back to top
11.7 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

“Στη ΜΙΝΕΤΤΑ δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στον μετασχηματισμό μας”

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, είναι μια από τις παλαιότερες ασφαλιστικές εταιρίες στην Ελλάδα με επιτυχημένη παρουσία 50 χρόνων.

Οι 170 εργαζόμενοι της Εταιρίας εργάζονται για να προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες σε περισσότερους από 1.300 συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα και φυσικά στην σταθερή βάση των 200.000 ενεργών πελατών που την εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους.

- Advertisement -

Στόχος της σε αυτή την διαδρομή του μισού αιώνα παραμένει, διαχρονικά, η εκπλήρωση των υποχρεώσεων και η τήρηση των υποσχέσεων που έχει δώσει απέναντι σε όλους όσους την έχουν εμπιστευτεί διατηρώντας αναλλοίωτες τις βασικές μας για ουσιαστική ασφαλιστική κάλυψη, ποιοτικές υπηρεσίες και άμεση, δίκαιη αποζημίωση.

Τα τελευταία χρόνια στη ΜΙΝΕΤΤΑ δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον μετασχηματισμό μας, στοχεύοντας στην ενσωμάτωση τεχνολογιών και σε έναν τρόπο λειτουργίας του οργανισμού που θα αναδείξουν την ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό ο οποίος – αν και χαρακτηρίζει την Εταιρία από την ίδρυσή της – απαιτεί διαρκή προσπάθεια ώστε να παραμένει σύγχρονος, προσαρμοσμένος στις πραγματικές ανάγκες των ενδιαφερομένων μερών και ταυτόχρονα βέβαια να είναι αποδοτικός για τον οργανισμό.

- Advertisement -

Η επιτυχία

Σε αυτή μας την κατεύθυνση «επένδυσε» στο Μοντέλο EFQM αξιολογώντας το ως ένα ιδιαίτερα χρήσιμο – αν και ταυτόχρονα απαιτητικό – εργαλείο.

To Μοντέλο την βοήθησε πολύπλευρα. Ξεκινώντας την εσωτερική διαδικασία για την προετοιμασία και την αποτύπωση των ζητούμενων για την πιστοποίηση, άρχισε να επανεξετάζει σειρά παραμέτρων που αφορούν σε διαδικασίες, δείκτες, ενέργειες και πρακτικές. Στη συνέχεια, μετά από την ενδελεχή αξιολόγηση όλων των κριτηρίων του μοντέλου, παρέλαβε ένα ιδιαίτερα ωφέλιμο και αντικειμενικό feedback report που επιμελήθηκαν οι αξιολογητές.

Το feedback report, πέρα από την αναγνώριση των προσπαθειών με την αναγνώρισή της σε επίπεδο 4 Star, χρησιμοποιήθηκε με κάθε δόκιμο τρόπο. Tα στελέχη της διοίκησης και οι υπεύθυνοι των τμημάτων, έλαβαν γνώση για τα θετικά και αρνητικά σημεία της αξιολόγησης και επικεντρώθηκαν σε όσα χρειάζονταν αναθεώρηση. Προχωρώντας σε περαιτέρω ενέργειες, έπειτα από την διαδικασία της αξιολόγησης, φρόντισε να κεφαλαιοποιήσει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες και προέβη σε action plans, όσον αφορά τις περιοχές που επισημάνθηκαν προς βελτίωση.

«Με βάση τις ενέργειες που προέκυψαν από την υιοθέτηση του Μοντέλου EFQM, πετύχαμε άμεσα θετικά αποτελέσματα τόσο σε επίπεδο καθημερινής λειτουργίας, όσο και στην ύπαρξη ενός benchmark για την περαιτέρω βελτίωσή μας, στην κατεύθυνση της προσφοράς ποιοτικών υπηρεσιών και της βιώσιμης, ηθικής επιχειρηματικής δραστηριότητας».

κ. Μίλτα Καλδέλη Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτιάσεων

Πηγή https://inbian.org/minetta/

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σας ενδιαφέρει να μάθετε την ασφαλιστική μας ιστορία;

Το MINETTA Insurance HUB φέρνει στο φως συναρπαστικά τεκμήρια του ασφαλιστικού μας παρελθόντος

MINETTA: Η ασφάλεια που σε οδηγεί πάντα στο τέλος του δρόμου

Με ένα δυνατό σύνθημα, η εταιρεία θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη και τη σιγουριά που προσφέρει η επαγγελματική ασφάλιση

MINETTA Ασφαλιστική: Σε εξέλιξη η Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών 2025 – Συμμετοχή έως 16/11 και κλήρωση για smartwatch Garmin!

Η MINETTA δείχνει έμπρακτα τη δέσμευσή της να ακούει τους ασφαλισμένους της και να εξελίσσεται με βάση τις ανάγκες τους

Η ΜΙΝΕΤΤΑ γιόρτασε 10 χρόνια συμμετοχής στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών – Βίντεο

Ο θεσμός αποτελεί για την εταιρεία το ετήσιο ραντεβού για γνώση και ψυχαγωγία, πάντα με άξονα την ανάδειξη της ποιοτικής εξυπηρέτησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Π. Κασκαρέλης: Οι προτεραιότητες της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τα επόμενα χρόνια

«Κλείνοντας τη χρονιά με θετικό αποτύπωμα, προχωρούμε προς το 2026 με σχέδιο, συνέπεια και ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Τι σημαίνει το νέο σήμα «T» στα αυτοκίνητα;

Σκωτσέζος ξενοδόχος ξεκίνησε να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την ταμπέλα «T» ύστερα από ένα ταξίδι στην Τενερίφη

Με μεγάλη επιτυχία συμμετείχε το Ερρίκος Ντυνάν στο Rebrain Greece New York

Το περίπτερο του Ερρίκος Ντυνάν επισκέφθηκαν σημαντικές προσωπικότητες αλλά και περισσότεροι από 60 ταλαντούχοι Έλληνες επαγγελματίες

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE – Βίντεο

Τα #graf25 επιστρέφουν για 3η χρονιά στις 12/12, με στόχο την ανάδειξη των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών