back to top
15.4 C
Athens
Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025

Αυξημένη έμφαση στις direct πωλήσεις στην Ευρώπη δίνει η Allianz

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η νέα ψηφιακή μονάδα (direct πωλήσεις) που «στήνει» η Allianz στην Ευρώπη θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν τα δίκτυα διανομής που βασίζονται στους μεσίτες, εάν εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες τους. Αυτό δήλωσε –μεταξύ άλλων- ο διευθύνων σύμβουλος της Allianz Oliver Baete κατά το Capital Markets Day του γερμανικού ασφαλιστικού κολοσσού που πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου στο Μόναχο.

- Advertisement -

Η Allianz συστήνει μια νέα ευρωπαϊκή μονάδα που θα λειτουργεί μόνο online, δια της συγχώνευσης των υφιστάμενων direct «καναλιών» διανομής ασφαλιστικών προϊόντων AllSecur DE στη Γερμανία, AllSecur NL στην Ολλανδία, Genialloyd στην Ιταλία και Fenix Directo στην Ισπανία.

«Θέλουμε να έχουμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε χωρίς προϋφιστάμενα (legacy συστήματα και να δημιουργήσουμε μια αποτελεσματική οργανωτική δομή αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες που δείχνουν στις υφιστάμενες μονάδες μας τι μπορούν να επιτύχουν μέσω του εκσυγχρονισμού των διαδικασιών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Baete.

- Advertisement -

Η νέα μονάδα αναμένεται να εμφανίσει αύξηση των καθαρών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων από 1 δις. ευρώ το 2017 σε 3-5 δις. ευρώ σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, ανάπτυξη που μπορεί να προκύψει όχι μόνο οργανικά, αλλά και μέσω εξαγορών, όπως σχολίασε ο υπεύθυνος επιχειρησιακού μετασχηματισμού της Allianz Ivan de la Sota.

Η νέα μονάδα αναμένεται να μπορεί να διεκπεραιώνει το 90% των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 24 ωρών και να απορρίπτει λιγότερο από το 1% των αιτήσεων. Ο δείκτης εξόδων της εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στο 12%.

«Βλέπουμε μια ευκαιρία στην αγορά μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των ψηφιακών καναλιών διανομής, καθώς κανείς το έχει πράξει μέχρι τώρα. Θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι. Βέβαια, στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να έχεις πολύ ανταγωνιστικά τιμολόγια, κάτι που συμαίνει ότι θα πρέπει να λειτουργείς με πολύ ανταγωνιστικό δείκτη δαπανών, πρόσθεσε ο κ. De la Sota.

Η Allianz επιδιώκει να «μοχλεύσει» την τεχνογνωσία των ειδικών της σε κάθε χώρα  και να αξιοποιήσει τις πλέον σύγχρονες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων ώστε να προσφέρει τα πιο ανταγωνιστικά προϊόντα στην αγορά direct πωλήσεων. Οι τιμές θα υπολογίζονται διαφορετικά σε κάθε χώρα και τα «online” προϊόντα θα διαφέρουν από αυτά που διανέμονται μέσω των “offline” μονάδων.

Ο κ. Baete πάντως υπογράμμισε ότι δεν προβλέπεται  «κανιβαλισμός» μεταξύ των δικτύων μεσιτών και της online μονάδας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ICAP CRIF: Αυτοί είναι οι TRUE LEADERS του 2024

Στους 115 νικητές της λαμπρής διοργάνωσης συγκαταλέγονται οι Allianz, Interamerican και Ιατρόπολις

Η Allianz κάνει την ασφάλιση παιχνίδι και βίωμα για τα παιδιά

Η ασφαλιστική συμβάλλει ενεργά αλλά και διασκεδαστικά στο θεματικό πάρκο Chocolate & Ice Cream Experience

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

Νέα συνεργασία της Allianz με τον Spitogatos

Άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας αποκτούν οι χρήστες της πλατφόρμας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο Συνδικάτο από τα Lloyd’s – Πότε και πώς θα λειτουργήσει

Στο Συνδικάτο 2479 θα μετέχει η AIG, η οποία θα συνεργάζεται με την Amwins και funds υπό τη διαχείριση της Blackstone

Όμιλος Φωτιάδη: Οι δηλώσεις για το ασφαλιστικό mega deal με την Alpha Bank

O κυπριακός όμιλος προβλέπεται να διατηρήσει σημαντική συμμετοχή στο ενοποιημένο σχήμα Universal Life-Altius, με τη διοίκηση να ασκείται από κοινού

Πολιτική συμφωνία για τη Retail Investment Strategy

Thea Utoft Høj Jensen, Insurance Europe: «Συμφωνία ορόσημο για την SIU, αλλά όχι το τέλος της διαδικασίας»

Η AIG γίνεται ο μεγαλύτερος μέτοχος της Salford City FC με ορίζοντα το 2030

Ο σύλλογος έχει τα τελευταία χρόνια προσελκύσει έντονο ενδιαφέρον, λόγω της ιδιοκτησιακής δομής αλλά και των φιλοδοξιών του

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέο Συνδικάτο από τα Lloyd’s – Πότε και πώς θα λειτουργήσει

Στο Συνδικάτο 2479 θα μετέχει η AIG, η οποία θα συνεργάζεται με την Amwins και funds υπό τη διαχείριση της Blackstone

Ασημένια διάκριση στο Claims Management για την Designia Insurance Brokers

«Στόχος μας» δήλωσε η CEO Άννυ Τρύφων, «να λειτουργούμε ως στρατηγικός συνεργάτης για την ασφάλεια και την ανάπτυξη των πελατών»

Βγαίνουμε… αλώβητοι από τα γιορτινά τραπέζια

Διατροφή και γιορτές των Χριστουγέννων: Είναι δύο αιώνιοι αντίπαλοι ή μπορούν με μικρά τεχνάσματα να μετατραπούν σε συμμάχους; 

Οι ασφαλίσεις σκαφών αναψυχής το 2024

Εκδόθηκαν 12.616 πολυασφαλιστήρια συμβόλαια, με συνολική ασφαλισμένη αξία 2,02 δισ. ευρώ – Λιγότερες ζημιές και αποζημιώσεις

Η Δ. Τσαγγάρη Πρόεδρος της νέας Ανεξάρτητης Αρχής Προστασίας του Καταναλωτή, μετά από πρόταση Τ. Θεοδωρικάκου

«Εάν αυτή η Αρχή δημιουργηθεί και λειτουργήσει στα πλαίσια των θεσμών που έχουν οριστεί, θα είναι πολύ αποτελεσματική» δήλωσε η ίδια