back to top
11.2 C
Athens
Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025

Affidea: Σύστημα προτεραιότητας για τις «ευαίσθητες» κοινωνικά ομάδες

Ο Όμιλος Διαγνωστικών Κέντρων Affidea, με πίστη στις αρχές για προσβάσιμες υπηρεσίες υγείας, προσφέρει σύστημα προτεραιότητας για τις «ευαίσθητες» κοινωνικά ομάδες πληθυσμού. 

Με στόχο τη βέλτιστη και άμεση εξυπηρέτηση όλων, και με σεβασμό στην ισότητα, φροντίζει για την ισότιμη προσβασιμότητα όλων των πολιτών στις υπηρεσίες υγείας. Στο πλαίσιο αυτό, η εν λόγω γραμμή εξυπηρέτησης, αφορά τους συμπολίτες μας με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ), υπερήλικες, καθώς και γυναίκες σε εγκυμοσύνη.

- Advertisement -

Επιπλέον, η Affidea έχει επεκτείνει τις δυνατότητες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών υγείας προς τους εξεταζόμενους, προσφέροντας εξυπηρέτηση στη νοηματική γλώσσα στο διαγνωστικό κέντρο της Δάφνης (Λ. Βουλιαγμένης 226), αλλά και ενημερώσεις με τη γραφή Μπράιγ στους συμπολίτες με προβλήματα όρασης, στο διαγνωστικό κέντρο της Καλλιθέας (Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 260).

Όλα τα παραπάνω αποτελούν δεσμεύσεις ποιότητας για την Affidea. Τα διαγνωστικά κέντρα είναι στη διάθεση του κοινού για να διευκολύνουν την καθημερινότητα των συνανθρώπων μας σε θέματα υγείας, προσφέροντας άριστη εξυπηρέτηση, πρωτοπόρα ψηφιακά εργαλεία, σύγχρονες υποδομές και υψηλές επιστημονικές δυνατότητες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Affidea neuraCare: Η πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα ανοίγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

Πολύτιμο εργαλείο στη διερεύνηση Παρκινσονικών συνδρόμων, με επίπεδα ακρίβειας και αξιοπιστίας που έως σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Ημερίδα για το ηθικό μάρκετινγκ στην Υγεία από την ΕΛΑΜ και την Affidea

Το ηθικό μάρκετινγκ αναδείχθηκε ως κρίσιμος πυλώνας για την εμπιστοσύνη και τη βιωσιμότητα στις υπηρεσίες υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Tο MyHealth App πέρασε στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη βρίσκεται από την Πέμπτη στο myHealth App, το οποίο πλέον ενσωματώνει τον προσωπικό βοηθό υγείας πολίτη «MyHealth Agent»

Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει στασιμότητα στη Δημόσια Υγεία

Για κυβερνητικές θριαμβολογίες κάνει λόγο η Ομοσπονδία και περιφρόνηση προς την ταλαιπωρία των πολιτών, που πληρώνουν από την τσέπη τους εντός και εκτός ΕΣΥ

Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ: 15 χρόνια Τμήμα Διαδερμικών Βαλβίδων

Το Τμήμα έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για τις πιο προηγμένες τεχνικές διαδερμικής θεραπείας βαλβιδοπαθειών

«Κάθε Λεπτό Μετράει»: Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα

Οι ΓΧΣ-MSF αναδεικνύουν την κρίσιμη σημασία της άμεσης παρέμβασης σε κρίσεις ανά τον κόσμο και μας καλούν να στηρίξουμε το έργο τους

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

Tο MyHealth App πέρασε στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη βρίσκεται από την Πέμπτη στο myHealth App, το οποίο πλέον ενσωματώνει τον προσωπικό βοηθό υγείας πολίτη «MyHealth Agent»

«Ειλικρινή διάλογο και λύση στα προβλήματα των αγροτών» ζητά ο Πρόεδρος του ΕΕΑ

Ο Γ. Χατζηθεοδοσίου επισημαίνει τις οικονομικές επιπτώσεις των κινητοποιήσεων και καλεί την κυβέρνηση να σκύψει πάνω από τα ζητήματα

Χριστουγεννιάτικα φωτάκια: Ομορφιά με… ασφάλεια

Η AIG συστήνει μικρές προφυλάξεις που μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να εξασφαλίσουν γιορτές χωρίς δυσάρεστα περιστατικά

Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει στασιμότητα στη Δημόσια Υγεία

Για κυβερνητικές θριαμβολογίες κάνει λόγο η Ομοσπονδία και περιφρόνηση προς την ταλαιπωρία των πολιτών, που πληρώνουν από την τσέπη τους εντός και εκτός ΕΣΥ