Π. Κυπριτίδου, Groupama: Σωστή ενημέρωση και επικοινωνία με τον πελάτη, το Α και το Ω για εμάς

Για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος Αυτοκινήτου σήμερα, τις αλλαγές που συντελούνται αλλά και για το στρατηγικό πλάνο της Groupama το 2023 μιλά η κ. Πέννυ Κυπριτίδου, διευθύντρια του Τομέα Ανάληψης Διαδικτυακών Ασφαλίσεων της εταιρείας.

iw? Ο κλάδος αυτοκινήτου βρίσκεται αντιμέτωπος με πλήθος προκλήσεων. Πληθωρισμός, κόστος επισκευής και δείκτες loss ratio είναι κάποιες από αυτές. Πώς ανταποκρίνεστε σε ένα τέτοιο περιβάλλον;

απ. Τόσο για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ασφαλίσεις οχημάτων όσο και για τον ασφαλιστικό κλάδο, γενικότερα, η τρέχουσα περίοδος ενέχει σημαντικές προκλήσεις. Μια καλά επεξεργασμένη, μακροπρόθεσμη στρατηγική είναι το «κλειδί» για να ανταποκριθούμε σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Ειδικά για τον κλάδο των αυτοκινήτων καθοριστικό ρόλο παίζει ο στρατηγικός προσανατολισμός μας σε σχέση με τον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών πωλήσεων, ο ακριβής έλεγχος αποθεμάτων, ο επαναπροσδιορισμός των ασφαλίστρων αλλά και οι σχέσεις συνεργασίας που αναπτύσσουμε με συνεργεία αυτοκινήτων σε όλη την Ελλάδα. 

iw? Πιστεύετε ότι η direct πώληση και η ψηφιοποίηση μπορούν να συγκρατήσουν τις μεγάλες αυξήσεις;

απ. Η πληθώρα των διαθέσιμων ψηφιακών δυνατοτήτων, καθώς και η ταχύτατη εξέλιξή τους, αγγίζει έντονα κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας. Για εμάς, στην Groupama Ασφαλιστική, η ψηφιοποίηση των διαχειριστικών εργασιών και η υιοθέτηση σύγχρονων back office εφαρμογών, ανεξαρτήτως καναλιού πώλησης, βοηθούν σημαντικά, πάντα σε συνάρτηση με τη διαρκή αναθεώρηση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών μας. Αδιαμφισβήτητα, πλέον, η διαθεσιμότητα πλήθους δεδομένων προς ανάλυση, σε συνδυασμό με προηγμένες τεχνολογικές λύσεις, προσφέρουν προσωποποιημένες προτάσεις σε επίπεδο ασφάλισης, συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση του κόστους αλλά και στην ανταπόκριση στις ανάγκες του κάθε πελάτη. 

iw? Ένα άλλο ζήτημα είναι αυτό των υπασφαλισμένων/ανασφάλιστων οχημάτων. Ποιες ενέργειες πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν για τον περιορισμό τους;

απ. Εν γένει, η σωστή ενημέρωση και η επικοινωνία με τον πελάτη αποτελούν το Α και το Ω για την Groupama Ασφαλιστική. Στόχος μας είναι οι κάτοχοι αυτοκινήτων να είναι πάντα ενήμεροι σχετικά με την ουσιώδη προστασία της ασφάλισης αυτοκινήτου, ακόμα και στα προγράμματα αστικής ευθύνης. Παράλληλα, είμαστε βέβαιοι ότι η εφαρμογή του νόμου περί ηλεκτρονικού εντοπισμού ανασφάλιστων οχημάτων είναι το πλέον αποτελεσματικό μέτρο για τον περιορισμό των ανασφάλιστων οχημάτων. 

iw? Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση στον κλάδο;

απ. Καλούμαστε να είμαστε ευέλικτοι και να προσαρμοζόμαστε σε ένα περιβάλλον όπου οι συνθήκες μεταβάλλονται διαρκώς. Στην αγορά εντοπίζονται ολοένα και χαμηλότερα ασφάλιστρα, ενώ οι αυξομειώσεις στις τιμές των ασφαλίστρων είναι πολύ συχνό φαινόμενο.

Στην Groupama Ασφαλιστική διασφαλίζουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας μέσω της πολύ καλής συνεργασίας που διατηρούμε με εξωτερικό πάροχο οδικής βοήθειας.

Από εκεί και πέρα, βρισκόμαστε σε μια κατάσταση αλυσιδωτών αντιδράσεων, όπου, εξαιτίας της αύξησης του κόστους επισκευής και των ανταλλακτικών, παρατηρείται επίσης αύξηση στις τιμές των μεταχειρισμένων και των καινούργιων αυτοκινήτων, ενώ η έλλειψη των πρώτων υλών καθυστερεί την παραγωγή νέων. Παράλληλα, κυκλοφορούν όλο και περισσότερα οχήματα και, κατ’ επέκταση, σημειώνεται πολλαπλασιασμός των τροχαίων ατυχημάτων, με ταυτόχρονη αύξηση του κόστους των αποζημιώσεων. 

iw? Στο «μέτωπο» της οδικής βοήθειας τι έχει αλλάξει μετά την επιστροφή στην κανονικότητα; Ποιες λύσεις παρέχετε;

απ. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η αύξηση κυκλοφορίας των οχημάτων καταλήγει στην αύξηση των τροχαίων και κατ’ επέκταση στον πολλαπλασιασμό κλήσεων για οδική βοήθεια. Στην Groupama Ασφαλιστική, διασφαλίζουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας μέσω της πολύ καλής συνεργασίας που διατηρούμε με εξωτερικό πάροχο οδικής βοήθειας. 

iw? Ποια στρατηγική ακολουθείτε το 2023 και ποιοι είναι οι δικοί σας στόχοι ως εταιρεία;

απ. Το στρατηγικό πλάνο της Groupama Ασφαλιστικής για το 2023 καλύπτει όλο το φάσμα λειτουργιών της εταιρείας και περιλαμβάνει επαναπροσδιορισμό των ασφαλίστρων, ενδελεχή έλεγχο του κόστους ζημιών με διορθωτικές ενέργειες, όπου αυτές απαιτούνται, υψηλές επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό του οργανισμού και περαιτέρω ανάπτυξη της στρατηγικής πωλήσεων. Όπως πάντα, στόχος μας είναι να βρισκόμαστε «Σίγουρα Δίπλα» στους ασφαλισμένους μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*