back to top
21.6 C
Athens
Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025

Η Eurolife FFH στο πλευρό των ΜΚΟ της ελληνικής περιφέρειας

Η Eurolife FFH βρίσκεται για ακόμα μια φορά στο πλευρό της ελληνικής περιφέρειας, αυτή τη φορά μέσα από τη συνεργασία της με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση HIGGS και την υποστήριξη του HIGGS Pop Ups. Το HIGGS Pop Ups αποτελεί μια στρατηγική πρωτοβουλία για την ενδυνάμωση της Κοινωνίας των Πολιτών, που στόχο έχει την έμπρακτη και δια ζώσης υποστήριξη των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και πρωτοβουλιών της ελληνικής περιφέρειας. Ο πρώτος σταθμός ήταν τα Ιωάννινα, με 23 κοινωφελείς φορείς της Ηπείρου να συμμετέχουν σε δράσεις για την ενδυνάμωση του έργου τους. Επόμενος προορισμός του «ταξιδιού» είναι η Πάτρα, με την εκδήλωση ενδιαφέροντος να έχει ήδη ξεκινήσει.

Μέσα από το HIGGS Pop Ups, οι συμμετέχουσες οργανώσεις έχουν δωρεάν πρόσβαση σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις, co-working space, ευκαιρίες δικτύωσης κ.ά.. Στα Ιωάννινα όπου και πραγματοποιήθηκε η πρωτοβουλία για πρώτη φορά την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου 2022, το αποτύπωμα ήταν ουσιαστικό. Τους δύο αυτούς μήνες, οι 23 τοπικοί φορείς κοινωφελούς χαρακτήρα που έλαβαν μέρος, συμμετείχαν σε 10 εκπαιδευτικά σεμινάρια με εξειδικευμένες θεματικές, ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες τους. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 37 ώρες εντατικής και σε εβδομαδιαία βάση ομαδικής εκπαίδευσης, δια ζώσης και υβριδικά, πάνω σε θεματικές όπως ο σχεδιασμός έργου, το fundraising, η εταιρική κοινωνική ευθύνη, το budgeting κ.ά., από καταρτισμένους εισηγητές. Επιπλέον, οργανώθηκαν 4 εκδηλώσεις ειδικά επιλεγμένες για τις ανάγκες των τοπικών φορέων της Ηπείρου, με σκοπό την ανάπτυξη δικτύου νέων συνεργασιών, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και την ενθάρρυνση του διαλόγου μεταξύ εκπροσώπων διαφορετικών τομέων (Επιχειρήσεις, Δημόσιος τομέας, ΚτΠ). Τέλος, στο πλαίσιο του HIGGS Pop Ups στα Ιωάννινα και πάντα με την υποστήριξη της Eurolife FFH, πραγματοποιήθηκαν 8 εξατομικευμένες συμβουλευτικές συναντήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων φορέων και της ομάδας του HIGGS, ενώ ο χώρος στα Ιωάννινα λειτούργησε και ως co-working space για τις συμμετέχουσες οργανώσεις.

- Advertisement -

H συνολική αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίων από τους συμμετέχοντες ήταν εξαιρετικά θετική, δίνοντας έτσι την καλύτερη σκυτάλη στο HIGGS Pop Ups της Πάτρας που θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες. Ο επόμενος κύκλος της πρωτοβουλίας θα υλοποιηθεί το διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2023στην αχαϊκή πρωτεύουσα και απευθύνεται σε τοπικές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις, κοινωνικές συνεταιριστικές οργανώσεις κοινωφελούς χαρακτήρα, καθώς και σε νεοφυή κοινωφελή εγχειρήματα που εδρεύουν στην περιοχή της Πάτρας και των όμορων περιοχών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Οι οργανώσεις που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στις δράσεις μπορούν να συμπληρώσουν την αίτησή τους online μέχρι τη Δευτέρα 30/01.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει δράσεις που έχουν όφελος για το κοινωνικό σύνολο και ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά. Για το λόγο αυτό, ενώνει τις δυνάμεις της με οργανισμούς, φορείς και ομάδες με τις οποίες έχει κοινές αξίες, ώστε μαζί να δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στις ζωές όλων μας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του Oh My Dog Thessaloniki Pet Festival

Ξεχωριστές στιγμές διασκέδασης και ενημέρωση για το πρόγραμμα «My Happy Pet» στο stage της εταιρείας

Cover Insurance: Ταξίδι επιβράβευσης διαγωνισμού Ζωής & Υγείας στην Πράγα, σε συνεργασία με τη Eurolife FFH

Στο πλαίσιο του ταξιδιού στελέχη των δύο εταιρειών αντάλλαξαν απόψεις με τους διακεκριμένους στο διαγωνισμό συνεργάτες

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Με το σύνθημα «Growing together», η εταιρεία ανέδειξε την αξία της συνεργασίας και της εξέλιξης

Η Eurolife FFH στήριξε ως Μεγάλος Χορηγός το 3ο Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Η εταιρεία προσκάλεσε τα παιδιά να λάβουν μέρος στο εργαστήριο μεταξοτυπίας και να δημιουργήσουν με θέμα: «Αξία έχει… να προστατεύουμε όσα αγαπάμε!»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Interamerican στήνει στο Σύνταγμα το Packmen Project – Μια δράση ευαισθητοποίησης για τις φυσικές καταστροφές

Δύο δημοφιλείς creators θα δοκιμαστούν από 29 έως 30/10 σε διάφορα υποθετικά σενάρια, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα για την αξία της προετοιμασίας

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

Η Εθνική Ασφαλιστική σημαίνει συναγερμό για τις δασικές πυρκαγιές

Η καμπάνια της εταιρείας υπενθυμίζει ότι η προστασία της περιουσίας είναι πράξη ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον και στην κοινωνία

Η ασφάλεια των παιδιών στο αυτοκίνητο – Μικρά λάθη με μεγάλες συνέπειες

Το Apeiron Insurance Project επισημαίνει ότι ακόμα και το πιο ακριβό ή «ποιοτικό» κάθισμα δεν προσφέρει πραγματική προστασία αν δεν έχει τοποθετηθεί σωστά

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Cyber Ασφάλιση: Από πολυτέλεια, σε στρατηγικό εργαλείο επιχειρηματικής ανθεκτικότητας

Σε έναν κόσμο συνεχών ψηφιακών απειλών, η ικανότητα να διατηρείς τη λειτουργία και την αξιοπιστία σου υπό πίεση κάνει τη διαφορά

Η Interamerican στήνει στο Σύνταγμα το Packmen Project – Μια δράση ευαισθητοποίησης για τις φυσικές καταστροφές

Δύο δημοφιλείς creators θα δοκιμαστούν από 29 έως 30/10 σε διάφορα υποθετικά σενάρια, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα για την αξία της προετοιμασίας

Η Τράπεζα της Ελλάδος τίμησε την 28η Οκτωβρίου μέσα από την τέχνη του Σπύρου Βασιλείου

Μέσα από το βλέμμα του Βασιλείου, η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου αποκτά μια επιπλέον διάσταση

MINETTA: Η ασφάλεια που σε οδηγεί πάντα στο τέλος του δρόμου

Με ένα δυνατό σύνθημα, η εταιρεία θέτει στο επίκεντρο τον πελάτη και τη σιγουριά που προσφέρει η επαγγελματική ασφάλιση

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη