back to top
13.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Στη Στοκχόλμη τα Δίκτυα Ανεξάρτητων Συνεργατών και Μεσιτών & Εταιρικών Πελατών της ERGO

Στο «διαμάντι του ευρωπαϊκού Βορρά», στη Στοκχόλμη, πραγματοποίησε ταξίδι η ERGO Ασφαλιστική, επιβραβεύοντας τους επιτυχόντες των Δικτύων Ανεξάρτητων Συνεργατών και Μεσιτών & Εταιρικών Πελατώνπου αναδείχθηκαν στο πλαίσιο διαγωνισμού πωλήσεων της εταιρείας για το 2022.

Την επίλεκτη ομάδα του Δικτύου συνόδευσαν από την ERGO, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Νίκος Αντιμησάρης, ο Διευθυντής του Τομέα Πωλήσεων κ. Στάθης Τσαούσης, η Διευθύντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού κυρία Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη, ο Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών κ. Στέλιος Βουγιουκλίδης, ο Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Μεσιτών κ. Γιώργος Παπαδάκης, ο Διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων Ασφαλίσεων Ζημιών κ. Νίκος Σπυράτος και ο Επιθεωρητής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών κ. Νίκος Σταμπουλόπουλος.

- Advertisement -

Οι συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα μαγευτικό τριήμερο στην «καρδιά» της Βαλτικής Θάλασσας και να περιηγηθούν σε μία από τις ομορφότερες και πιο σύγχρονες πόλεις της Ευρώπης. Ταξίδεψαν στον χρόνο βλέποντας κορυφαία αξιοθέατα όπως το μπαρόκ Βασιλικό Παλάτι του 17ου αιώνα. Το ιστορικό κέντρο της Στοκχόλμης, ή όπως το αποκαλούν οι ντόπιοι, Gamla stan, κέρδισε τις εντυπώσεις των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες ξεναγήθηκαν επίσης και στην Ουψάλα, που αποτελεί το εκκλησιαστικό κέντρο της Σουηδίας, καθώς φιλοξενεί τον καθεδρικό ναό της Σκανδιναβίας, ενώ έμαθαν και για την ιστορία των Βίκινγκ από αρχαιολόγους – ξεναγούς.

- Advertisement -

Η εταιρεία επιφύλαξε μια ευχάριστη έκπληξη στους συμμετέχοντες για το επίσημο δείπνο του ταξιδιού. Πραγματοποιήθηκε σε μια μοναδική τοποθεσία – το Vasa Museum, το οποίο η εταιρεία είχε κλείσει αποκλειστικά για την εκδήλωση, προσφέροντας ένα ξεχωριστό περιβάλλον για τις Βραβεύσεις των συνεργατών της και μια αξέχαστη εμπειρία για όλους τους παρευρισκόμενους.

Οι Διευθυντές Πωλήσεων κ.κ. Στέλιος Βουγιουκλίδης και Γιώργος Παπαδάκης καλωσόρισαν όλους τους προσκεκλημένους εκφράζοντας τα συγχαρητήριά τους για τα επιτυχημένα αποτελέσματά τους και ο καθένας στον σύντομο χαιρετισμό του επικεντρώθηκε στις υποστηρικτικές ενέργειες που πραγματοποίησε η εταιρεία προς τους Συνεργάτες της. Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο κ. Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής του Τομέα Πωλήσεων, ο οποίος αφού αναφέρθηκε στο νέο αναπτυξιακό κανονισμό πωλήσεων και στα προνόμιά του, σύστησε στους Συνεργάτες τη νέα Διευθύντρια του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού κυρία Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη καλώντας στην στο βήμα. Η κυρία Θελερίτη, εξέφρασε την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι η ERGO έχει επιλέξει να θέσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο επίκεντρο της στρατηγικής της, προκειμένου να καταστεί πρότυπο πελατοκεντρικού χαρακτήρα και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών. Παρά τις νέες και σημαντικές προκλήσεις, εξέφρασε την πεποίθησή της ότι μέσω της καινοτομίας, της συνεργασίας και της προοδευτικής προσέγγισης, η ομάδα της θα ανταποκριθεί με επιτυχία στις προσδοκίες των Συνεργατών και στους κοινούς εταιρικούς στόχους.

Τέλος, ο κ. Νίκος Αντιμησάρης συνεχάρη όλους τους επιτυχόντες του διαγωνισμού Πωλήσεων και τους βραβευθέντες για την επίτευξη των παραγωγικών και ποιοτικών στόχων τους, αναφέροντας πως «στην ERGO στοχεύουμε σε περαιτέρω ανάπτυξη μέσω των Δικτύων Πωλήσεων μας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την παροχή κινήτρων στους Συνεργάτες μας και το 2024. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για τη διαχρονικά απρόσκοπτη στήριξη των προσπαθειών σας και του έργου σας».

Σχετικές δημοσιεύσεις

ERGO Ασφαλιστική: Συναντήσεις με συνεργάτες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη

Στο επίκεντρο, η νέα τιμολόγηση στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων, η οποία διαμορφώθηκε μετά την πολύτιμη ανατροφοδότηση από συνεργάτες

Στην Πράγα ταξίδεψαν οι συνεργάτες του ΠΑΡΟΝ

Το ΠΑΡΟΝ επιβράβευσε τους συνεργάτες για την εξαιρετική τους απόδοση - Προσωπικές ευχαριστίες στον Ν. Χουλιάρα της Eurolife

«Σιγουριά με ορίζοντα μέλλοντος»: Η ERGO Hellas παρουσιάζει το νέο Αποταμιευτικό Πρόγραμμα Εγγυημένου Κεφαλαίου

Με έμφαση στη σταθερότητα, στην αξιοπιστία και στην ανάγκη των πολιτών για οικονομική ασφάλεια σε μια εποχή αυξημένης αβεβαιότητας

Βράβευση 18 μαθητών και φοιτητών από τον Σύλλογο Εργαζομένων ERGO

Ο Σύλλογος διεκδικεί οικονομική στήριξη των οικογενειών και παρέχει κίνητρα στα παιδιά των εργαζομένων για κατάκτηση της γνώσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς

Καμπάνια 5 εβδομάδων έτρεξε η πλατφόρμα προκειμένου να ενισχύσει την ασφαλιστική συνείδηση και να προβάλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα

SENATUS: Η ανανέωση Franchise με τον κ. Πρωτογεράκη σηματοδοτεί 30 χρόνια συνεργασίας

Για τη SENATUS, η ανανέωση της σύμβασης αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση της διαχρονικής αξιοπιστίας του επιχειρηματικού μοντέλου της

Η AGORA Insurance εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

H νέα εταιρεία διαμεσολάβησης του Ardonagh Group έκανε επίσημο ντεμπούτο σε εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών