back to top
6.9 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 15 2025

ΖΙΑ INSURANCE: Μια μεσιτική εταιρεία με επιτυχίες «στα δύσκολα»

Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο της διαμεσολάβησης, με γραφεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και γνώση της παγκόσμιας αγοράς, η ZIA INSURANCE, στελεχώνεται από μεσίτες ασφαλίσεων με μακρόχρονη εμπειρία στον κλάδο, οι οποίοι έχουν στο ενεργητικό τους ένα μακροσκελέστατο portfolio διακεκριμένων πελατών. Επικεφαλής αυτής της δραστήριας ομάδας είναι ο κ. Απόστολος Ζηκούλης, managing director της εταιρείας, ένα πρόσωπο που κατάφερε να στήσει τη δική του εταιρεία βήμα-βήμα.

Για εκείνον όλα ξεκίνησαν από το δεύτερο έτος των πανεπιστημιακών του σπουδών. Το ταξίδι στον χώρο των ασφαλίσεων συνεχίστηκε με την απόκτηση του πτυχίου και του μεταπτυχιακού του, περνώντας αρχικά από τον χώρο των πρακτόρων. Το 2015, έκανε το δικό του, ανεξάρτητο βήμα και από τότε κρατά τα ηνία της ΖΙΑ INSURANCE με τη μορφή που τη γνωρίζουμε σήμερα.

- Advertisement -

Όλα αυτά τα χρόνια, η κύρια δραστηριότητά τους αναπτύσσεται στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά παράλληλα διαθέτουν σημαντικούς πελάτες στη Θεσσαλία και την Αττική, με προσωπικές επαφές και αυστηρή εξειδίκευση στην ομάδα των συνεργατών τους σε διάφορους τομείς.

Ο κ. Ζηκούλης θα ξεχωρίσει, μεταξύ άλλων, την κ. Μαρία Βαφειάδου, σημερινή εμπορική διευθύντρια και διευθύντρια του κλάδου πιστώσεων, με την οποία έχει βαδίσει όλη αυτήν τη διαδρομή. «Ο καθένας μας έχει εξειδικευμένη γνώση για τους κλάδους του» θα πει ο κ. Ζηκούλης, δίνοντας έμφαση στην ξεχωριστή δυναμική καθενός από τους συνεργάτες του.

- Advertisement -

Οι σημαντικότεροι σταθμοί

Σε προσωπικό επίπεδο, θα σταθεί στο 2000, που αποτέλεσε τη δική του αφετηρία για να μπει στον κλάδο των ασφαλειών, και στο 2015, φυσικά, όταν ολοκλήρωνε τη νέα εικόνα της εταιρείας του.

«Ήταν η περίοδος της επιβολής των capital controls, που μας επιτρεπόταν να βγάλουμε μόνο 50 ευρώ την ημέρα, αλλά εγώ είχα το πείσμα να ολοκληρώσω την εταιρεία όπως τη φανταζόμουν και να πληρώσω τους προμηθευτές μου, έστω και με αυτό το ελάχιστο χρηματικό ποσό» μάς εξιστορεί. «Όλοι ήταν αγχωμένοι για το τι μέλλει γενέσθαι κι εγώ ήμουν ενθουσιασμένος και ήθελα να ολοκληρώσω τον στόχο μου, να αποκτήσω τη δική μου, ανεξάρτητη εταιρεία, όπως τη φανταζόμουν!».

Το προφίλ του πελατολογίου τους

«Σε ποιους τομείς υπηρεσιών επικεντρώνεται η ZIA INSURANCE;» τον ρωτήσαμε, για να μας απαντήσει: «Ασφάλειες πιστώσεων και εγγυητικές». Αυτοί οι δύο τομείς είναι τα πλέον «δυνατά μας χαρτιά» και ακολουθούν οι αστικές ευθύνες, οι ασφαλίσεις πυρός και οι ομαδικές ασφαλίσεις. Αντικείμενα δύσκολα, αλλά και με αρκετή εξειδίκευση, που «μπορούν να δώσουν μεγάλη προστιθέμενη αξία στον πελάτη» θα μας πει, χαρακτηριστικά, ο κ. Ζηκούλης. «Επιλέξαμε δύσκολα αντικείμενα, αλλά αυτή είναι και η διαφοροποίησή μας από την υπόλοιπη αγορά, σε συνδυασμό με την πώληση μόνο με τη μέθοδο του B2B».

Για τον κ. Ζηκούλη, ο πελάτης αποτελεί ένα ξεχωριστό πρόσωπο, πάνω στο οποίο σχεδιάζεται και η απόλυτη προστασία του. «Όταν εξετάζουμε έναν κίνδυνο, θεωρούμε ότι θα συμβεί αυτός ο κίνδυνος. Σε κάθε συμφωνία μας, δηλαδή, θεωρούμε ότι αυτό που μπορεί να συμβεί, για εμάς, είναι δεδομένο ότι θα συμβεί. Έχουμε λάβει, δηλαδή, υπ’ όψιν μας όλες εκείνες τις παραμέτρους ώστε να προστατεύσουμε τον πελάτη μας όσο καλύτερα μπορούμε» θα μας πει. Και συνεχίζει: «Ειδικευόμαστε σε πρακτικές μεταξύ επιχειρήσεων και σε πολιτικές ασφαλίσεων, προσφέροντας επίσης εξατομικευμένες υπηρεσίες σε κάθε είδους πελάτη, φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία, παρέχοντας παράλληλα συμβουλευτική υποστήριξη και καινοτόμες λύσεις, ακόμη και για τις πιο περίπλοκες υποθέσεις».

«Ποιες προϋποθέσεις βάζετε εξαρχής προκειμένου να γίνει κανείς πελάτης σας;» ρωτήσαμε, στη συνέχεια, τον κ. Ζηκούλη, για μας απαντήσει ότι εξετάζουν πάρα πολλές παραμέτρους, από την οικονομική ευρωστία μέχρι την επικινδυνότητα του αντικειμένου της ασφαλιστικής κάλυψης. «Πρωτίστως, όμως, πρέπει να ταιριάζεις με τον πελάτη, να μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του» θα πει, καθώς μας αναλύει ότι, με τις εξειδικεύσεις τους, το πελατολόγιό τους έχει, πλέον, συγκεκριμένες κατηγορίες φυσικών προσώπων και εταιρειών, οι οποίοι αναζητούν αντίστοιχα και συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως οι δικές τους, τις οποίες «θέλουμε να εκμεταλλευτούν», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ποιος μπορεί να διαφωνήσει μαζί του;

Μάλιστα, η πρόσφατη και πολύ μεγάλη καταστροφή που βιώσαμε στον θεσσαλικό κάμπο, και η οποία έπληξε και πολλές βιομηχανικές εγκαταστάσεις, για τον κ. Ζηκούλη αποτέλεσε την απόλυτη επιβεβαίωση των συμφωνηθέντων του στα συμβόλαια των επιχειρήσεων που είχαν εμπιστευτεί την ΖΙΑ INSURANCE. Όπως είπε, «δεν μπορείς ποτέ και για τίποτε να είναι σίγουρος. Γι’ αυτό και πρέπει να είσαι ασφαλισμένος (…) Ειδικά στον χώρο των βιομηχανικών ασφαλίσεων, για εμένα, η σωστή συζήτηση, πλέον, πρέπει να είναι περισσότερο τεχνική, κι αυτό επιδιώκω. Να συζητάμε με τον πελάτη για την εξειδίκευση των ασφαλιστικών καλύψεων, γιατί αυτή και όχι η άλλη, και όχι γιατί πρέπει να ασφαλιστώ. Και θεωρώ ότι, παρά την κακή αυτή συγκυρία, στο σύνολό της, η αγορά στάθηκε στο ύψος της, τόσο οι μεσιτικές όσο και οι ασφαλιστικές εταιρείες».

Κι ερχόμαστε στην άποψή του για τις «υποχρεωτικές ασφαλίσεις»: «Είναι εφικτή η υποχρεωτική ασφάλιση στα συμβόλαια περιουσίας;» τον ρωτήσαμε, για να εισπράξουμε κατηγορηματικά την αρνητική του απάντηση. «Η υποχρεωτικότητα δεν είναι εφικτή, κατά τη γνώμη μου, στα συμβόλαια περιουσίας, σε αντίθεση με την κατηγορία των επαγγελματικών ασφαλίσεων. Για εμένα εκεί πρέπει να επιβληθεί η υποχρεωτική ασφάλιση. Στον χώρο των επιχειρήσεων, όμως, δεν μπορεί να εφαρμοστεί, γιατί ο καθένας επιλέγει πώς θα προστατεύσει την περιουσία του, δεν μπορείς να τον αναγκάσεις να την ασφαλίσει. Στην κατηγορία όμως της παροχής υπηρεσιών σε τρίτους, εκεί πρέπει να υπάρξει υποχρεωτική ασφάλιση επαγγελματικών κινδύνων. Δικηγόροι, γιατροί, μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι, αυτοί θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά ασφαλισμένοι για τις υπηρεσίες τους σε τρίτους» απαντά ο κ. Ζηκούλης.

Ολοκληρώνοντας την επικοινωνία μας, συζητήσαμε και για τις υπηρεσίες του μέλλοντος, που περνούν και μέσα από την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στον κλάδων των ασφαλειών. Η άποψή του είναι πως «ό,τι δεν εξελίσσεται πεθαίνει! Έχω δουλέψει με φαξ… Και σήμερα όλοι δουλεύουμε μέσα από τα κινητά μας. Τα πράγματα αλλάζουν». Ποιος μπορεί να διαφωνήσει μαζί του;

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Μαρία Βαφειάδου αναλαμβάνει τη θέση της Chief Commercial Officer στη ZIA INSURANCE

Η Μαρία Βαφειάδου, διακεκριμένη credit specialist, αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Commercial Officer της εταιρείας ZIA INSURANCE

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι θέσεις των παραγόντων στη συζήτηση για τα ασφάλιστρα

Η πρόσφατη κρίση αποτελεί μία έμμεση απόδειξη ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν έκανε σωστή δουλειά στο παρελθόν στο θέμα της διαμόρφωσης ολιγοπωλίων

Συνάντηση ασφαλιστικών και ΕΕΑ

Το θέμα των ανατιμήσεων των ασφαλίστρων υγείας και των μεγάλων αυξήσεων στο κόστος των υπηρεσιών υγείας, θα συζητήσουν

Πως οι ασφαλιστικές έχασαν την ευκαιρία να αποκτήσουν το «Ερρίκος Ντυνάν» το 2010

Ανάμεσα σ’ αυτούς που είχε κάνει πρόσκληση για το νοσοκομείο ήταν και στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς.

Η πολιτική παρέμβαση να γίνει ευκαιρία απονομής δικαιοσύνης

Οι ασφαλιστικές εταιρείες βρέθηκαν από το “Ωσαννά” στο “Σταύρωσον”

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι θέσεις των παραγόντων στη συζήτηση για τα ασφάλιστρα

Η πρόσφατη κρίση αποτελεί μία έμμεση απόδειξη ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού δεν έκανε σωστή δουλειά στο παρελθόν στο θέμα της διαμόρφωσης ολιγοπωλίων

Eurolife FFH: Σημαντικός περιορισμός της αναπροσαρμογής ασφαλίστρων των ισοβίων ασφαλιστηρίων υγείας

Για την Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα δίπλα σε εκείνους που την εμπιστεύονται καθημερινά, για αυτό και οι ασφαλισμένοι της

Generali: Διαχρονική δέσμευση προς τους ασφαλισμένους και διαχείριση αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας

Η επίσημη θέση της Εταιρείας αναφορικά με τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας και τη δέσμευσή της προς τους ασφαλισμένους της

Λος Άντζελες: Πότε ακυρώθηκαν χιλιάδες ασφαλιστικά συμβόλαια

O ηθοποιός και σκηνοθέτης Τάιλερ Πέρι καταφέρθηκε εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών που ακύρωσαν συμβόλαια για ασφαλιστική κάλυψη

Συνάντηση ασφαλιστικών και ΕΕΑ

Το θέμα των ανατιμήσεων των ασφαλίστρων υγείας και των μεγάλων αυξήσεων στο κόστος των υπηρεσιών υγείας, θα συζητήσουν