back to top
13.8 C
Athens
Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024

Χρήστος Θεοδωρίδης: Πώς η στρατηγική της Allianz δημιουργεί πραγματικό αντίκτυπο στην οικονομία και την κοινωνία

Στις τάσεις, τον ρόλο και τις ανάγκες που καλύπτει το σύγχρονο μάρκετινγκ αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στο iw ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, PhD, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz Ελλάδος.

Παρουσίασε ακόμη τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας σε επίπεδο επικοινωνίας, αναδεικνύοντας τη στόχευση που έχει επιλεχθεί για την ανάπτυξη και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, έχοντας πάντα ως προτεραιότητα την ικανοποίηση των πελατών. 

- Advertisement -

Τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα, χάρη και στις αναβαθμισμένες υποδομές που προσφέρει συνολικά ο όμιλος, υπήρξαν ισχυρά «εργαλεία» για τη διατήρηση της καλής επικοινωνίας μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.

Παράλληλα, ο κ. Θεοδωρίδης επεσήμανε τις σημαντικές πρωτοβουλίες που αναλήφθηκαν στο πλαίσιο των προσπαθειών γύρω από ζητήματα όπως η κλιματική αλλαγή και η ενσωμάτωση κριτηρίων ESG τόσο στις επενδύσεις όσο και στην ασφάλιση. Βασικός στόχος άλλωστε της στρατηγικής που εφαρμόζει ο όμιλος Allianz είναι να έχει πραγματικό –θετικό– αντίκτυπο στην οικονομία και την κοινωνία.

- Advertisement -

Στον Βάιο Κρόκο

iw? Ποιος είναι ο τομέας ευθύνης των επικεφαλής των τμημάτων στον τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας;

απ. Σαφώς η κύρια λειτουργία του μάρκετινγκ κάθε ασφαλιστικής εταιρείας είναι η ορθή διαφημιστική προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας μέσα από συγκεκριμένα κανάλια επικοινωνίας (digital, έντυπα, τηλεόραση, ραδιόφωνο), με στόχο τη μεγιστοποίηση της προβολής τους με το μικρότερο δυνατό κόστος, φέρνοντας τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στις πωλήσεις. 

Από την άλλη μεριά, στην επικοινωνία, είμαστε υπεύθυνοι για την προβολή της εταιρείας, των προϊόντων και των υπηρεσιών της μέσω του PR –όπως λέμε «στη γλώσσα μας»– δηλαδή με δελτία Τύπου, ανακοινώσεις, συνεντεύξεις και αρθογραφία στελεχών της εταιρείας, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και με εταιρικές εκδηλώσεις. 

Τέλος, σημαντική είναι και η συνεισφορά του μάρκετινγκ στη χάραξη της στρατηγικής της δημιουργίας προϊόντων που θα εξασφαλίζουν σε βάθος χρόνου την κάλυψη των αναγκών των πελατών της, αλλά και η διατήρηση της βιωσιμότητας της εταιρείας. 

Όπως σε όλες τις εταιρείες, έτσι και στον κλάδο μας, ο στόχος είναι διπλός: να καλύψουμε όλο το φάσμα των αναγκών του πελάτη και παράλληλα να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με τις μικρότερες δυνατές δαπάνες.

iw? Ποια είναι σήμερα η στόχευση της εταιρείας βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα; Έχετε στο επίκεντρο συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων ή άλλες υπηρεσίες στις οποίες δίνετε εσείς έμφαση;

απ. Διανύουμε μια δύσκολη περίοδο, όπως όλοι άλλωστε, λόγω της πανδημίας. Η πανδημία δημιούργησε ένα νέο περιβάλλον και έναν νέο τρόπο ζωής, με διαφορετικές προτεραιότητες για όλους μας. 

Σε αυτό το νέο περιβάλλον, ο στόχος μας παραμένει η ικανοποίηση των πελατών μας, η προσέλκυση νέων και μέσω αυτών των δύο παραμέτρων η ενίσχυση του μεριδίου αγοράς μας στην ελληνική αγορά. 

Έχουμε εκπονήσει ένα δεκαετές στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξή μας. Προϊοντικά, οι εμπορικοί και βιομηχανικοί κίνδυνοι που βρίσκονται στο επίκεντρο του πλάνου μας, αλλά και οι ομαδικές ασφαλίσεις, είναι τομείς της αγοράς στους οποίους στοχεύουμε στρατηγικά. Επενδύουμε επίσης στη συνεχή ανάπτυξή μας στον κλάδο αυτοκινήτου και στην ενίσχυση της συνεργασία μας με τους εισαγωγείς και τους εμπόρους αυτοκινητοβιομηχανιών. 

