back to top
29 C
Athens
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Publicis είναι «Εδώ, για την επόμενη ημέρα»

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής βρίσκεται ήδη στον αέρα για να επισφραγίσει την είσοδό της εταιρείας σε μια νέα εποχή. Έχοντας βασικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», η καμπάνια συμπυκνώνει τη διαχρονική υπόσχεση της Εθνικής Ασφαλιστικής, ότι θα στηρίζει τους πελάτες της σε κάθε ανάγκη, ώστε να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία την επόμενη μέρα στις ζωές τους.

Ειδικότερα, το νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η Publicis, σε παραγωγή της Takes 2 Production House και σκηνοθεσία του Πάνου Κορώνη, παρουσιάζει έναν τρόπο αντιμετώπισης διαφορετικών καταστάσεων, που είναι συνδεδεμένος με την ελληνική καθημερινότητα και κουλτούρα. Έχοντας μία χιουμοριστική προσέγγιση, τονίζει ότι η πραγματική συμπαράσταση σε αυτόν που περνάει δύσκολα δεν είναι τα λόγια, αλλά οι πράξεις. Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας αλλά και η νέα εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής θα ενισχυθούν μέσα από ένα διευρυμένο πλάνο επικοινωνίας σε ραδιόφωνο, outdoor, καταχωρήσεις και digital.

- Advertisement -

Η Εθνική Ασφαλιστική επέλεξε κατόπιν διενέργειας κλειστού διαγωνισμού, το Publicis Groupe, ως στρατηγικό συνεργάτη για όλο το φάσμα της επικοινωνίας του οργανισμού. Συγκεκριμένα, το brand Publicis αναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνίας και το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, η MSL τις υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας, η Digitas τις υπηρεσίες social media και η Starcom το media planning & buying της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Η Εθνική Ασφαλιστική διατηρεί τη θέση ηγέτη στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά, διαθέτοντας ένα ευέλικτο και εκτεταμένο δίκτυο από Γραφεία Πωλήσεων, συνεργαζόμενα πρακτορεία και brokers σε όλη την Ελλάδα. Συνυφασμένη με την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους, η εταιρεία διατηρεί παρουσία 133 ετών στα επιχειρηματικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας, με το όνομα της Εθνικής Ασφαλιστικής να γίνεται συνώνυμο της εξασφάλισης, της αξιοπιστίας και της απόλυτης φερεγγυότητας.

- Advertisement -

Ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, δήλωσε για τη στρατηγική συνεργασία με το Publicis Groupe: «Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για αποτελεσματική επικοινωνία παραμένει ιδιαίτερα σημαντική.  Στην Εθνική Ασφαλιστική στοχεύουμε σε μία νέα μορφή επικοινωνιακής διάδρασης με τους καταναλωτές, την αγορά, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το ανθρώπινο δυναμικό μας.  Με σύγχρονα μέσα και εργαλεία και την εμπειρία του Publicis Groupe, αναμένουμε η νέα μας συνεργασία να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην προσπάθειά μας αυτή.»

Από την πλευρά του, ο CEO του Publicis Groupe Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη από το Publicis Groupe του συνόλου της επικοινωνίας ενός τόσο σημαντικού οργανισμού, όπως η Εθνική Ασφαλιστική. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι απόλυτα συνυφασμένη με την ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας και είμαστε πεπεισμένοι πως αυτή η συνεργασία θα μπορέσει να συνδιαμορφώσει τη νέα εικόνα της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οι 4 προτεραιότητες του Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής

Ο νέος μέτοχος, κατά τον Σύλλογο, γνωρίζει ότι το σημαντικότερο στοιχείο του ενεργητικού είναι το ανθρώπινο δυναμικό και το εταιρικό δίκτυο

Η Εθνική Ασφαλιστική για την επιστροφή στο σχολείο: Μικρά ξεκινήματα, μεγάλα διδάγματα

Η εταιρεία αναδεικνύει εκείνα τα μαθήματα που ξεπερνούν τη σχολική ύλη και γίνονται πολύτιμα εφόδια για μια ζωή

Η Εθνική Ασφαλιστική χαρίζει iPhones 16 Pro Max μέσω του MyEthniki

Η Εθνική δίνει επιπλέον κίνητρο στους ασφαλισμένους της να γνωρίσουν στην πράξη τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής πλατφόρμας

Η Εθνική Ασφαλιστική στο πλευρό των ασφαλισμένων που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

Η εταιρεία ενεργοποίησε ειδική τηλεφωνική γραμμή έκτακτης ανάγκης, στο 210 90 99 600, προκειμένου να παρέχει άμεση εξυπηρέτηση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μικρές επιλογές, μεγάλη διαφορά: Πώς να επιλέγουμε σνακ για ενέργεια και συγκέντρωση

Πρακτικές συμβουλές και προτάσεις για σνακ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή απόδοση, στο blog της Interamerican

10 χρόνια MINETTA Insurance στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ν. Μόσχοβος υπογράμμισε πως η εβδομάδα 6-12/10 είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους που καθημερινά κάνουν τη διαφορά

Νέα εποχή για την Export Credit Greece

Εντός ολίγων ημερών η ECG αναμένεται να υποβάλει αίτηση στην ΤτΕ για να δημιουργήσει θυγατρική ασφαλιστική

MEGA Brokers: Επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Β. Ελλάδα με την εξαγορά της ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ

H MEGA Brokers ενδυναμώνει περαιτέρω το δίκτυό της και ενισχύει την παρουσία της στις τοπικές κοινωνίες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Χ. Δήμας: Εφαρμόζουμε συνολική μεταρρύθμιση στην αεροναυτιλία

Τις πρωτοβουλίες για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής αεροναυτιλίας παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών από το βήμα της Βουλής

Μικρές επιλογές, μεγάλη διαφορά: Πώς να επιλέγουμε σνακ για ενέργεια και συγκέντρωση

Πρακτικές συμβουλές και προτάσεις για σνακ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή απόδοση, στο blog της Interamerican

Αναδιάρθρωση στη Δύναμις Ασφαλιστική μετά την αποχώρηση Ευσταθόπουλου

Οι σημαντικές αλλαγές στη διοικητική ομάδα αναμένεται να επηρεάσουν την πορεία της εταιρείας στον εγχώριο ασφαλιστικό κλάδο

Χακάρισμα λογαριασμών WhatsApp μέσω ψεύτικης ψηφοφορίας

Νέα καμπάνια phishing εντόπισε η Kaspersky - Πώς θα προστατευθείτε

Σχέδιο συνταξιοδότησης: τρία βήματα για ένα πιο ήρεμο αύριο

Οι ειδικοί της Allianz επισημαίνουν ότι η οικονομική προετοιμασία δεν πρέπει να αναβάλλεται, αλλά να ξεκινά από σήμερα, μέσα από τρία απλά αλλά ουσιαστικά βήματα