Λ. Σίδερης, Εurolife FFH: Αξία έχει να στηρίζουμε τους ανθρώπους μας

Λεωνίδας Σίδερης, Διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων Ομαδικών και Affinities, Εurolife FFH

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρούμε άνοδο στα ομαδικά συμβόλαια ασφάλισης, που επιλέγονται πλέον από τις σύγχρονες επιχειρήσεις ως μια ιδιαίτερα σημαντική παροχή προς τους εργαζομένους. 

Το 2021, παρ’ όλο που ήταν μια χρονιά με αβεβαιότητες και πολλά ερωτηματικά, συνεχίστηκε η τάση αυτή, με τις ομαδικές ασφαλίσεις να αποτελούν πραγματικό εργαλείο για επιχειρήσεις και ανθρώπινο δυναμικό, ιδιαίτερα μετά το πρώτο τρίμηνο, όταν η οικονομία άρχισε να επιστρέφει σε «κανονικούς» ρυθμούς.

 Η υγειονομική κρίση επέτεινε την ανάγκη πρόσβασης σε υπηρεσίες υγείας, με αποτέλεσμα ο κλάδος ομαδικών υγείας να είναι περισσότερο ενισχυμένος. Είναι μεγάλος, πλέον, ο αριθμός των επιχειρήσεων που συνειδητοποιούν ότι με την παροχή ιδιωτικής ασφάλισης υγείας στους εργαζομένους καλύπτουν μια ιδιαίτερα σημαντική ανάγκη τους. 

Σε αντίθεση με το 2020, υπήρξαν πολλοί κλάδοι της ελληνικής οικονομίας που κατέγραψαν σημαντικές αυξήσεις εργασιών και κερδοφορίας, επαναφέροντας και επαυξάνοντας την καταβολή εισφορών σε ομαδικά αποταμιευτικά προγράμματα ή/και συνάπτοντας νέα συμβόλαια. Η επιστροφή της οικονομίας σε πιο φυσιολογικούς ρυθμούς ακολουθήθηκε από αύξηση στη ζήτηση νέων προγραμμάτων υγείας και σύνταξης –τόσο από πλευράς ενημέρωσης όσο και αγοράς–, με τα τελευταία να καταγράφουν υψηλότατους ρυθμούς στο τελευταίο τρίμηνο του έτους.

 Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η Eurolife FFH επένδυσε στα προγράμματα υγείας, βελτιώνοντας τις παροχές και τις καλύψεις τους, καθώς και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών προς τα ασφαλισμένα μέλη. Ταυτόχρονα, χάρη στις συνέχεις επαφές με τα δίκτυα συνεργατών της και δίνοντας αξία στη σχέση της με κάθε άνθρωπο που την εμπιστεύεται, κατάφερε να διπλασιάσει τις προσφορές ομαδικών σε νέους πελάτες. 

Σημαντικότατη αλλαγή στην ψηφιακή εξυπηρέτηση αποτέλεσε η παροχή πρόσβασης και στα μέλη ομαδικών συμβολαίων υγείας στο portal εξυπηρέτησης πελατών https://partners.eurolife.gr/. Εδώ, τα μέλη των ομαδικών συμβολαίων έχουν απευθείας πρόσβαση στο ομαδικό συμβόλαιο και μπορούν να ελέγχουν παροχές, καλύψεις, καθώς και τα αναλωθέντα ποσά ανά καλυπτόμενο μέλος (κύριο και εξαρτώμενο), ώστε να προγραμματίζουν σωστά τη χρήση υπηρεσιών υγείας.

 Επιπροσθέτως, μέσω του ίδιου portal, τα ασφαλισμένα μέλη μπορούν πλέον να υποβάλουν, σε ελάχιστο χρόνο, ψηφιακά αιτήματα αποζημιώσεων, επιλέγοντας το είδος δαπάνης και επισυνάπτοντας αντίγραφα των παραστατικών/αποδείξεων, ελαχιστοποιώντας τον χρόνο αποζημίωσης.

 Σήμερα, παρατηρούμε την αγορά να τρέχει με γοργούς ρυθμούς και να εξελίσσεται από “cost sensitive” σε “digital services”, βελτιώνοντας την όλη εμπειρία των ασφαλισμένων και συρρικνώνοντας το κόστος ενός προγράμματος. 

Κλάδοι της οικονομίας που βγήκαν ενισχυμένοι από την υγειονομική κρίση και δεν διέθεταν κάποιο ομαδικό πρόγραμμα έχουν στραφεί προς τα δίκτυα συνεργατών αναζητώντας λύση, έχοντας εκτιμήσει ότι η παροχή αυτή αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση για έναν εργαζόμενο. Στα ομαδικά συμβόλαια υγείας, το ενδιαφέρον φαίνεται να μονοπωλούν τα προγράμματα δευτεροβάθμιας περίθαλψης, με έμφαση στην πρόσβαση σε εκτεταμένα δίκτυα συμβεβλημένων νοσοκομείων, με υπηρεσίες απευθείας εξόφλησης.

 Από την άλλη, στα ομαδικά αποταμιευτικά προγράμματα, μετά και τις μηδενικές εγγυημένες αποδόσεις, η έμφαση δίνεται στις επενδυτικές επιλογές, αλλά και στους συνδυασμούς εργοδοτικών και εθελοντικών εισφορών που συνάδουν με την εκάστοτε εταιρική κουλτούρα. 

Η Eurolife FFH πιστεύει πολύ στην αξία ενός ομαδικού προγράμματος υγείας. Με την παροχή του, ενισχύεται άμεσα το εισόδημα του εργαζομένου, καθώς δεν φορολογείται ως παροχή

Η Eurolife FFH πιστεύει πολύ στην αξία ενός ομαδικού προγράμματος υγείας. Με την παροχή του ενισχύεται άμεσα το εισόδημα του εργαζομένου, καθώς δεν φορολογείται ως παροχή (μέχρι 1.500 ευρώ). Επιπροσθέτως, εξασφαλίζει τόσο τον ίδιο όσο και την οικογένειά του θωρακίζοντάς τον απέναντι σε απρόβλεπτες ή προβλέψιμες συνθήκες, συμπληρώνει και αναβαθμίζει τις παροχές του κοινωνικού του ταμείου και προσφέρει αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας.

EUROLIFE FFH

Ομαδική ασφάλιση και προνόμια προσωπικού

Στην Eurolife FFH αναγνωρίζουμε ότι το σημαντικότερο κεφάλαιο μιας επιχείρησης είναι οι άνθρωποί της. Για αυτόν τον σκοπό δημιουργήσαμε ομαδικά ασφαλιστικά προγράμματα, που τους επιτρέπουν να προσηλωθούν ανενόχλητα στην πρωταρχική αποστολή τους: τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες τους.

Ευελιξία: Ποτέ κανένα ομαδικό πρόγραμμα ασφάλισης της Eurolife FFH δεν είναι το ίδιο με ένα άλλο. Είτε πρόκειται για μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση είτε για έναν πολυεθνικό κολοσσό, είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε μια λύση που ταιριάζει καλύτερα στις εκάστοτε ανάγκες.

Διαφάνεια: Χρήση απλής και κατανοητής γλώσσας για την περιγραφή των παροχών, εύκολες και γρήγορες διαδικασίες αποζημίωσης και online παρακολούθηση των ασφαλιστικών εργασιών των εργαζομένων μέσα από το EurolifeConnect.

Επένδυση: Εξελισσόμαστε συνεχώς, επενδύοντας τόσο στους ανθρώπους όσο και στην τεχνολογία, κάτι που έχει καταστήσει την Eurolife FFH μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο των ομαδικών ασφαλίσεων.

Τα ομαδικά ασφαλιστικά προγράμματα της Eurolife FFH στοχεύουν:

  • στη μείωση του αισθήματος της ανασφάλειας που έχει δημιουργήσει η υποχώρηση της κοινωνικής προστασίας τόσο στην υγεία όσο και στη σύνταξη,
  • στην καλλιέργεια του αισθήματος του ανήκειν σε μια μεγαλύτερη κοινότητα, η οποία θα στηρίξει σε δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς στη ζωή του. 

Σκοπός είναι η δημιουργία ενός ξεχωριστού περιβάλλοντος εργασίας, το οποίο θα συμβάλει ουσιαστικά στην αύξηση της παραγωγικότητας.

*από το περιοδικό Insurance World

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*