Του Νίκου Σακελλαρίου
Ο επικεφαλής της ΑΤΕ Ασφαλιστικής Ιορδάνης Χατζηιωσήφ μιλά στο IW κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της Ύδρας για την εξαγορά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής από την Ergo, τις προοπτικές του νέου σχήματος που δημιουργείται, αλλά και καταθέτει τις απόψεις του για την ασφαλιστική αγορά και τα προβλήματά της.
Για την εξαγορά και τη συγχώνευση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής
Η εξέλιξη ήταν άκρως θετική και δημιούργησε αισθήματα ανακούφισης στην εταιρεία, στους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της. Μετά από μία καθυστέρηση χρονική, ήταν η καλύτερη δυνατή εξέλιξη για τη μετεξέλιξη της ΑΤΕ Ασφαλιστικής. Σε ό,τι αφορά το τίμημα τηρήθηκαν τα συμφωνημένα με μικρές αποκλίσεις που μπορεί να είναι και ανοδικές αν δούμε τα οικονομικά αποτελέσματα των δύο τελευταίων ετών.
Σε ό,τι αφορά το νέο σχήμα, προς το παρόν υπάρχουν μεν δύο εταιρείες αλλά όταν ολοκληρωθεί η οργανική συγχώνευση θα υπάρξουν και αλλαγές στο σχήμα και ότι προβλέπεται και για την ονομασία.
Για τη δυναμική των δύο εταιρειών (ΑΤΕ Ασφαλιστικής και ERGO) μετά τη συγχώνευση
Η Ergo πλέον αποκτά και κλάδο ζωής και υγείας μετά την εξαγορά της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, ενώ οι δύο κλάδοι Γενικών Ασφαλίσεων (ΑΤΕ Ασφαλιστική , Ergo) ενισχύονται σημαντικά, διευρύνοντας μάλιστα το συνολικό μερίδιο αγοράς για το νέο σχήμα που θα προκύψει. Γενικότερα, μετά τη λειτουργική συγχώνευση, το νέο σχήμα που θα προκύψει θα είναι ιδιαίτερα δυνατό και πρωταγωνιστής στην αγορά.
Για την κατάσταση στην ασφαλιστική αγορά
Η εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς απεικονίζει τα μεγάλη προβλήματα της ελληνικής οικονομίας. Σαφέστατα και δεν είναι στην καλύτερη περίοδο της, αλλά τουλάχιστον έχει δείξει μεγάλες αντοχές. Ο κλάδος αυτοκινήτου ταλανίζεται από τον τιμολογιακό ανταγωνισμό και τη διείσδυση των ΕΠΥ, ενώ υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον για τον κλάδο υγείας. Δυστυχώς όμως, παρά το ενδιαφέρον του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού για τις ασφαλίσεις λόγω της κατάρρευσης της κοινωνικής ασφάλισης, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος αποτρέπει τη θεαματική διεύρυνση της παραγωγής.
Για την εποπτεία των ΕΠΥ
Η ανεξέλεγκτη δράση των ΕΠΥ δημιούργησε προβλήματα στις εταιρείες με κλάδους αστικής ευθύνης αυτοκινήτου. Το τελευταίο διάστημα η Τράπεζα της Ελλάδος δείχνει να αντιλαμβάνεται και έχει αρχίζει να αντιμετωπίζει το πρόβλημα.