back to top
12.3 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Ποια ασφαλιστική βρίσκεται στα top 100 brands με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως

Η εμπορική αξία αποτελεί ένα σημαντικό μέρος των άυλων περιουσιακών στοιχείων οποιασδήποτε εταιρείας.

Αυτού του είδους τα περιουσιακά στοιχεία, όπως διπλώματα ευρεσιτεχνίας και οι επωνυμία, έχουν αυξανόμενη επιρροή στη συνολική αξία μιας εταιρείας. Μια ανάλυση του 2020 διαπίστωσε ότι τα άυλα περιουσιακά στοιχεία αποτελούσαν το 90% της αγοραίας αξίας του S&P 500, σημειώνοντας αύξηση 22 ποσοστιαίων μονάδων από το 1995.

- Advertisement -

Το γράφημα δείχνει τα 100 πιο πολύτιμα brands παγκοσμίως για το 2023, με βάση μια ετήσια κατάταξη από το Brand Finance.

- Advertisement -

 

Η Allianz συναντάται πολύ ψηλά στη λίστα, στην 24η θέση παγκοσμίως.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

«Ζήσε την Επιστήμη»: Allianz και Ίδρυμα Μποδοσάκη προάγουν την ποιοτική εκπαίδευση σε όλη τη χώρα

Η Allianz συνέβαλε στη δημιουργία σύγχρονων εργαστηρίων ανά τη χώρα, αναβαθμίζοντας την εμπειρία περισσότερων από 1.300 μαθητών

Η Allianz ξέρει τι μας κρατά ξύπνιους τα βράδια

8.000 άτομα από 8 διαφορετικές χώρε μοιράστηκαν με την Allianz τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Insurance Europe ανακοινώνει το 16ο Διεθνές Συνέδριο στην Κύπρο

Σε μια ιδιαίτερα σημαντική συγκυρία, καθώς η Κύπρος θα αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Νέο επεισόδιο «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»: Χρήστος Γιαννούκας και «Όχι άλλα θύματα στην άσφαλτο»

Η συζήτηση αφορά μεταξύ άλλων τα «αόρατα» λάθη που κοστίζουν ζωές και τον ρόλο της εκπαίδευσης, του νέου ΚΟΚ και της τεχνολογίας

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Πρόταση Κανονισμού Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αναθεώρηση του Κανονισμού SFDR

Η ΕΑΕΕ ενημερώνει για τις πρόσφατες νομοθετικές προτάσεις της Κομισιόν ως προς την τροποποίηση του Κανονισμού περί γνωστοποιήσεων αειφορίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το 3rd Athens Property Conference ’25 έρχεται 2/12 στο Ίδρυμα Θεοχαράκη

20 έγκριτοι ομιλητές αναλύουν τα δεδομένα και τις τάσεις στα ακίνητα - Στην ατζέντα του συνεδρίου και τα ασφαλιστήρια

Παράταση προθεσμιών στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ για ανέργους και εργαζομένους

Ως καταληκτική ημερομηνία ενεργοποίησης της επιταγής κατάρτισης ωφελούμενων και υπογραφής της Διμερούς Σύμβασης ορίζεται η 5η Ιανουαρίου 2026

Πληρωμή με IRIS από 1/12 στις λιανικές συναλλαγές – Νέες τεχνικές προδιαγραφές διασύνδεσης

Συμπλήρωση του κανονιστικού πλαισίου για τη διασύνδεση των επιχειρήσεων με τη φορολογική αρχή και την αποδοχή άμεσων πληρωμών στο σημείο πώλησης

SENATUS: Η ανανέωση Franchise με τον κ. Πρωτογεράκη σηματοδοτεί 30 χρόνια συνεργασίας

Για τη SENATUS, η ανανέωση της σύμβασης αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση της διαχρονικής αξιοπιστίας του επιχειρηματικού μοντέλου της

Η AGORA Insurance εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

H νέα εταιρεία διαμεσολάβησης του Ardonagh Group έκανε επίσημο ντεμπούτο σε εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης