back to top
11.9 C
Athens
Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025

Aυξάνονται τα ασφάλιστρα μετά το ρωσικό χτύπημα

Οι ουκρανικές αρχές επιμένουν ότι ο θαλάσσιος εξαγωγικός διάδρομος της χώρας παραμένει ανοιχτός για επιχειρήσεις παρά τη φονική πυραυλική επίθεση της Τρίτης σε πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου με σημαία Λιβερίας, ιδιοκτησίας Φιλιππίνων.

Ένας ρωσικός πύραυλος αέρος-εδάφους χτύπησε τη γέφυρα του Kmax Ruler post-panamax την ώρα που το πλοίο έμπαινε στο λιμάνι του Yuzhny σκοτώνοντας τον καπετάνιο και τραυματίζοντας άλλα 4 μέλη πληρώματος. Η εμπορική ναυτιλία και οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν έχουν εκφράσει ανησυχίες για την κατάσταση ασφάλειας στην περιοχή από τότε που η Ρωσία αποχώρησε από την Πρωτοβουλία για τα Σιτηρά της Μαύρης Θάλασσας, τον περασμένο Ιούλιο.

- Advertisement -

Το Reuters μεταδίδει ότι τα ασφάλιστρα έχουν αυξηθεί στο 3% της αξίας του πλοίου από περίπου 1% πριν από την επίθεση.

Με στόχο να διατηρήσει τη ροή των εξαγωγών, ο Ουκρανός υφυπουργός Oleksandr Kubrakov δήλωσε χθες ότι τα πλοία εξακολουθούν να εισέρχονται και να βγαίνουν από τη χώρα η Ουκρανία, από την ακτογραμμή της στα βόρεια έως και την ακτογραμμή της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας στο νότο.

- Advertisement -

Ο ίδιος ισχυρίστηκε επίσης ότι 3,3 εκατομμύρια τόνοι γεωργικών και μεταλλικών προϊόντων έχουν εξαχθεί μέσω του διαδρόμου από την έναρξή του τον Αύγουστο.

Η INTERCARGO, η παγκόσμια ένωση ιδιοκτητών πλοίων ξηρού χύδην φορτίου, δήλωσε χθες ότι «με βαθιά λύπη και ανησυχία» ενημερώθηκε για την «”τρομερή” επίθεση με πυραύλους».

«Τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, επανδρωμένα από αθώους ναυτικούς, αντιπροσωπεύουν την επιτομή των μη πολεμικών σκαφών και οποιαδήποτε επίθεση εναντίον τους είναι καταδικαστέα και αδικαιολόγητη. Είναι επιτακτική ανάγκη να υπογραμμίσουμε ότι τα εμπορικά πλοία, που δεν σχετίζονται με τη συνεχιζόμενη σύγκρουση, δεν πρέπει να γίνουν πιόνια σε καμία εμπλοκή και ευτυχώς αυτή η επίθεση δεν κόστισε περισσότερες ζωές», τόνισε η INTERCARGO.

Η ανάλυση από τον μεσίτη Braemar δείχνει υψηλό ποσοστό υπερηλικίας πλοίων που εμπλέκονται στις συναλλαγές της Ουκρανίας στη Μαύρη Θάλασσα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Swiss Re: Αυτό που θα κάνει τη διαφορά στις ασφαλιστικές

Σημαντικός παράγοντας αλλαγών η γήρανση του πληθυσμού - Οι επενδύσεις σε ΤΝ συνεχίζονται, χωρίς ακόμη απτά αποτελέσματα

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC

Μοχλός ανάπτυξης (;) το Δικαίωμα Συμβολαίου, όπως οι φόροι για το κράτος

Μήπως οι ασφαλιστικές δεν βλέπουν να έρχεται η ανάπτυξη που περίμεναν;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB

Η έγκριση που πήρε η Atradius για το 2026

Το Συνδικάτο των Lloyd's 1864 ξεκινά την αναδοχή κινδύνων από την 1η Ιανουαρίου 2026

Η Acrisure επεκτείνεται σε Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη με την εξαγορά της EIS

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Η ένταξη της EIS φέρνει στον όμιλο μια ομάδα με εξειδίκευση σε τομείς που αναπτύσσονται ραγδαία στην περιοχή»

Νέο Συνδικάτο από τα Lloyd’s – Πότε και πώς θα λειτουργήσει

Στο Συνδικάτο 2479 θα μετέχει η AIG, η οποία θα συνεργάζεται με την Amwins και funds υπό τη διαχείριση της Blackstone

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB