back to top
17.4 C
Athens
Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Publicis είναι «Εδώ, για την επόμενη ημέρα»

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής βρίσκεται ήδη στον αέρα για να επισφραγίσει την είσοδό της εταιρείας σε μια νέα εποχή. Έχοντας βασικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», η καμπάνια συμπυκνώνει τη διαχρονική υπόσχεση της Εθνικής Ασφαλιστικής, ότι θα στηρίζει τους πελάτες της σε κάθε ανάγκη, ώστε να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία την επόμενη μέρα στις ζωές τους.

Ειδικότερα, το νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η Publicis, σε παραγωγή της Takes 2 Production House και σκηνοθεσία του Πάνου Κορώνη, παρουσιάζει έναν τρόπο αντιμετώπισης διαφορετικών καταστάσεων, που είναι συνδεδεμένος με την ελληνική καθημερινότητα και κουλτούρα. Έχοντας μία χιουμοριστική προσέγγιση, τονίζει ότι η πραγματική συμπαράσταση σε αυτόν που περνάει δύσκολα δεν είναι τα λόγια, αλλά οι πράξεις. Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας αλλά και η νέα εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής θα ενισχυθούν μέσα από ένα διευρυμένο πλάνο επικοινωνίας σε ραδιόφωνο, outdoor, καταχωρήσεις και digital.

- Advertisement -

Η Εθνική Ασφαλιστική επέλεξε κατόπιν διενέργειας κλειστού διαγωνισμού, το Publicis Groupe, ως στρατηγικό συνεργάτη για όλο το φάσμα της επικοινωνίας του οργανισμού. Συγκεκριμένα, το brand Publicis αναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνίας και το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, η MSL τις υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας, η Digitas τις υπηρεσίες social media και η Starcom το media planning & buying της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Η Εθνική Ασφαλιστική διατηρεί τη θέση ηγέτη στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά, διαθέτοντας ένα ευέλικτο και εκτεταμένο δίκτυο από Γραφεία Πωλήσεων, συνεργαζόμενα πρακτορεία και brokers σε όλη την Ελλάδα. Συνυφασμένη με την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους, η εταιρεία διατηρεί παρουσία 133 ετών στα επιχειρηματικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας, με το όνομα της Εθνικής Ασφαλιστικής να γίνεται συνώνυμο της εξασφάλισης, της αξιοπιστίας και της απόλυτης φερεγγυότητας.

- Advertisement -

Ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, δήλωσε για τη στρατηγική συνεργασία με το Publicis Groupe: «Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για αποτελεσματική επικοινωνία παραμένει ιδιαίτερα σημαντική.  Στην Εθνική Ασφαλιστική στοχεύουμε σε μία νέα μορφή επικοινωνιακής διάδρασης με τους καταναλωτές, την αγορά, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το ανθρώπινο δυναμικό μας.  Με σύγχρονα μέσα και εργαλεία και την εμπειρία του Publicis Groupe, αναμένουμε η νέα μας συνεργασία να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην προσπάθειά μας αυτή.»

Από την πλευρά του, ο CEO του Publicis Groupe Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη από το Publicis Groupe του συνόλου της επικοινωνίας ενός τόσο σημαντικού οργανισμού, όπως η Εθνική Ασφαλιστική. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι απόλυτα συνυφασμένη με την ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας και είμαστε πεπεισμένοι πως αυτή η συνεργασία θα μπορέσει να συνδιαμορφώσει τη νέα εικόνα της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

Νέα Χρυσή Διάκριση EcoVadis στην Εθνική Ασφαλιστική, για τη δέσμευσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη

Η εταιρεία κατατάσσεται στο διεθνές Top 5% των επιχειρήσεων που αξιολογούνται από τον οργανισμό, συνδυάζοντας την καινοτομία με την υπευθυνότητα

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»

Στηρίζοντας με συνέπεια τον αγώνα εδώ και 9 χρόνια, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται δίπλα στην κοινωνία

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μην πετάς ποτέ αποδείξεις και συμβόλαια – ένα απλό tip που μπορεί να σε σώσει

Η ARAG επισημαίνει ότι η σωστή τεκμηρίωση είναι το πρώτο βήμα για να προστατεύσεις τα συμφέροντά σου

To insurancemarket επενδύει στους ανθρώπους του με νέο workshop

Στόχος, η ενίσχυση της συνεργασίας, της ενσυναίσθησης και της κοινής ευθύνης απέναντι στην εμπειρία του πελάτη και στην εταιρική κουλτούρα

Η Marsh McLennan από τον Ιανουάριο του 2026 γίνεται… Marsh

Αλλαγή και στον χρηματιστηριακό δείκτη, ενώ η νέα μονάδα Business and Client Services (BCS) θα ενισχύσει την προηγμένη εξυπηρέτηση πελατών

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Επικουρικό Κεφάλαιο: Δύο νέα μέλη από την ασφαλιστική αγορά στη Διαχειριστική Επιτροπή – Στόχος η μείωση της εισφοράς για εταιρείες και καταναλωτές

Στη συνεδρίαση ο πρόεδρος Η. Δασκαλόπουλος ανέδειξε τη σταθερή βελτίωση βασικών οικονομικών μεγεθών και τη συνολική ενίσχυση λειτουργίας του ΕΚ

Μια μέρα γεμάτη ενέργεια και συνεργασία με την Hellas Direct στη Θεσσαλονίκη

Η εκδήλωση στο Grand Hotel Palace δεν επικεντρώθηκε σε παρουσιάσεις, αλλά σε αυθεντικές συνομιλίες και κοινή προσπάθεια επίτευξης αποτελεσμάτων

Τι σημαίνει το μήνυμα της GAMA Global για τον ασφαλιστή του αύριο

H εξέλιξη του κλάδου απαιτεί άνοιγμα σε νέες ιδέες και δεξιότητες, που συνδυάζουν τεχνογνωσία, τεχνολογία και ανθρώπινη προσέγγιση

ΠΣΑΣ: Δυναμικό comeback με εξωστρέφεια, δράση και τη μεγάλη εκδήλωση του Νοεμβρίου

Ο ΠΣΑΣ κάνει πλέον την παρουσία του αισθητή σε όλα τα επίπεδα – από τις συναντήσεις και τις πρωτοβουλίες συνεργασίας, μέχρι τα social media

Εγγραμματοσύνη στον καρκίνο του μαστού

Ο Πρόεδρος της ΕΑΕ Ευ. Φιλόπουλος, μέσα από άρθρο του στο blog της Υδρογείου Ασφαλιστικής, επισημαίνει λανθασμένες αντιλήψεις