back to top
11 C
Athens
Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Publicis είναι «Εδώ, για την επόμενη ημέρα»

Η νέα καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής βρίσκεται ήδη στον αέρα για να επισφραγίσει την είσοδό της εταιρείας σε μια νέα εποχή. Έχοντας βασικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», η καμπάνια συμπυκνώνει τη διαχρονική υπόσχεση της Εθνικής Ασφαλιστικής, ότι θα στηρίζει τους πελάτες της σε κάθε ανάγκη, ώστε να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία την επόμενη μέρα στις ζωές τους.

Ειδικότερα, το νέο τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η Publicis, σε παραγωγή της Takes 2 Production House και σκηνοθεσία του Πάνου Κορώνη, παρουσιάζει έναν τρόπο αντιμετώπισης διαφορετικών καταστάσεων, που είναι συνδεδεμένος με την ελληνική καθημερινότητα και κουλτούρα. Έχοντας μία χιουμοριστική προσέγγιση, τονίζει ότι η πραγματική συμπαράσταση σε αυτόν που περνάει δύσκολα δεν είναι τα λόγια, αλλά οι πράξεις. Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας αλλά και η νέα εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής θα ενισχυθούν μέσα από ένα διευρυμένο πλάνο επικοινωνίας σε ραδιόφωνο, outdoor, καταχωρήσεις και digital.

- Advertisement -

Η Εθνική Ασφαλιστική επέλεξε κατόπιν διενέργειας κλειστού διαγωνισμού, το Publicis Groupe, ως στρατηγικό συνεργάτη για όλο το φάσμα της επικοινωνίας του οργανισμού. Συγκεκριμένα, το brand Publicis αναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνίας και το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, η MSL τις υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας, η Digitas τις υπηρεσίες social media και η Starcom το media planning & buying της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Η Εθνική Ασφαλιστική διατηρεί τη θέση ηγέτη στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά, διαθέτοντας ένα ευέλικτο και εκτεταμένο δίκτυο από Γραφεία Πωλήσεων, συνεργαζόμενα πρακτορεία και brokers σε όλη την Ελλάδα. Συνυφασμένη με την ιστορία του σύγχρονου ελληνικού κράτους, η εταιρεία διατηρεί παρουσία 133 ετών στα επιχειρηματικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας, με το όνομα της Εθνικής Ασφαλιστικής να γίνεται συνώνυμο της εξασφάλισης, της αξιοπιστίας και της απόλυτης φερεγγυότητας.

- Advertisement -

Ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Robert Gauci, δήλωσε για τη στρατηγική συνεργασία με το Publicis Groupe: «Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για αποτελεσματική επικοινωνία παραμένει ιδιαίτερα σημαντική.  Στην Εθνική Ασφαλιστική στοχεύουμε σε μία νέα μορφή επικοινωνιακής διάδρασης με τους καταναλωτές, την αγορά, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το ανθρώπινο δυναμικό μας.  Με σύγχρονα μέσα και εργαλεία και την εμπειρία του Publicis Groupe, αναμένουμε η νέα μας συνεργασία να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην προσπάθειά μας αυτή.»

Από την πλευρά του, ο CEO του Publicis Groupe Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη από το Publicis Groupe του συνόλου της επικοινωνίας ενός τόσο σημαντικού οργανισμού, όπως η Εθνική Ασφαλιστική. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι απόλυτα συνυφασμένη με την ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας και είμαστε πεπεισμένοι πως αυτή η συνεργασία θα μπορέσει να συνδιαμορφώσει τη νέα εικόνα της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης στο γιορτινό πρόγραμμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Η πρωτοβουλία ενισχύει περαιτέρω το αποτύπωμα κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας μέσα από δράσεις που συνδυάζουν μάθηση, οικολογία και πολιτιστική εμπειρία

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

«Βραβεία Φιλοζωίας – Ηρωικές Καρδιές»: Η Ελλάδα τίμησε τους ανθρώπους που αλλάζουν τη ζωή των ζώων

Η πρώτη αυτή διοργάνωση, στο Μέγαρο της Εθνικής Ασφαλιστικής, ανέδειξε τη σημαντική πρόοδο της Ελλάδας στην προστασία των ζώων

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Infotrust ΑΕ προχωρά σε νέα στρατηγική εξαγορά, ενισχύοντας καθοριστικά την παρουσία της

Η κίνηση ολοκληρώνει τη διαμεσολαβητική παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά και την επεκτείνει στην Κύπρο

Apollon Broker: Αποφοίτησαν δύο στελέχη από το Advanced Program in Management for Insurance Executives 2025

Το πρόγραμμα των Eurolife-ΠαΠει αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά σχήματα στον χώρο της ασφαλιστικής διοίκησης

Στόλισε το σπίτι σου έξυπνα και οικονομικά: ο απόλυτος γιορτινός οδηγός από την ERGO Hellas

Πέρα από την προσιτή ασφάλεια του σπιτιού –με το πρόγραμμα My Home–, η ERGO φροντίζει και για την αισθητική του δίνοντας χριστουγεννιάτικα tips

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πώς σχολιάζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Γερμανίας τα Πρότυπα Βιωσιμότητας

«Οι συνεχείς αναθεωρήσεις πρέπει να τερματιστούν» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο J. Asmussen

Ο Γεωργιάδης διαψεύδει δημοσιεύματα περί απένταξης έργων του ΤΑΑ

Όχι μόνο δεν έχουν χαθεί έργα, κατά τον αρμόδιο υπουργό, αλλά έχει επιτευχθεί αύξηση του συνολικού προϋπολογισμού του ΤΑΑ για την Υγεία

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης στο γιορτινό πρόγραμμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Η πρωτοβουλία ενισχύει περαιτέρω το αποτύπωμα κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας μέσα από δράσεις που συνδυάζουν μάθηση, οικολογία και πολιτιστική εμπειρία

Η Infotrust ΑΕ προχωρά σε νέα στρατηγική εξαγορά, ενισχύοντας καθοριστικά την παρουσία της

Η κίνηση ολοκληρώνει τη διαμεσολαβητική παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά και την επεκτείνει στην Κύπρο

Η Eurolife FFH αλλάζει τη ζωή των οικογενειών και κερδίζει τη διάκριση της χρονιάς

Η ασφαλιστική δείχνει τον δρόμο για το πώς οι εταιρείες μπορούν να συνδυάζουν τη βιώσιμη ανάπτυξη με την ουσιαστική κοινωνική συνεισφορά