back to top
15.1 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Κ. Ιωαννίδου/Interlife: Καινοτόμες καλύψεις αυτοκινήτου και πολλαπλοί τρόποι εξόφλησης

Συνέντευξη της Κατερίνας Ιωαννίδου, Διευθύντριας Παραγωγής, Interlife στην Έλενα Ερμείδου

Δυνατότητα ασφάλισης οχήματος με τον μήνα, δυνατότητα ασφάλισης ανάλογα με το ποσό είναι οι δύο νέες καινοτόμες καλύψεις που παρουσίασε η Interlife μέσα στο 2016, δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να εξοφλήσει το ποσό που οφείλει τοις μετρητοίς ή με δόσεις με κάθε μέσο πληρωμής. Η Interlife στηρίζει ποικιλοτρόπως το ελεύθερο δίκτυο των διαμεσολαβητών –1.600 και πλέον σε όλη την Ελλάδα– και μάλιστα έμπρακτα, με τη δημιουργία ειδικών online υπηρεσιών και 24ωρης επικοινωνίας και μέσω του portal της, παρέχοντας πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν το χαρτοφυλάκιό τους.

- Advertisement -

 

– Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;

- Advertisement -

Η Interlife, όπως πάντα, καινοτομώντας στην παραγωγή και τη διάθεση Ασφαλιστικών προϊόντων προχώρησε στις εξής νέες δύο δυνατότητες όσον αφορά την επιλογή των καλύψεων και της τιμολόγησης των ασφαλίστρων αυτοκινήτου:
Δυνατότητα ασφάλισης οχήματος με τον μήνα, εξυπηρετώντας εκείνους τους πελάτες που χρησιμοποιούν κατά περίσταση ή κατά περιόδους τα αυτοκίνητά τους (π.χ. μόνον το καλοκαίρι).

Δυνατότητα ασφάλισης ανάλογα με το ποσό: Ο πελάτης δηλώνει τι μπορεί να πληρώσει (πχ. 20, 30, 50 ευρώ ή όποιο ποσό διαθέτει) και ανάλογα προσαρμόζεται η διάρκεια στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Η Interlife, χρησιμοποιεί ως μοναδικό κανάλι διανομής το ελεύθερο δίκτυο των διαμεσολαβητών. Διαθέτει σε όλη την Ελλάδα ένα διευρυμένο δίκτυο, 1.600 και πλέον, ασφαλιστικών διαμεσολαβητών όλων των βαθμίδων, αφού η φιλοσοφία της βασίζεται στη συνεργασία και στην προώθηση της ανθρώπινης επαφής με τον πελάτη. Βρίσκεται δίπλα στους συνεργάτες της, στηρίζοντάς τους έμπρακτα, με τη δημιουργία ειδικών online υπηρεσιών και 24ωρης επικοινωνίας για τη διευκόλυνσή τους, ενώ μέσω του portal της παρέχει πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν το χαρτοφυλάκιό τους. Παράλληλα, έχουμε εγκαταστήσει περιφερειακή διεύθυνση στην Αθήνα και υποκαταστήματα σε Ρόδο, Κρήτη, Σέρρες, Λαγκαδά, Καλαμαριά και Θέρμη Θεσσαλονίκης.

-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;

Παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη να εξοφλήσει τα ασφάλιστρά του με κάθε δυνατό τρόπο πληρωμής: κάρτα (με ή χωρίς δόσεις), πάγια εντολή, έμβασμα, μετρητά κ.ά. Υπογραμμίζεται ότι οι δυνατότητες παρέχονται στους συνεργάτες για λογαριασμό των πελατών τους, ενώ μέσω του συστήματος prepaid εξασφαλίζεται η συνεχής ροή στη διαχείρισή τους με την εταιρεία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

Στον ΓΔ του Χρηματιστηρίου Αθηνών η INTERLIFE

Στα 5,78 ευρώ η τιμή κλεισίματος της μετοχής (ΙΝΛΙΦ) την ημέρα ανακοίνωσης των αλλαγών

Η Interlife διαθέτει δωρεάν 91.143 ίδιες μετοχές

Με κύριο στόχο την επιβράβευση των στελεχών για τη συνεισφορά τους στην αξιοσημείωτη απόδοση της εταιρείας τα τελευταία οικονομικά έτη

Αυξημένη κατά 7,55% η παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου της Interlife

Ιδιαίτερα ανοδικά αποτελέσματα στον Κλάδο Αυτοκινήτου και στους Λοιπούς Κλάδους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική