back to top
12.6 C
Athens
Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2025

ΖΙΑ INSURANCE: Μια μεσιτική εταιρεία με επιτυχίες «στα δύσκολα»

Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο της διαμεσολάβησης, με γραφεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και γνώση της παγκόσμιας αγοράς, η ZIA INSURANCE, στελεχώνεται από μεσίτες ασφαλίσεων με μακρόχρονη εμπειρία στον κλάδο, οι οποίοι έχουν στο ενεργητικό τους ένα μακροσκελέστατο portfolio διακεκριμένων πελατών. Επικεφαλής αυτής της δραστήριας ομάδας είναι ο κ. Απόστολος Ζηκούλης, managing director της εταιρείας, ένα πρόσωπο που κατάφερε να στήσει τη δική του εταιρεία βήμα-βήμα.

Για εκείνον όλα ξεκίνησαν από το δεύτερο έτος των πανεπιστημιακών του σπουδών. Το ταξίδι στον χώρο των ασφαλίσεων συνεχίστηκε με την απόκτηση του πτυχίου και του μεταπτυχιακού του, περνώντας αρχικά από τον χώρο των πρακτόρων. Το 2015, έκανε το δικό του, ανεξάρτητο βήμα και από τότε κρατά τα ηνία της ΖΙΑ INSURANCE με τη μορφή που τη γνωρίζουμε σήμερα.

- Advertisement -

Όλα αυτά τα χρόνια, η κύρια δραστηριότητά τους αναπτύσσεται στη Βόρεια Ελλάδα, αλλά παράλληλα διαθέτουν σημαντικούς πελάτες στη Θεσσαλία και την Αττική, με προσωπικές επαφές και αυστηρή εξειδίκευση στην ομάδα των συνεργατών τους σε διάφορους τομείς.

Ο κ. Ζηκούλης θα ξεχωρίσει, μεταξύ άλλων, την κ. Μαρία Βαφειάδου, σημερινή εμπορική διευθύντρια και διευθύντρια του κλάδου πιστώσεων, με την οποία έχει βαδίσει όλη αυτήν τη διαδρομή. «Ο καθένας μας έχει εξειδικευμένη γνώση για τους κλάδους του» θα πει ο κ. Ζηκούλης, δίνοντας έμφαση στην ξεχωριστή δυναμική καθενός από τους συνεργάτες του.

- Advertisement -

Οι σημαντικότεροι σταθμοί

Σε προσωπικό επίπεδο, θα σταθεί στο 2000, που αποτέλεσε τη δική του αφετηρία για να μπει στον κλάδο των ασφαλειών, και στο 2015, φυσικά, όταν ολοκλήρωνε τη νέα εικόνα της εταιρείας του.

«Ήταν η περίοδος της επιβολής των capital controls, που μας επιτρεπόταν να βγάλουμε μόνο 50 ευρώ την ημέρα, αλλά εγώ είχα το πείσμα να ολοκληρώσω την εταιρεία όπως τη φανταζόμουν και να πληρώσω τους προμηθευτές μου, έστω και με αυτό το ελάχιστο χρηματικό ποσό» μάς εξιστορεί. «Όλοι ήταν αγχωμένοι για το τι μέλλει γενέσθαι κι εγώ ήμουν ενθουσιασμένος και ήθελα να ολοκληρώσω τον στόχο μου, να αποκτήσω τη δική μου, ανεξάρτητη εταιρεία, όπως τη φανταζόμουν!».

Το προφίλ του πελατολογίου τους

«Σε ποιους τομείς υπηρεσιών επικεντρώνεται η ZIA INSURANCE;» τον ρωτήσαμε, για να μας απαντήσει: «Ασφάλειες πιστώσεων και εγγυητικές». Αυτοί οι δύο τομείς είναι τα πλέον «δυνατά μας χαρτιά» και ακολουθούν οι αστικές ευθύνες, οι ασφαλίσεις πυρός και οι ομαδικές ασφαλίσεις. Αντικείμενα δύσκολα, αλλά και με αρκετή εξειδίκευση, που «μπορούν να δώσουν μεγάλη προστιθέμενη αξία στον πελάτη» θα μας πει, χαρακτηριστικά, ο κ. Ζηκούλης. «Επιλέξαμε δύσκολα αντικείμενα, αλλά αυτή είναι και η διαφοροποίησή μας από την υπόλοιπη αγορά, σε συνδυασμό με την πώληση μόνο με τη μέθοδο του B2B».

Για τον κ. Ζηκούλη, ο πελάτης αποτελεί ένα ξεχωριστό πρόσωπο, πάνω στο οποίο σχεδιάζεται και η απόλυτη προστασία του. «Όταν εξετάζουμε έναν κίνδυνο, θεωρούμε ότι θα συμβεί αυτός ο κίνδυνος. Σε κάθε συμφωνία μας, δηλαδή, θεωρούμε ότι αυτό που μπορεί να συμβεί, για εμάς, είναι δεδομένο ότι θα συμβεί. Έχουμε λάβει, δηλαδή, υπ’ όψιν μας όλες εκείνες τις παραμέτρους ώστε να προστατεύσουμε τον πελάτη μας όσο καλύτερα μπορούμε» θα μας πει. Και συνεχίζει: «Ειδικευόμαστε σε πρακτικές μεταξύ επιχειρήσεων και σε πολιτικές ασφαλίσεων, προσφέροντας επίσης εξατομικευμένες υπηρεσίες σε κάθε είδους πελάτη, φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία, παρέχοντας παράλληλα συμβουλευτική υποστήριξη και καινοτόμες λύσεις, ακόμη και για τις πιο περίπλοκες υποθέσεις».

«Ποιες προϋποθέσεις βάζετε εξαρχής προκειμένου να γίνει κανείς πελάτης σας;» ρωτήσαμε, στη συνέχεια, τον κ. Ζηκούλη, για μας απαντήσει ότι εξετάζουν πάρα πολλές παραμέτρους, από την οικονομική ευρωστία μέχρι την επικινδυνότητα του αντικειμένου της ασφαλιστικής κάλυψης. «Πρωτίστως, όμως, πρέπει να ταιριάζεις με τον πελάτη, να μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του» θα πει, καθώς μας αναλύει ότι, με τις εξειδικεύσεις τους, το πελατολόγιό τους έχει, πλέον, συγκεκριμένες κατηγορίες φυσικών προσώπων και εταιρειών, οι οποίοι αναζητούν αντίστοιχα και συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως οι δικές τους, τις οποίες «θέλουμε να εκμεταλλευτούν», τόνισε χαρακτηριστικά.

Ποιος μπορεί να διαφωνήσει μαζί του;

Μάλιστα, η πρόσφατη και πολύ μεγάλη καταστροφή που βιώσαμε στον θεσσαλικό κάμπο, και η οποία έπληξε και πολλές βιομηχανικές εγκαταστάσεις, για τον κ. Ζηκούλη αποτέλεσε την απόλυτη επιβεβαίωση των συμφωνηθέντων του στα συμβόλαια των επιχειρήσεων που είχαν εμπιστευτεί την ΖΙΑ INSURANCE. Όπως είπε, «δεν μπορείς ποτέ και για τίποτε να είναι σίγουρος. Γι’ αυτό και πρέπει να είσαι ασφαλισμένος (…) Ειδικά στον χώρο των βιομηχανικών ασφαλίσεων, για εμένα, η σωστή συζήτηση, πλέον, πρέπει να είναι περισσότερο τεχνική, κι αυτό επιδιώκω. Να συζητάμε με τον πελάτη για την εξειδίκευση των ασφαλιστικών καλύψεων, γιατί αυτή και όχι η άλλη, και όχι γιατί πρέπει να ασφαλιστώ. Και θεωρώ ότι, παρά την κακή αυτή συγκυρία, στο σύνολό της, η αγορά στάθηκε στο ύψος της, τόσο οι μεσιτικές όσο και οι ασφαλιστικές εταιρείες».

Κι ερχόμαστε στην άποψή του για τις «υποχρεωτικές ασφαλίσεις»: «Είναι εφικτή η υποχρεωτική ασφάλιση στα συμβόλαια περιουσίας;» τον ρωτήσαμε, για να εισπράξουμε κατηγορηματικά την αρνητική του απάντηση. «Η υποχρεωτικότητα δεν είναι εφικτή, κατά τη γνώμη μου, στα συμβόλαια περιουσίας, σε αντίθεση με την κατηγορία των επαγγελματικών ασφαλίσεων. Για εμένα εκεί πρέπει να επιβληθεί η υποχρεωτική ασφάλιση. Στον χώρο των επιχειρήσεων, όμως, δεν μπορεί να εφαρμοστεί, γιατί ο καθένας επιλέγει πώς θα προστατεύσει την περιουσία του, δεν μπορείς να τον αναγκάσεις να την ασφαλίσει. Στην κατηγορία όμως της παροχής υπηρεσιών σε τρίτους, εκεί πρέπει να υπάρξει υποχρεωτική ασφάλιση επαγγελματικών κινδύνων. Δικηγόροι, γιατροί, μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι, αυτοί θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά ασφαλισμένοι για τις υπηρεσίες τους σε τρίτους» απαντά ο κ. Ζηκούλης.

Ολοκληρώνοντας την επικοινωνία μας, συζητήσαμε και για τις υπηρεσίες του μέλλοντος, που περνούν και μέσα από την εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στον κλάδων των ασφαλειών. Η άποψή του είναι πως «ό,τι δεν εξελίσσεται πεθαίνει! Έχω δουλέψει με φαξ… Και σήμερα όλοι δουλεύουμε μέσα από τα κινητά μας. Τα πράγματα αλλάζουν». Ποιος μπορεί να διαφωνήσει μαζί του;

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο ΣΕΜΑ συγκέντρωσε την ασφαλιστική αγορά στην ετήσια εκδήλωσή του – Κ. Αλφιέρης: «Ενώνουμε δυνάμεις, μοιραζόμαστε αξίες, κοιτάζουμε μπροστά»

Η βραδιά αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για networking, ανταλλαγή απόψεων και σύσφιξη σχέσεων στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η Μαρία Βαφειάδου αναλαμβάνει τη θέση της Chief Commercial Officer στη ZIA INSURANCE

Η Μαρία Βαφειάδου, διακεκριμένη credit specialist, αναλαμβάνει καθήκοντα Chief Commercial Officer της εταιρείας ZIA INSURANCE

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Mastercard: Πιο απλές και ασφαλείς πληρωμές για όλους το 2026, με την καινοτομία στο επίκεντρο

Στις προτεραιότητες, η μετάβαση σε 100% tokenised συναλλαγές έως το 2030, καθώς και οι προηγμένες λύσεις κυβερνοσφάλειας

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

Τι σημαίνει το νέο σήμα «T» στα αυτοκίνητα;

Σκωτσέζος ξενοδόχος ξεκίνησε να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την ταμπέλα «T» ύστερα από ένα ταξίδι στην Τενερίφη

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Σίμος Μασέλης: «Ο πραγματογνώμονας είναι ο θεματοφύλακας της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στην ασφαλιστική αγορά»

Ο πρόεδρος του HALA μιλά στον Λ. Ρόδη για τη στρατηγική σημασία της πραγματογνωμοσύνης, τις προκλήσεις αλλά και τη νέα εποχή συνεργασιών

Νέα εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής

Η νέα γενιά Συντονιστών Ομάδων και Γραφείων, που έχει προκύψει από τον πυρήνα της εταιρείας, θα συμβάλει στην επίτευξη ενός φιλόδοξου στρατηγικού στόχου

Δήλωση Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις εκλογές της ΕΣΑΠΕ

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει ότι η συμμετοχή στη διαδικασία αποτύπωσε ένα ακόμα μήνυμα ενότητας και ισχυρού ενδιαφέροντος για τον κλάδο

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εβδομάδα ΕΚΕ για 7η χρονιά, με δράσεις για τον συνάνθρωπο

Η ασφαλιστική δίνει κάθε χρόνο τη δυνατότητα στους ανθρώπους της να συμμετάσχουν ενεργά σε δράσεις προσφοράς, εκπαίδευσης και αλληλεγγύης

Ασφαλή Χριστούγεννα για διαβητικούς και καρδιοπαθείς

Τα γεύματα των εορτών, συνήθως πλούσια σε λιπαρά, απλούς υδατάνθρακες και αλάτι, δύσκολα εντάσσονται στα αποδεκτά υγιεινοδιαιτητικά πρότυπα