back to top
13.8 C
Athens
Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025

Το 1555 αποκτά ιστοσελίδα

Σε λειτουργία τέθηκε η ιστοσελίδα του 1555 – 1555.gov.gr, του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών για εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά θέματα, του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, «μέσα από την ιστοσελίδα 1555.gov.gr, ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετείται άμεσα, εύκολα και έγκυρα, για τα ζητήματα που τον απασχολούν, χωρίς να απαιτείται η κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555. Με απλά λόγια, μπορεί πλέον να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά».

- Advertisement -

Το κύριο χαρακτηριστικό της ιστοσελίδας είναι ο ηλεκτρονικός οδηγός του πολίτη, μέσω του οποίου οι πολίτες μπορούν:

– να συνδέονται και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και

- Advertisement -

– να υποβάλουν προσωποποιημένα αιτήματα ή ερωτήματα (tickets) και να παρακολουθούν την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Από την αρχή της λειτουργίας του, είχαμε τονίσει πως το 1555 δεν είναι απλά ένα τηλεφωνικό κέντρο, αλλά ένα ολοκληρωμένο ενιαίο κέντρο εξυπηρέτησης των πολιτών, που περιλαμβάνει πολλαπλά κανάλια υποδοχής, διαχείρισης και παρακολούθησης των αιτημάτων τους. Η λειτουργία της ιστοσελίδας 1555.gov.gr και η δυνατότητα που παρέχει για υποβολή προσωποποιημένων αιτημάτων ή ερωτημάτων και παρακολούθησης της πορείας τους, εξυπηρετεί ακριβώς αυτήν τη λογική. Ο πολίτης, χωρίς να καλεί στο 1555, μπορεί μέσα από την ιστοσελίδα του να βρίσκει άκρη στο εργασιακό, ασφαλιστικό ή συνταξιοδοτικό ζήτημα, που τον απασχολεί.

Οφείλω να υπενθυμίσω πού βρισκόμασταν λίγους μήνες πριν. Από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων μεταφερθήκαμε σε ένα περιβάλλον άμεσης εξυπηρέτησης, χωρίς ταλαιπωρία και πολύωρες αναμονές. 8 στους 10 πολίτες, που χρησιμοποίησαν το 1555, δηλώνουν ότι βρήκαν λύση στο πρόβλημα τους, ενώ οι συνολικές κλήσεις που διεκπεραιώθηκαν ξεπέρασαν το 1,1 εκατομμύριο».

Πώς λειτουργεί η ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων/ερωτημάτων μέσα από το 1555.gov.gr

Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, η διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης εξυπηρέτησης, μέσω του οδηγού του πολίτη, είναι ιδιαίτερα απλή, ασφαλής και γρήγορη. Ο πολίτης εισέρχεται στην ιστοσελίδα 1555.gov.gr, επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να υποβάλει ερώτημα και, στη συνέχεια, την ενότητα «Ηλεκτρονικό Ερώτημα». Αφού ταυτοποιηθεί με τους προσωπικούς του κωδικούς Taxisnet, καλείται να δηλώσει τα στοιχεία επικοινωνίας του και να πληκτρολογήσει το ερώτημα ή αίτημά του στο σχετικό πεδίο.

Ανάλογα με το θέμα που τον απασχολεί, ο πολίτης μπορεί να υποβάλει νέο αίτημα ή να ζητήσει διευκρινίσεις και ενημέρωση για την πορεία αιτήματος που έχει ήδη καταθέσει. Μπορεί, επίσης, να επισυνάψει οποιοδήποτε αρχείο κρίνει ότι θα βοηθήσει στη διαχείριση του αιτήματός του.

Κάθε αίτημα που υποβάλλεται με αυτήν τη διαδικασία δρομολογείται αυτόματα στην αρμόδια ομάδα εργασίας του φορέα (ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ και λοιπές υπηρεσίες του υπουργείου), για να το επεξεργαστεί και να το επιλύσει. Ο πολίτης λαμβάνει στο e-mail που έχει δηλώσει τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης για το ερώτημά του, καθώς και σύνδεσμο που οδηγεί στο προσωπικό του αποθετήριο απαντήσεων. Όταν η επεξεργασία του αιτήματος ολοκληρωθεί, ειδοποιείται μέσω e-mail και λαμβάνει σύνδεσμο μετάβασης στο αποθετήριο, ώστε να ενημερωθεί για την απάντηση του φορέα.

Ο οδηγός του πολίτη εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες κατηγορίες και ηλεκτρονικές υπηρεσίες, με σκοπό να καλύψει το σύνολο των εργασιακών, ασφαλιστικών και κοινωνικών θεμάτων, που απασχολούν τους πολίτες, διευκρινίζει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικές δημοσιεύσεις

Όλοι ίσοι στην επικοινωνία: Το 1555 μιλάει ελληνική νοηματική

Ένα σημαντικό βήμα προς την ισότιμη εξυπηρέτηση των πολιτών από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης

Τροπολογία ΠΑΣΟΚ υπέρ των συλλογικών συμβάσεων – Παρέμβαση για το επίδομα φροντίδας συνταξιούχων με αναπηρία

Οι πρωτοβουλίες του ΠΑΣΟΚ αποσκοπούν σε επαρκείς μισθούς, αξιοπρεπή εργασία και αποκατάσταση αδικιών

Η συνεργασία Uber-ΔΥΠΑ θα διευκολύνει τις μετακινήσεις των δικαιούχων Κοινωνικού Τουρισμού

Έκπτωση 30% σε δύο διαδρομές ταξί μέσω της εφαρμογής, για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Το νέο Gov.gr Wallet και η ασφαλιστική αγορά: μια ψηφιακή ευκαιρία

Η στροφή του Δημοσίου σε μια πιο ενοποιημένη και φιλική εμπειρία έχει άμεσες συνέπειες για τον ιδιωτικό τομέα - ειδικά για την ασφαλιστική αγορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ποιος φοβάται… τα Χριστούγεννα;

Για κάποιους τα Χριστούγεννα δεν έρχονται πάντα με «χρυσόσκονη», αλλά με άγχος, κούραση και πίεση

Red flags – Πώς να τις αναγνωρίσουμε πριν να είναι αργά

Σε επαγγελματικές και προσωπικές σχέσεις υπάρχουν συμπεριφορές ή μοτίβα που δείχνουν ότι κάτι δεν πάει καλά – και ίσως χρειαστεί να προστατευτούμε

Βγαίνουμε… αλώβητοι από τα γιορτινά τραπέζια

Διατροφή και γιορτές των Χριστουγέννων: Είναι δύο αιώνιοι αντίπαλοι ή μπορούν με μικρά τεχνάσματα να μετατραπούν σε συμμάχους; 

ΕΟΔΥ: Συστάσεις για την εποχική γρίπη ενόψει των εορτών

Η νέα γρίπη Κ και η έξαρση που φέτος ήρθε νωρίτερα σε σχέση με τις δύο προηγούμενες χρονιές

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB