back to top
14.6 C
Athens
Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

Allianz: Τo πολυτιμότερο ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

Ως το πολυτιμότερο ασφαλιστικό brand και στη φετινή κατάταξη Brand Finance Global 500 εδραίωσε τη θέση της η Allianz, αφού όχι απλώς παραμένει στην κορυφή του ασφαλιστικού Top 50 επί τρία συναπτά έτη, αλλά είναι και η μόνη ασφαλιστική εταιρεία στο παγκόσμιο Top 50 των ισχυρότερων brands για το 2016.

Χάρη στη μεγάλη ανάπτυξη της παραγωγής, η αξία του brand αυξήθηκε κατά 8,1% και συγκεκριμένα από 17,2 δις ευρώ ανήλθε σε 18,6 δις ευρώ (20,3 δις δολάρια ΗΠΑ), ανεβάζοντας την Allianz στην 43η θέση του Top 500 με τα διεθνή brands (από την 44η θέση το 2015).

- Advertisement -

«Αυτή η εξαιρετική κατάταξη δείχνει ότι η στρατηγική του brand-εμβλήματος, καθώς και η σαφής εστίαση στον πελάτη και στην ψηφιοποίηση χτίζουν την εμπιστοσύνη και έχουν απήχηση στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε για την αυξανόμενη αφοσίωσή τους» σχολίασε ο Christian Deuringer, επικεφαλής Global Brand Management της Allianz.

Η επιτροπή της Brand Finance αναγνώρισε την ανθεκτικότητα του ομίλου σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, καθώς και τις υψηλές αποδόσεις, που καθοδηγούνται από το εμβληματικό brand, την πελατοκεντρικότητα και την ψηφιακή προσέγγιση, καθιστώντας έτσι την Allianz μια από τις πλέον brand driven εταιρείες χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών της φετινής κατάταξης.

- Advertisement -

Αξιολογώντας τις μελλοντικές προοπτικές της Allianz, η Brand Finance εκτιμά ότι η πελατοκεντρική προσέγγιση του ομίλου μπορεί να δώσει περαιτέρω αξία χτίζοντας πάνω στα σημερινά οικονομικά μεγέθη. Επιπλέον, η Brand Finance έκρινε ότι το brand της Allianz είναι εξαιρετικά καλά τοποθετημένο ώστε να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες ανάπτυξης που προκύπτουν από τις σημαντικές αλλαγές στον ασφαλιστικό κλάδο, με βασικό άξονα την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών.

Δείτε τη φετινή κατάταξη Brand Finance Global 500 εδώ

Σχετικές δημοσιεύσεις

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

Allianz SΕ: Δωρίζει 200.000 σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές

Το 50% θα κατευθυνθεί στον Ερυθρό Σταυρό προς ανακούφιση των πληγέντων και το υπόλοιπο 50% σε ενέργειες πρόληψης

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Swiss Re: Αυτό που θα κάνει τη διαφορά στις ασφαλιστικές

Σημαντικός παράγοντας αλλαγών η γήρανση του πληθυσμού - Οι επενδύσεις σε ΤΝ συνεχίζονται, χωρίς ακόμη απτά αποτελέσματα

Στατιστικά οδικής ασφάλειας 2024: Παραμένει μακριά ο ευρωπαϊκός στόχος για 50% μείωση των θανάτων

Ποιες χώρες έχουν τον χαμηλότερο δείκτη θνησιμότητας και ποιες τον υψηλότερο - Πού κατατάσσεται η Ελλάδα

Προειδοποιήσεις από τα Lloyd’s, σκέψεις για νέο επιχειρηματικό μοντέλο

Ιδιαίτερη έμφαση δίνουν στην τιμολόγηση ατυχημάτων, στον κυβερνοχώρο και στα ασφάλιστρα περιουσίας

Allianz SΕ: Δωρίζει 200.000 σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές

Το 50% θα κατευθυνθεί στον Ερυθρό Σταυρό προς ανακούφιση των πληγέντων και το υπόλοιπο 50% σε ενέργειες πρόληψης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με πλήθος συμμετοχών και ισχυρό μήνυμα ενότητας το 1ο Πανηπειρωτικό Ασφαλιστικό Συνέδριο

Σημαντική στάθηκε η συμβολή του ΕΕΑ, με παρουσία και παρεμβάσεις εκπροσώπων της διοίκησης, σε ένα συνέδριο που φιλοδοξεί να γίνει θεσμός

Commercial Value: Προσωρινές διανομές στους δικαιούχους ασφαλίσματος κατά ζημιών

Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται να προσκομιστούν νέα δικαιολογητικά έως 12.12.2025

Σεμινάριο ασφαλίσεων κινδύνων φυσικών καταστροφών από το ΕΙΑΣ

Στις 10 και 11 Δεκεμβρίου 2025, σε περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης

Swiss Re: Αυτό που θα κάνει τη διαφορά στις ασφαλιστικές

Σημαντικός παράγοντας αλλαγών η γήρανση του πληθυσμού - Οι επενδύσεις σε ΤΝ συνεχίζονται, χωρίς ακόμη απτά αποτελέσματα

Ολοκληρωμένη προστασία από ατυχήματα με τα νέα προγράμματα «Personal Accident Protect» της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Τα νέα προγράμματα προσφέρουν ευελιξία στους πελάτες της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική και σημαντικό πλεονέκτημα στους συνεργάτες της