back to top
20 C
Athens
Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025

Ασφαλιστικά «κόλπα ζόρικα…που κάνουν στην Ινδία»!

Όταν ένας βιαστικός μοτοσικλετιστής έσπασε τον καθρέφτη του αυτοκινήτου του κ. Ν. Κρίσνα στη Βόμβάη, ο τελευταίος δεν ήθελε να οδηγήσει στον αυτοκινητόδρομο Βεγγάλης-Βομβάης χωρίς να τον επισκευάσει. Πήγε λοιπόν το ΙΧ του στο κοντινότερο συνεργείο. Καθώς περίμενε τον τεχνικό να επιδιορθώσει τον καθρέφτη, ο κ. Κρίσνα αποφάσισε να προσπαθήσει να υποβάλει αίτηση αποζημίωσης μέσω του κινητού του. Τράβηξε βίντεο που έδειχνε τη ζημία στο ΙΧ του, συμπλήρωσε τα απαραίτητα στοιχεία και έστειλε τα αρχεία στην ασφαλιστική.

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

Προς μεγάλη του έκπληξη η αίτησή του να λάβει αποζημίωση ύψους 1.200 ινδικών ρουπιών (16 ευρώ) διεκπεραιώθηκε από την ασφαλιστική άμεσα και το αιτούμενο ποσό πιστώθηκε στον τραπεζικό του λογαριασμό μέσα σε μία ώρα, προτού καν ο μηχανικός να επισκευάσει τη ζημία!

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Times of India, η διεκπεραίωση αιτήσεων αποζημίωσης για υλικές ζημίες σε μία ώρα έχει γίνει η νέα «μόδα» στην ασφάλιση αυτοκινήτου στη χώρα και πολλές εταιρείες είναι σε θέση να παρέχουν τις σχετικές υπηρεσίες, χάρη στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών τους.

- Advertisement -

Κάθε μήνα, πάνω από 25.000 άτομα χρησιμοποιούν την εφαρμογή «video proof» για ανανέωση της ασφάλειας αυτοκινήτου τους, αναφέρει ο ινδικός φορέας συγκέντρωσης ασφαλιστικών εταιρειών Policybazaar, που έχει υπό την «ομπρέλα» του μεταξύ άλλων τις εταιρείες Bharti AXA, ΤΑΤΑ ΑΙG, Kotak Mahindra και Liberty Videocon.

Άλλες εταιρίες όπως η Bajaj Allianz και η ICICI Lombard προσφέρουν τη δυνατότητα καταβολής αποζημίωσης-εξπρές μέσω των δικών τους εφαρμογών για smartphones.

Καθώς η εποπτική αρχή του ασφαλιστικού κλάδου της Ινδίας IRDAI επιτρέπει στους πελάτες των ασφαλιστικών να κάνουν «αυτό-πραγματογνωμοσύνη» μέσω video για ζημίες έως 50.000 ρουπίες (650 ευρώ), πολλές εταιρείες αξιοποιούν το εργαλείο του video proof.

«Xάρη στην εφαρμογή «Motor on the spot», οι κάτοχοι ΙΧ μπορούν να στέλνουν φωτογραφίες που δείχνουν τις ζημίες στο όχημα, το δίπλωμα οδήγησης και την άδεια κυκλοφορίας του ΙΧ και τα αντίστοιχα στοιχεία άλλων εμπλεκόμενων οδηγών (αν υπάρχουν) και να μας τα στέλνουν.

Χρησιμοποιώντας τα συστήματα ανάλυσης δεδομένων μας (data analytics) κάνουμε άμεσα μια προσφορά για αποζημίωση στον πελάτη. Εάν αυτός καλύπτεται από την προσφορά, συμφωνεί και αποζημιώνεται άμεσα. Εάν όχι, τότε η διαδικασία θα συνεχιστεί με την εμπλοκή πραγματογνώμονα», τονίζει ο Tapan Singhel, διευθύνων σύμβουλος της Bajaj Allianz General Insurance.

H Bajaj Allianz προσφέρει την υπηρεσία αυτή στους πελάτες της για ζημίες έως 20.000 ρουπίες (250 ευρώ), ενώ η ICICI Lombard General Insurance έχει ανεβάσει τον πήχη στα 50.000 ευρώ. Ο συν-ιδρυτής του Policybazaar, Tarun Mathur λέει ότι η δημοφιλία της σχετικής εφαρμογής αυξάνεται ραγδαία.

«Έχουμε δημιουργήσει ένα βίντεο που δίνει οδηγίες στους οδηγούς για το πώς να βιντεοσκοπούν τις ζημίες…Η επιτόπια εξέταση ενός ΙΧ από πραγματογνώμονα και η καταγραφή των ζημιών μπορεί να πάρει 2-5 εργάσιμες ημέρες. Για αυτούς που ζουν σε αγροτικές περιοχές, το να βρουν πραγματογνώμονα μπορεί να είναι πολύ χρονοβόρο. Με την «αυτό-πραγματογνωμοσύνη», η ανανέωση συμβολαίων για ασφάλιση ΙΧ και η καταβολή αποζημιώσεων επιταχύνονται κατά πολύ», καταλήγει.

Δείτε το σχετικό βίντεο για την εφαρμογή «Motor on the spot» της Bajaj Allianz

https://www.youtube.com/watch?v=wG4fphrNtBg

 

 

 

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Eπιστημονική ημερίδα «Data Analytics and Machine Learning for Insurance Fraud Detection» στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Υπό την αιγίδα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων

Έρευνα ΜΙΤ με SAS: «Κλειδί» για σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις η εμπιστοσύνη στα data

Η έρευνα με τίτλο "Data, Analytics, & AI: How trust delivers value" εστιάζει στον βαθμό της σιγουριάς που έχουν οι επιχειρήσεις για τα δεδομένα που συλλέγουν και αναλύουν.

Fairfax: Κέρδη 1,7 δισ. δολ. για το 2017

Τα καλύτερα στην 32χρονη ιστορία του (αντ)ασφαλιστικού ομίλου - Τι δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Prem Watsa

Ασφαλιστικά «κόλπα ζόρικα…που κάνουν στην Ινδία»!

Πώς οι κάτοχοι ασφάλειας αυτοκινήτου στην Ινδία λαμβάνουν αποζημίωση για ζημίες στα ΙΧ τους σε 1 ώρα, κάνοντας «αυτο-πραγματογνωμοσύνη» μέσω εφαρμογών για smartphone.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz Trade: Κλιματική αλλαγή και απειλές – Οι ασφαλιστικές στην πρώτη γραμμή

Η απώλεια βιοποικιλότητας απειλεί οικοσυστήματα που υποστηρίζουν τα τρόφιμα, το νερό, τη σταθερότητα του κλίματος και την οικονομική ανάπτυξη

Η EIOPA ενισχύει την εποπτεία των ασφαλιστικών εταιρειών με νέα μακροπροληπτικά πρότυπα

Η Αρχή υπογραμμίζει ότι τα πρότυπα αυτά μεταφέρουν τη θεωρία στην πράξη, εξοπλίζοντας τον κλάδο με μηχανισμούς ανθεκτικότητας

Οι Μεγάλες Ιδέες του Νοεμβρίου 2025 από την GAMA Global

Μέσα από πρακτικές συμβουλές και ιδέες, η έκδοση δείχνει πώς η συνεργασία μπορεί να μετατρέψει την ατομική φιλοδοξία σε συλλογική επιτυχία

Τα κέρδη του underwriting εκτόξευσαν τον ισολογισμό της Swiss Re

Αυξημένες κατά 11% οι αποδόσεις ίδιων κεφαλαίων (ROE) το 9μηνο, χαμηλότερο ωστόσο το συμβατικό περιθώριο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σήμερα το επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο

Το «Insurance World» βρίσκεται ήδη στον χώρο και θα καλύψει ολόκληρη τη διάρκεια του Συνεδρίου

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance...

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η ψηφιακή ασφάλεια δεν είναι πια μόνο θέμα τεχνολογίας – Ξεκάθαρη ανάγκη κάλυψης από την ασφαλιστική αγορά!

Τι αποκαλύπτει πανελλαδική έρευνα της Visa σε συνεργασία με το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ

Νέο επίδομα ασθενείας στους ελεύθερους επαγγελματίες

Πότε αναμένεται να ξεκινήσει η καταβολή του και πώς θα υπολογίζεται