back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

19. Μ.Ανδρουλιδάκης: «Αντιρρήσεις – Απαντήσεις»

Συνεχίζουμε λοιπόν μέσα  από το Insurance World, την παρουσίαση των άρθρων του βιβλίου, του επίτιμου επιθεωρητή πωλήσεων, συντονιστή, ασφαλιστή, συγγραφέα, αρθρογράφου,  κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 (σελίδα 121-134) «Αντιρρήσεις – Απαντήσεις».

- Advertisement -

===========================================================

«Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα»

- Advertisement -

 

Μιχαήλ Γ. Ανδρουλιδάκης

Το βιβλίο εντύπως και σε όλη του την έκταση μπορείτε να το προμηθευτείτε από τον εκδοτικό οίκο Παπαζήση. Τηλ: 210-3838020.

===========================================================

Ο συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης όπως αναφέρει και αποδεικνύει μέσα από τη δική του σκοπιά,  ότι οι ασφάλειες έχουν μια ιστορία με συνέχεια. Μια ιστορία με μεγάλη σημασία, καθώς αποτελεί  την παράδοση του κλάδου η οποία δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων. Αυτή την παράδοση μετουσιωμένη σε διδακτική παραίνεση έχει καταγράψει στο βιβλίο του που αναμφισβήτητα αποτελεί ένα καλό φίλο, ένα ικανό συνεργάτη, και υποδειγματικό επαγγελματία, λένε οι άνθρωποι που τον συναναστρέφονται.

Ο κ. Ανδρουλιδάκης συνεχίζοντας, αναφέρει ότι μέσα στο βιβλίο του δίνει συνοπτικά και καίρια όλα όσα χρειάζεται ένας ασφαλιστής να μάθει ή να επιβεβαιώσει και τα οποία αποτελούν επαγγελματικό ελιξίριο για το μέλλον. Παρέχει γνώση για τις πωλήσεις, για τον προσδιορισμό των ασφαλιστικών αναγκών, για την προσπέλαση εμποδίων και σε πολλά άλλα χρήσιμα επαγγελματικά θέματα.

Η εμφάνιση στον τομέα αυτό γίνεται με την ευγενική υποστήριξη του κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη  ο οποίος έχει αναπτυχθεί και συγγραφικά. Με την προτροπή του, και την ευγενική έγκριση του εκδοτικού οίκου «ΠΑΠΑΖΗΣΗ» θα δημοσιεύουμε αποσπάσματα του βιβλίου του. «Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός  Σύμβουλος σήμερα». Η χρηστικότητά τους ανεκτίμητη στον κάθε ασφαλιστικό σύμβουλο, συντονιστή, διευθυντή εκπαίδευσης, διευθυντή πωλήσεων και όχι μόνον.

Συνεχίζοντας την ανάπτυξη των κεφαλαίων σε αυτό το insurance world, σήμερα θα συνεχίσουμε την περιγραφή, «Του θέματος  των αντιρρήσεων και την αντιμετώπισή των με επιχειρήματα που πείθουν τον πελάτη σας».

Στην συνέχεια του συγκεκριμένου κεφαλαίου 6, θα δείτε, θα διαβάσετε και θα μελετήσετε όλες τις αντιρρήσεις που προβάλλονται από τους πελάτες σας, κατά την διάρκεια της πώλησης και μέσα από τα επιχειρήματα που αναφέρονται, θα μπορέσετε να ξεπεράσετε με άνεση και τεκμηριωμένα, την σκόπελο των σημαντικών αποριών των πελατών σας.

Διαβάστε  το P.D.F. που ακολουθεί: Απαντήσεις σε απορίες πελατών

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μη ξεχάσετε στην  επόμενη καταχώρηση του NEWS LETTER του insurance world, να διαβάσετε τα κεφάλαια 8 και 9 τα οποία αφορούν τα μηνύματα επί των πωλήσεων, τα μηνύματα ζωής και της καθημερινότητας τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιείτε στην πώληση ως απεικόνηση των πραγματικών και αληθινών γεγονότων που συντελούνται στην ζωή μας και που δεν μπορούμε  να αδιαφορούμε για την επίλυση των.

Σχετικές δημοσιεύσεις

24 Μ.Ανδρουλιδάκης: «Αναλύσεις των ασκήσεων 4 έως & 7 επί των πωλήσεων».

Το βιβλίο εντύπως και σε όλη του την έκταση μπορείτε να το προμηθευτείτε μέσω INTERNET (Google) των εκδόσεων: BOOKS PLUS I.K.E -ΙΑΝΟΣ-ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ, επίσης από οποιοδήποτε βιβλιοπωλείο ζητώντας το με την ονομασία

Μ. Ανδρουλιδάκης: «Πωλήσεις ασφαλειών από Επιστημονική άποψη με ασκήσεις».

Ο συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης όπως αναφέρει και αποδεικνύει μέσα από τη δική του σκοπιά οι ασφάλειες έχουν μια ιστορία με συνέχεια. Μια ιστορία με μεγάλη σημασία, καθώς αποτελεί την παράδοση του κλάδου η οποία δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

«Λύσις» από το εκπαιδευτικό κέντρο του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η εκπαίδευση στον ασφαλιστικό τομέα περνά σε νέα εποχή, με τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να εγκαινιάζει μια νέα υπηρεσία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής του

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS