back to top
12.5 C
Athens
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2025

Είναι ο ασφαλιστής είδος υπό εξαφάνιση;

Η διαφημιστική καμπάνια της ‘‘NP Ασφαλιστική’’ με τίτλο ‘‘Ντοκιμαντέρ – Ασφαλιστής’’ που προβλήθηκε κατά τη περίοδο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου σε όλα τα μεγάλα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας καθώς και στα social media, εστιάζει στον ασφαλιστή, τον Συνεργάτη της Εταιρίας τον οποίο θεωρεί ως πρωταγωνιστή στην ανάπτυξη των εργασιών της στο νέο ασφαλιστικό περιβάλλον.

Η ΝP Ασφαλιστική είναι μια ελληνική ασφαλιστική εταιρία, η οποία στηρίζεται –εκ πεποιθήσεως και όχι εξ’ ανάγκης- αποκλειστικά στον επαγγελματία ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, αναγνωρίζοντας την αξία και την προσφορά του προς τον ασφαλισμένο. Σήμερα το επάγγελμα του ασφαλιστή τείνει να αντικατασταθεί από ψηφιακά εναλλακτικά μέσα, στα οποία κατατρέχει ο ασφαλισμένος σε περίπτωση ανάγκης.

- Advertisement -

Μπορούν όμως να αντικαταστήσουν την ανθρώπινη επαφή;

H ΝΡ Ασφαλιστική επενδύοντας στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, θέτει σε πρώτο πλάνο τις ανάγκες των ασφαλισμένων της, προσφέροντάς τους έναν δικό τους άνθρωπο έτοιμο να λύσει κάθε πρόβλημά τους σαν καλός φίλος, μα πάνω από όλα έναν άνθρωπο που εμπιστεύονται.

- Advertisement -

Είναι ο επαγγελματίας τον οποίο η Εταιρία τιμά, και τον θεωρεί καταλύτη των εξελίξεων στον κλάδο καθώς είναι αυτός ο οποίος ενημερώνει και φέρνει την ιδιωτική ασφάλιση πιο κοντά στους πολίτες, τις επιχειρήσεις, τα νοικοκυριά και την κοινωνία.

*πηγή NP Family News

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

Με νέα σχέδια, εργασιακή ορμή και φιλόδοξες προοπτικές γιόρτασε η NP Ασφαλιστική τα 22α γενέθλιά της

Στην εκδήλωση αναδείχθηκε η επίδραση της εταιρικής κουλτούρας στα οικονομικά μεγέθη, στον επαγγελματισμό της και στις σχέσεις με συνεργάτες και προσωπικό

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Commercial Value: Προσωρινές διανομές στους δικαιούχους ασφαλίσματος κατά ζημιών

Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται να προσκομιστούν νέα δικαιολογητικά έως 12.12.2025

The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων οχήματος με ΤΝ

Το προηγμένο σύστημα σημαίνει «λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο χρόνο για ουσιαστική, ανθρώπινη εξυπηρέτηση»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική