back to top
15.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Κλείνει προσωρινά η ηλεκτρονική πλατφόρμα Α21 για το επίδομα παιδιού

Κλείνει προσωρινά σήμερα, στις 18:00, η ηλεκτρονική πλατφόρμα αιτήσεων Α21–Επίδομα Παιδιού, όπως άλλωστε συμβαίνει πριν από κάθε νέα πληρωμή, σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).

Κατόπιν αυτού, η ηλεκτρονική πλατφόρμα δεν θα δέχεται νέες αιτήσεις, μέχρι να ολοκληρωθεί η εκκαθάριση και η καταβολή της πρώτης διμηναίας δόσης την τελευταία εργάσιμη ημέρα του Μαρτίου 2022.

- Advertisement -

Μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής, η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα ενεργοποιηθεί εκ νέου.

Το δικαιούμενο ποσό θα υπολογιστεί, βάσει των εξαρτώμενων τέκνων, που θα δηλωθούν στο Α21 του 2021 και του συνολικού οικογενειακού εισοδήματος που οι δικαιούχοι είχαν το φορολογικό έτος 2021. Μέχρι την υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος τρέχοντος έτους, θα λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό του δικαιούμενου ποσού τα εισοδήματα του φορολογικού έτους 2020.

- Advertisement -

Ο ΟΠΕΚΑ επισημαίνει ότι, για να χορηγηθεί το επίδομα παιδιού, θα πρέπει η αίτηση να έχει υποβληθεί οριστικά και να έχει εγκριθεί. Αίτηση η οποία αποθηκεύτηκε προσωρινά, θεωρείται μη υποβληθείσα και δεν λαμβάνεται υπόψη.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται τον σύνδεσμο https://opeka.gr/oikogeneies/epidoma-paidiou/erotiseis-apantiseis/, προκειμένου να διαβάσουν τις συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις, που παρέχονται από τον Οργανισμό, οι οποίες στοχεύουν σε διευκρινίσεις σχετικά με το επίδομα παιδιού.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Apollon: Η σημασία της υποστήριξης στην καθημερινότητα των επαγγελματιών

Η πλατφόρμα Apollon Broker θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα στους επαγγελματίες

myIDD: Ο ψηφιακός σύμμαχος του Αλέξανδρου Πατσού παρουσιάστηκε στη Βόρεια Ελλάδα

H πλατφόρμα απλοποιεί τις διαδικασίες συμμόρφωσης με τον Ν. 4583/2018 (IDD) και τον GDPR, καθώς και τη διαχείριση εγγράφων

Η MINETTA φέρνει την πληρωμή ασφαλίστρων… στο χέρι σου!

Η ασφαλιστική επενδύει σταθερά σε τεχνολογικές υποδομές που καθιστούν την ασφάλιση πιο προσβάσιμη και φιλική προς τον πελάτη

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για το Πόθεν Έσχες – Αυτόματη άντληση στοιχείων από 118 τράπεζες και οργανισμούς

Βήμα που ενισχύει τη διαφάνεια και ταυτόχρονα διευκολύνει τη διαδικασία, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες της ψηφιακής διακυβέρνησης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

Παράταση προθεσμιών στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ για ανέργους και εργαζομένους

Ως καταληκτική ημερομηνία ενεργοποίησης της επιταγής κατάρτισης ωφελούμενων και υπογραφής της Διμερούς Σύμβασης ορίζεται η 5η Ιανουαρίου 2026

Παράταση προθεσμίας καταβολής δόσεων ρύθμισης και τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών

Λόγω δυσλειτουργιών που παρουσιάστηκαν στην πραγματοποίηση των εν λόγω συναλλαγών μέσω τραπεζικού δικτύου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών