χρονιά, μπορεί να κυμανθεί από 15% έως 30% της συνολικής παραγωγής και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αξιοποιείται και απορρίπτεται. Αυτό το φαινόμενο έχει οδηγήσει στην αναζήτηση τρόπων αξιοποίησής της μέσω της δημιουργίας νέων προϊόντων με εμπορική αξία που θα συμβάλλει στην αειφόρο ανάπτυξη και στη μείωση της σπατάλης.

- Advertisement -

Στο πλαίσιο των παραπάνω αναγκών, με τη στήριξη της Allianz και του Ιδρύματος Μποδοσάκη αναπτύχθηκε από την ομάδα της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής ένα καινοτόμο πρόγραμμα, με τους παρακάτω άξονες δραστηριότητας:

  • Πιλοτική ανάπτυξη προϊόντων από μεμονωμένα λαχανικά και συνδυασμούς μιγμάτων.
  • Διερεύνηση των αναγκών της αγοράς και των χαρακτηριστικών που πρέπει να έχει ένα τέτοιο προϊόν μέσα από επιτόπιες έρευνες και γευστική δοκιμή.
  • Επιχειρηματικό πλάνο και βιωσιμότητα της επένδυσης.
  • Ανάπτυξη και τυποποίηση παραγωγικής διαδικασίας της επιλεγμένης λύσης.
  • Διερεύνηση και ανάπτυξη προϊοντικής ταυτότητας.

Το πρόγραμμα εκπονήθηκε στην περιοχή Μοίρες-Τυμπάκι Ηρακλείου Κρήτης με άμεσα ωφελούμενη μια ομάδα καταρτισμένων αγροτών οι οποίοι ασχολούνται με την καλλιέργεια λαχανικών σε μια έκταση συνολικά περίπου 800 στρεμμάτων, όπου οι ποσότητες των προϊόντων β΄ διαλογής είναι πολύ υψηλές.

Από τις εργαστηριακές δοκιμές και αναλύσεις που υλοποιήθηκαν αναδείχθηκαν 4 νέα προϊόντα με εμπορική αξία που με τη σωστή ανάπτυξη και branding θα μπορέσουν να συνεισφέρουν στη δημιουργία ενός κλάδου αξιοποίησης των β΄ διαλογής προϊόντων.

Οφέλη της δράσης

Τα οφέλη της δράσης επιγραμματικά, ήταν τα εξής:

  • Καλύτερη αξιοποίηση παραγόμενων λαχανικών.
  • Περιορισμός της σπατάλης και μείωση της επιβάρυνσης στο περιβάλλον.
  • Ανάπτυξη ενός συστήματος κυκλικής οικονομίας όπου θα αξιοποιούνται τα υποπροϊόντα μίας παραγωγικής διαδικασίας για τη δημιουργία νέων προϊόντων.
  • Ανάπτυξη ενός νέου κλάδου μεταποίησης σε τοπικό επίπεδο.
  • Αύξηση του εισοδήματος αγροτών.
  • Δημιουργία ομάδας παραγωγών που θα αξιοποιεί από κοινού τα προϊόντα β’ διαλογής.

Σε ευρύτερο πλαίσιο εμβέλειας, η δράση αναμένεται να βοηθήσει την τοπική αγροτική κοινωνία να επωφεληθεί από την προοδευτική δημιουργία ενός νέου παραγωγικού και καταναλωτικού μοντέλου που επιτρέπει τη χρήση των αγροτικών προϊόντων για πολύ μεγαλύτερο χρόνο με παράλληλη ελαχιστοποίηση της χρήσης φυσικών πόρων, οδηγώντας στην αειφόρο ανάπτυξη και στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της περιοχής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

«Ζήσε την Επιστήμη»: Allianz και Ίδρυμα Μποδοσάκη προάγουν την ποιοτική εκπαίδευση σε όλη τη χώρα

Η Allianz συνέβαλε στη δημιουργία σύγχρονων εργαστηρίων ανά τη χώρα, αναβαθμίζοντας την εμπειρία περισσότερων από 1.300 μαθητών

Η Allianz ξέρει τι μας κρατά ξύπνιους τα βράδια

8.000 άτομα από 8 διαφορετικές χώρε μοιράστηκαν με την Allianz τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς

Καμπάνια 5 εβδομάδων έτρεξε η πλατφόρμα προκειμένου να ενισχύσει την ασφαλιστική συνείδηση και να προβάλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα

SENATUS: Η ανανέωση Franchise με τον κ. Πρωτογεράκη σηματοδοτεί 30 χρόνια συνεργασίας

Για τη SENATUS, η ανανέωση της σύμβασης αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση της διαχρονικής αξιοπιστίας του επιχειρηματικού μοντέλου της

Η AGORA Insurance εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

H νέα εταιρεία διαμεσολάβησης του Ardonagh Group έκανε επίσημο ντεμπούτο σε εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών