back to top
26.8 C
Athens
Τρίτη 19 Αυγούστου 2025

Crowdhackathon #insurance 2.0: Όταν η τεχνολογία συναντά την ασφάλιση (vid)

Μεγάλη επιτυχία και ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκέντρωσε το δεύτερο crowdhackathon#insurance που διοργανώθηκε στο Innovathens.

Τη διοργάνωση παρακολουθήσαν δεκάδες ενδιαφερόμενοι από ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να αφουγκραστούν τις  καινοτόμες ιδέες των νέων για ασφαλιστικές εφαρμογές και προγράμματα. Η διοργάνωση διεξήχθη υπό την αιγίδα της EEAE και του ΣΕΜΑ από την ασφαλιστική αγορά.

- Advertisement -

Στις 25 και 26 Νοεμβρίου διοργανώθηκε, για δεύτερη χρονιά, στο INNOVATHENS — Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων στο Γκάζι, ο διήμερος διαγωνισμός καινοτομίας Crowdhackathon #Ιnsurance2.0 με θέμα την ανάπτυξη εφαρμογών (Minimum Viable Products — MVP) και την επιχειρησιακή καινοτομία στον τομέα της ασφάλισης.

- Advertisement -

Το Crowdhackathon #Insurance2.0  (διοργανώθηκε από την εταιρία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy και την Ethos Μedia S.A και με την υποστήριξη του insuranceworld.gr, στο πλαίσιο της δράσης ανοικτής καινοτομίας  Crowdhackathon.

Στο Crowdhackathon #Insurance2.0 συμμετείχαν νέοι επιχειρηματίες, προγραμματιστές, αναλυτές, designers, στελέχη επικοινωνίας, marketing, εξυπηρέτησης πελατών, business consultants, επαγγελματίες, στελέχη από τον ασφαλιστικό τομέα και φοιτητές, οι οποίοι συνεργάστηκαν για την ανάπτυξη εφαρμογών που προωθούν την καινοτόμο νεανική και κοινωνική επιχειρηματικότητα και την οικονομία μέσα από τον κρίσιμο και σημαντικό κλάδο των ασφαλειών.

Συνολικά συμμετείχαν 10 ομάδες με πολύ ενδιαφέρουσες εφαρμογές που κάλυψαν θέματα όπως IOT, blockchain, insurance marketplaces, νέα ασφαλιστικά προϊόντα γύρω απο το #insurtech κ.α

Πρώτη ημέρα

H εκδήλωση ξεκίνησε το Σάββατο (25/11) το πρωί με το καλωσόρισμα από τους κ.κ Κωνσταντίνο Ουζούνη (Γεν. Διευθυντή, Ethos Media) και Μιχάλη Ψαλλίδα  (Managing Director, Crowdpolicy)  και ακολούθησαν οι ομιλίες των κ.κ Σωτήρη Ματσιούλα (Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή Εργασιών και Εξυπηρέτησης, Eurolife ERB), Aντώνη Τσακνάκη (Product Owner Digital Sales , Anytime) και της κας Ευγενίας Καφφετζή από τον ΣΕΜΑ.

Στη συνέχεια ο κ. Γιώργος Καραμανώλης , Co Founder & CTO/CIO, Crowd Policy αναφέρθηκε στους στόχους και την αναλυτική διαδικασία του Crowdhackathon #Insurance2.0. H ημέρα συνεχίστηκε με την δημιουργία ομάδων και την έναρξη του coding.

Δεύτερη ημέρα

Το πρωί της Κυριακής περιείχε mentoring και μετά το μεσημεριανό γεύμα που ήταν προσφορά των χορηγών συνεχίστηκε μέχρι τις 17.30 με coding.  Στις 18.00 ξεκίνησε η παρουσίαση των εφαρμογών στην κριτική επιτροπή.

Νικητές

1ο βραβείο 2.000 ευρώ: Ομάδα InOut, εφαρμογή On board diagnostics (OBD) to Cloud IOT Board. Το βραβείο απένειμε ο κ. Σωτήρης Ματσιούλας (Αναπληρωτής Γεν. Διευθυντής Εργασιών και Εξυπηρέτησης, Eurolife)

2o Βραβείο 1.500 ευρώ: Ομάδα ASAP, εφαρμογή Παρακολούθηση Συμπεριφοράς Οδηγών Αναφορά Επικίνδυνων Σημείων. Το βραβείο απένειμε ο κ. Πάνος Κούβαλης (Manager, Anytime).

3ο Βραβείο 1.000 ευρώ: Ομάδα EHOSP, Blockchain, εφαρμογή open Hardware RF ID card reader, web application . Tην απονομή στην νικήτρια ομάδα έκανε ο κ. Μιχάλης Τζωρτζωρής (Διευθύνων Σύμβουλος, AMT Insurance Brokers, Μέλος Δ.Σ του ΣΕΜΑ)

Υποτροφίες  Erasmus

4ο βραβείο Υποτροφία Erasmus for Young Entrepreneurs: Ομάδα CeidOnomists, εφαρμογή Insurance Awareness Ga

5ο βραβείο Υποτροφία Erasmus for Young Entrepreneurs: Ομάδα CodeApptitude, εφαρμογή Pet Insurance Application

6ο βραβείο Υποτροφία Erasmus for Young Entrepreneurs: Ομάδα Make it Happen, εφαρμογή Mobile Application Ασφάλεια στο λεπτό

Επιπρόσθετο βραβείο δόθηκε στην ομάδα No Code Scheduled για την εφαρμογή τους Mobile Insurance Marketplace.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Στελέχη της Carglass® μεταξύ των εισηγητών στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ για Πραγματογνώμονες, Εκτιμητές και Διακανονιστές Ζημιών Αυτοκινήτου

Η Carglass® συμμετείχε με εισηγήσεις στελεχών της στο Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης Πραγματογνωμόνων

Kβαντική υπολογιστική: Με 3 τρόπους απειλεί την παγκόσμια κυβερνοασφάλεια

Ευάλωτα τα οικονομικά, κυβερνητικά και εταιρικά δεδομένα χωρίς διεθνή συντονισμό και έγκαιρες αναβαθμίσεις υποδομών, προειδοποιεί η Kaspersky

Η Carglass® Χορηγός στο 18ο Insurance Conference

Η Carglass®, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αναδύονται στο σύγχρονο ασφαλιστικό τοπίο, συμμετείχε ως χορηγός στο 18ο Insurance Conference

BROKERS UNION – EUROLIFE: Ταξίδι Επιβράβευσης Διαγωνισμού Ζωής & Υγείας στην Κωνσταντινούπολη

Η Brokers Union, σε συνεργασία με την Eurolife FFH, επιβράβευσε τους επιτυχόντες του Διαγωνισμού Πωλήσεων Ζωής & Υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Σημαντική άνοδος το 2024, στρατηγικός στόχος η καινοτομία

Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη ΓΣ έγινε στην αύξηση της μερίδας των εταίρων, η οποία έφτασε σε πρωτοφανή για τον συνεταιρισμό επίπεδα

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της