back to top
22.4 C
Athens
Παρασκευή 9 Μαΐου 2025

Επτά Βραβεία για την Generali!

Διακρίσεις σε επτά διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες, απέσπασε η Generali υπογραμμίζοντας τη συνεχή δυναμική και πολυεπίπεδη ανάπτυξη της εταιρείας. Οι ψηφιακές εφαρμογές και το περιεχόμενo των επίσημων διαδικτυακών τόπων του οργανισμού κέρδισαν της εντυπώσεις στα φετινά BITE Awards και στα Content Marketing Awards αντίστοιχα, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη στρατηγική που ακουλουθεί η εταιρεία, τόσο στην κατεύθυνση της ψηφιακής μετάβασης προς όφελος των ασφαλισμένων όσο και στην δημιουργία περιεχομένου με στόχο την άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κοινό. 

- Advertisement -

Η Generali παρακολουθώντας προσεκτικά τις ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται για την προστασία της ζωής και της περιουσίας τους, αναζητά συνεχώς καινοτόμες λύσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Σε αυτό το πλαίσιο, επενδύει συστηματικα σε ψηφιακά  συστήματα και εφάρμογές και για αυτές έλαβε στα BITE Awards τα ακόλουθα βραβεία:

  • GOLD, για την εφαρμογή E-sign, ως επιτυχημένου παραδειγματος paperless εφαρμογής 
  • SILVER, για την ενσωμάτωση της υπηρεσίας MyDrive στην πλατφόρμα MyGenerali, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Threenitas
  • BRONZE, για τις εφαρμογές MyGenerali mobile & web app και την ανάπτυξη του Mobile Hub Design System
  • BRONZE, για τη συνεχή ανάπτυξη και επέκταση του customer self-service portal & της mobile εφαρμογής MyGenerali που υλοποιεί σε συνεργασία με τη Theenitas

- Advertisement -

Αναλογή φροντίδα και επιμέλεια, επιιδυκνύει η Generali και στον τρόπο με τον οποίο τοποθετείται επικοινωνιακά. Για το υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος περιεχόμενο που δημοσιεύεται στα επίσημα κανάλια επικοινωνίας της η εταιρεία στα Content Marketing Awards έλαβε σε συνεργασία με την SYCO Branding Agency τα ακόλουθα βραβεία:

  • PLATINUM, στην ενότητα Best in Strategy, για την καμπάνια “Uniquely Awesome & Awesomely unique!” 
  • GOLD, στην ενότητα Best Use of Content Marketing for Lead Generation, για την καμπάνια Uniquely Awesome & Awesomely unique!” και τέλος, 
  • SILVER, στην ενότητα “Best Branded Blog”, για το Generali Blog: Your everyday Lifetime Partner!

Η Generali διακρίνεται συστηματικά για τη συνεπή στρατηγική της με στόχο την παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης και πρωτοποριακών λύσεων στους πελάτες της, καθώς και για το συνεκτικό σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης με έμφαση στην καινοτομία. Τα βραβεία αυτά έρχονται να υπογραμμίσουν την ύπαρξη ισχυρών ποιοτικών στοιχείων στον οργανισμό και την πορεία μιας και μιας σταθερά αξιόπιστης παρουσίας στην ασφαλιστική αγορά.

H κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali δήλωσε σχετικά: 

«H στρατηγική μας έχει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση και τη συνολική βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων μας. Είναι πραγματική επιτυχία που, τόσο οι άνθρωποι της Εταιρείας μας όσο και οι συνεργάτες μας, υπηρετούν με συνέπεια το όραμα της Generali. Οι φετινές διακρίσεις επιβεβαιώνουν εκ νέου τις προσπάθειές μας δίνοντάς μας μεγάλη χαρά και -ταυτόχρονα- κίνητρο για τη συνέχεια. Σταθερή επιδίωξή μας είναι ο σχεδιασμός προσωποποιημένων λύσεων και καινοτόμων υπηρεσιών που θα συνεχίσουν να ξεχωρίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας από το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς, αφήνοντας το μοναδικό αποτύπωμα της Generali.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali ξεπέρασε τους στόχους του στρατηγικού πλάνου, επιτυγχάνοντας ιστορικό ρεκόρ λειτουργικού

Ισχυρή κεφαλαιακή θέση, με το Δείκτη Φερεγγυότητας στο 210% (220% το 2023), που διαμορφώνεται κυρίως από τις συναλλαγές συγχωνεύσεων και εξαγορών

Π. Βασιλόπουλος, Generali: Επιβάλλεται η δημιουργία ενός μηχανισμού ελέγχου του κόστους

Σε τρία καίρια ερωτήματα του περιοδικού IW για την ιδιωτική υγεία απαντά ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Insurance Officer της Generali,

Η Generali συνεργάζεται με την Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου και το Storymentor

Η Generali, με σταθερό προσανατολισμό στις αξίες του Diversity, Equity & Inclusion (DEI), ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη συνεργασία της

Μετοχική επίθεση τραπεζών σε μεγάλες ασφαλιστικές, αυξάνει τα ποσοστά της στην Generali η UniCredit

Την ίδια στιγμή οι συνεργασίες των ασφαλιστικών με τις τράπεζες ανεβάζουν ταχύτητες.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Retirement and Pension Solutions powered by Allianz”

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον Fireside Chat με θέμα “Retirement and Pension Solutions powered by Allianz” με ομιλητές τους κ.κ.Dr. Kai Wallbaum

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση με ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική αντιμετωπίζει με σεβασμό και υπευθυνότητα την προστασία του περιβάλλοντος, αναγνωρίζει την υποχρέωσή της

PANEL I, ocin25: Η αξία της ενίσχυσης του Ασφαλιστικού με κεφαλαιοποιητικούς πυλώνες

Η αξία της ενίσχυσης του Ασφαλιστικού με κεφαλαιοποιητικούς πυλώνες ήταν το κεντρικό θέμα που τέθηκε στο τραπέζι του πάνελ Ι

Επικεφαλής στην QRG για την Ελλάδα, ο Τεντ Ζαΐμης

Η Quick Ralf & Grant (QRG), ο εξειδικευμένος ασφαλιστικός όμιλος και ο μεσίτης της οικογένειας των Lloyd’s, ανακοίνωσε σήμερα ότι διόρισε

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γήρανση, Συνταξιοδοτική Αποταμίευση και Χρηματοοικονομικός Αλφαβητισμός

Eνδιαφέρον το Panel IV, με θέμα: «Γήρανση, Συνταξιοδοτική Αποταμίευση και Χρηματοοικονομικός Αλφαβητισμός», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 6ου Συνεδρίου Επαγγελματικής Ασφάλισης

Με σημαντικές ανακοινώσεις και έναν δημιουργικό διάλογο το 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης #ocin25!

Την αξία ενός θεσμού –όπως έχει εξελιχθεί το ετήσιο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης που διοργανώνεται, σήμερα, Πέμπτη 8 Μαΐου 2025

“Τα επαγγελματικά ταμεία μπορούν να λειτουργήσουν ως μακροπρόθεσμοι στρατηγικοί επενδυτές”

Ο κ. Αλέξανδρος Κωστόπουλος, Γενικός Γραμματέας, Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο συμμετείχε με ομιλία - θεσμικό χαιρετισμό

ocin25: Tράπεζες και κοινωνικοί εταίροι. Η εμπειρία από τη συμμετοχή στον θεσμό της Επαγγελματικής Ασφάλισης

Ένα ακόμη πάνελ εξαιρετικού ενδιαφέροντος διεξήχθη στο πλαίσιο του 6ου Συνεδρίου Επαγγελματικής Ασφάλισης. “Η εμπειρία των κοινωνικών