back to top
18.6 C
Athens
Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025

Θέλετε μία επιτυχημένη ή μία χρήσιμη επιχείρηση;

του Νίκου Σακελλαρίου

Στις κατ’ ιδίαν συνομιλίες με στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς διακρίνω ότι υπάρχει-  μ ία μονομέρεια στην σχέση της επιχείρησης με τον πελάτη.  Παντού πρυτανεύει το συμφέρον της επιχείρησης, πουθενά η ικανοποίηση του πελάτη. Ωσάν ο πελάτης να είναι ο αντίπαλος, ο απατεώνας που θέλει να ‘μας κλέψει’ και ενίοτε το ‘κορόιδο’.

- Advertisement -

Μπορεί στα συνέδρια να τονίζεται το πελατοκεντρικό και εσχάτως το ανθρωποκεντρικό στοιχείο της ασφάλισης, μπορεί να καλούν μεγάλους αθλητές για να τονώσουν τον ψυχισμό των συνεργατών και  υπαλλήλων τους αλλά πάντα στο βάθος βρίσκεται το συμφέρον της εταιρείας και πάνω απ’ όλα το συμφέρον το δικό τους.

Τέτοιες αντιλήψεις που θέλουν τους πελάτες ως υποψήφια θύματα για να αυξηθεί η παραγωγή είναι παρωχημένες και αποτυχημένες εκ του αποτελέσματος. Οι millenials ουδόλως ενδιαφέρονται για τα τρανταχτά ονόματα. Θέλουν προϊόντα με αξία και απόδοση. Πολύ περισσότερο στην Ελλάδα της κρίσης που κάθε ευρώ μετρά.

- Advertisement -

Όσο οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις περιχαρακώνονται πίσω από νομικά σχήματα και δικολαβίστικες αποφάσεις όπου πάντα δικαιώνουν την επιχείρηση έναντι του πελάτη, όσο τα συμβόλαια θα έχουν δεκάδες σελίδες γεμάτες με εξαιρέσεις, τόσο η αμφισβήτηση του κόσμου έναντι των ασφαλιστικών θα μεγαλώνει.

Όχι κύριοι και κυρίες.

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο αλλά ούτε και πάντα άδικο. Δεν πάει να σας κλέψει.  Θέλει προστασία από εσάς.  Ξέρω, ότι θα μου πείτε για ασφαλιστικές απάτες, για ανάγκες του underwriting, για Solvency II και άλλα τινά.  Ναι, αυτά ενδιαφέρουν την επιχείρηση.  Αλλά αυτά θα μπορούν να υλοποιηθούν μακροπρόθεσμα μόνο με ικανοποιημένους πελάτες.  Εσείς απλώς πρέπει να αποδείξετε ότι δεν έχετε μόνο μία επιτυχημένη επιχείρηση αλλά μία χρήσιμη επιχείρηση.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Mentoring: Η ήσυχη δύναμη της εξέλιξης

Όσο περισσότερο ο κόσμος κινείται προς την ψηφιακή ταχύτητα τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ανάγκη για εκείνους που ξέρουν να καθοδηγούν με ανθρωπιά

Το νέο Gov.gr Wallet και η ασφαλιστική αγορά: μια ψηφιακή ευκαιρία

Η στροφή του Δημοσίου σε μια πιο ενοποιημένη και φιλική εμπειρία έχει άμεσες συνέπειες για τον ιδιωτικό τομέα - ειδικά για την ασφαλιστική αγορά

Ενίσχυση της χρηματοοικονομικής και ασφαλιστικής παιδείας στην Ευρώπη: Οι συστάσεις της Insurance Europe

Το έγγραφο τονίζει μεταξύ άλλων την ανάγκη για καλύτερο συντονισμό μεταξύ των κρατών μελών, των εταιρειών και άλλων φορέων - Οι προεκτάσεις για την Ελλάδα

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τι σημαίνει το μήνυμα της GAMA Global για τον ασφαλιστή του αύριο

H εξέλιξη του κλάδου απαιτεί άνοιγμα σε νέες ιδέες και δεξιότητες, που συνδυάζουν τεχνογνωσία, τεχνολογία και ανθρώπινη προσέγγιση

Προμήθειες δικτύων: Σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστών η τεχνολογία;

Η τεχνολογία είναι σύμμαχος ή εχθρός των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Τι απαντούν σήμερα στο «IW» κύκλοι της ασφαλιστικής αγοράς

Ασφαλιστικές, τράπεζες, νοσοκομεία: Οι συμμαχίες μετουσιώνουν την αγορά

Μετουσιώνονται οι τράπεζες και τα νοσοκομεία σε ασφαλιστικές; Και πως θα είναι η επόμενη ημέρα για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση;

Mentoring: Η ήσυχη δύναμη της εξέλιξης

Όσο περισσότερο ο κόσμος κινείται προς την ψηφιακή ταχύτητα τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ανάγκη για εκείνους που ξέρουν να καθοδηγούν με ανθρωπιά

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Baden-Baden 2025: Προτάσεις αντασφάλισης ενόψει 1ης Ιανουαρίου 2026

Bασικά θέματα συζήτησης στο συνέδριο, τα ILS, η τεχνολογία και ο ρόλος των κυβερνήσεων

6o Συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης, Panel ΙV: «Private Investing in Greece»

Οι κρατικές παρεμβάσεις, το αμερικανικό παράδειγμα και οι ευκαιρίες που ανοίγουν, χάρη σε άφθονα κεφάλαια και ταλέντα, απασχόλησαν το 4ο πάνελ του συνεδρίου

Η επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης αυξάνει τους λογαριασμούς ρεύματος;

Η BofA Global Research εντοπίζει αύξηση τιμών στις δημοπρασίες ηλεκτρικής ισχύος, καθώς το σύστημα πιέζεται να καλύψει τη νέα, εκρηκτική ζήτηση

Allianz: Νο1 ασφαλιστικό brand στον κόσμο για 7η συνεχή χρονιά!

Β. Χριστίδης: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη, οικοδομώντας ένα πιο ανθεκτικό και αισιόδοξο μέλλον για όλους»

7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών: Αναγνώριση των επιτευγμάτων και χάραξη νέων στόχων

Η Συνδιάσκεψη ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στην ελληνική οικονομία και κοινωνία