back to top
16.1 C
Athens
Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2025

Allianz Ελλάδος: Mεγάλη διάκριση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Η συνεργασία της Allianz Ελλάδος με την εταιρεία CQS απέσπασε το Customer Distinction Award στην κατηγορία Best Outsourcing Partnership στα Eθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2021, που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. 

Η Allianz Ελλάδος στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης της λειτουργίας του Κέντρου Επικοινωνίας της με στόχο την αναβάθμισή του και την επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων, τον Ιούνιο του 2021 ανέθεσε τη λειτουργία εισερχομένων κλήσεων στην εταιρεία CQS, ηγέτιδα ελληνική εταιρεία στη διαχείριση πελατειακών σχέσεων.

- Advertisement -

O σκοπός της συνεργασίας είναι η δημιουργία ενός μοντέλου πρότυπης εξυπηρέτησης για την ασφαλιστική αγορά σε μία ενιαία δομή, μέσα από την οποία βελτιστοποιείται και μεγιστοποιείται η αποδοτικότητα της εξυπηρέτησης, τόσο για τον τελικό πελάτη όσο και για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.

Η εξέλιξη και η εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών αποτυπώθηκε στην υπέρβαση των στόχων που είχαν τεθεί για τους βασικούς δείκτες εξυπηρέτησης και ικανοποίησης πελάτη, μέσα σε διάστημα μόλις 6 μηνών και οι οποίοι συνεχίζουν να έχουν ανοδική πορεία. Η επιτυχία της συνεργασίας δεν θα ήταν εφικτή χωρίς ένα κοινό πλάνο συνεχούς εκπαίδευσης και αμφίδρομης επικοινωνίας μέσα από ψηφιακά εργαλεία που αναπτύχθηκαν από την ομάδα της CQS καθώς και την κοινή προσέγγιση των δύο ομάδων στην προσφορά μίας άριστης εμπειρίας εξυπηρέτησης στον πελάτη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Η ασφάλεια με πρόσωπο – Ο ρόλος του προσωπικού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και της απρόσωπης εξυπηρέτησης, η καμπάνια της ΕΑΔΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης στην ασφάλιση

«Oscar»: Ο νέος ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH που είναι πάντα δίπλα στους πελάτες

Ο Oscar είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσα από την πλατφόρμα Eurolife Connect

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Mega Brokers φιλοξένησε το CEOs Meeting του Ομίλου Unilink – Acrisure CEE στην Αθήνα

Η συνάντηση, παρουσία και του Αλ. Σαρρηγεωργίου, επιβεβαίωσε την κοινή στοχοπροσήλωση των εταιρειών του Ομίλου

Η Εθνική Ασφαλιστική ανοίγει πόρτες στην καριέρα νέων επαγγελματιών

Μια ξεχωριστή εκδήλωση στις 11/11 για όσους ονειρεύονται καριέρα με δυνατότητες εξέλιξης και επαγγελματική ελευθερία

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ συμμετέχει στο #JobFestival 2025 «Επί το Έργον»

Γνωρίστε τις ευκαιρίες που προσφέρει ο Όμιλος 14 και 15/11 στη Θεσσαλονίκη, στο Συνεδριακό Κέντρο Ιωάννης Βελλίδης

Interasco: Το πρόγραμμα υγείας «Μαζί» γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστικό

Για ποια συμβόλαια θα ισχύσει απαλλαγή 10.000 ευρώ ανά έτος αντί ανά περιστατικό

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέος Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού στην Υδρόγειο Ασφαλιστική ο Παναγιώτης Διαμαντούρος

Ο κ. Διαμαντούρος έχει διακριθεί για τη στρατηγική του προσέγγιση αλλά και τη δημιουργία κουλτούρας συνεργασίας και απόδοσης

Ο Όμιλος Ιατρόπολις εγκαινιάζει το CyberKnife S7 και γιορτάζει 40 χρόνια ιατρικής καινοτομίας

Το νέο, υπερσύγχρονο σύστημα ρομποτικής ακτινοχειρουργικής CyberKnife S7 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής στην ογκολογική θεραπεία

Η Ατλαντική Ένωση επιμορφώνει το προσωπικό της στην αξιοποίηση της ΤΝ

Η εταιρεία συνεχίζει να επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη συνεχή εκπαίδευση, στην καινοτομία και στην ψηφιακή μετάβαση

Η easyJet γιορτάζει 30 χρόνια λειτουργίας με τη μεγαλύτερη προσφορά της

Ευκαιρία για έως 30% έκπτωση σε χιλιάδες πτήσεις ανά την Ευρώπη

Η Mega Brokers φιλοξένησε το CEOs Meeting του Ομίλου Unilink – Acrisure CEE στην Αθήνα

Η συνάντηση, παρουσία και του Αλ. Σαρρηγεωργίου, επιβεβαίωσε την κοινή στοχοπροσήλωση των εταιρειών του Ομίλου