Στη στρατηγική μας, φυσικά, ο κλάδος ζωής και υγείας κατέχει επίσης σημαντική θέση, με κύριο όχημα σύγχρονα επενδυτικά προϊόντα που σχεδιάζουμε σε συνεργασία με τον όμιλό μας. Στόχος μας επίσης είναι να ενισχύσουμε την τοποθέτησή μας στην αγορά της Κύπρου, ενώ παραμένουμε συνεπείς και στο direct κανάλι μας, το οποίο θα συνεχίσει να καλύπτει τις ανάγκες μιας μεγάλης μερίδας καταναλωτών.

iw? Άλλαξε καθόλου η πανδημία τη στρατηγική σας στην επικοινωνία τόσο με τον συνεργάτη όσο και με τον πελάτη;

απ. Όπως προανέφερα, η πανδημία δημιούργησε ένα νέο περιβάλλον, στο οποίο κληθήκαμε να προσαρμοστούμε. Πρωταρχικός μας στόχος ήταν να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε την επικοινωνία και με τους συνεργάτες και με τους πελάτες μας, για να μας νιώθουν δίπλα τους περισσότερο από ποτέ. Σε όλες τις δύσκολες συνθήκες της ζωής μας, αποζητούμε σταθερές, στηρίγματα για να αντεπεξέλθουμε. 

Ως ασφαλιστική εταιρεία, ο κατεξοχήν ρόλος μας είναι να στηρίζουμε τους ανθρώπους μας, είτε αυτοί είναι εργαζόμενοι, είτε συνεργάτες, είτε πελάτες. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι τώρα έπρεπε να είμαστε ακόμα πιο ενεργά δίπλα τους, κρατώντας όμως όλα τα μέτρα ασφαλείας, στα οποία περιλαμβάνονται και οι αποστάσεις. Έπρεπε ταυτόχρονα να είμαστε μακριά τους, αλλά και δίπλα τους. Και αυτό μπορούσαμε να το πετύχουμε μόνο με την ενίσχυση των ηλεκτρονικών τρόπων επικοινωνίας, με ψηφιακά μέσα, μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες και με κάθε άλλο τεχνολογικό μέσο που είχαμε στη διάθεσή μας. Το πλεονέκτημά μας να ανήκουμε στον παγκόσμιο κολοσσό που ονομάζεται Allianz, με τις σημαντικές τεχνολογικές υποδομές και με στελέχη με την κατάλληλη τεχνογνωσία, μας επέτρεψε να πετύχουμε τον σκοπό μας. Ήμασταν μακριά, αλλά και δίπλα στους ανθρώπους μας.

iw? Πώς κινείστε στον συνεχώς αυξανόμενο και απαιτητικό τομέα του Digital Marketing; Βλέπουμε σήμερα τι απήχηση (θετικές ή αρνητικές συνέπειες) έχουν τα social media για μια εταιρεία. Ποια είναι η θέση σας;

απ. Ως μια σύγχρονη εταιρεία, αξιοποιούμε πλήρως όλα τα μέσα και τις νέες τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες. Δεν θα μπορούσαμε, λοιπόν, παρά να αξιοποιήσουμε και τις δυνατότητες που προσφέρει το Digital Marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Ειδικότερα από την περίοδο του lockdown και μετά, τα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ η επικοινωνία των brands με τους καταναλωτές έχει αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ. 

Στην Allianz αξιοποιήσαμε τη συγκυρία αυτή λανσάροντας δύο καμπάνιες awareness. Με αφορμή την επάνοδο από το πρώτο lockdown, που μας κράτησε σπίτι, λανσάραμε την επικοινωνιακή καμπάνια με κεντρικό μήνυμα #pausetostartagain, η οποία προβλήθηκε στο Διαδίκτυο και στα social media της εταιρείας, ενώ υποδεχτήκαμε τη φετινή χρονιά με ένα τηλεοπτικό σποτ που φωτίζει την πραγματική αξία των στιγμών που μοιραζόμαστε με τους δικούς μας ανθρώπους.

Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz Ελλάδος

iw? Τα τελευταία χρόνια, αυξάνονται και διάφορες εταιρικές τοποθετήσεις (επιχειρηματικός ακτιβισμός) για πολιτικά, κοινωνικά ζητήματα (κατά της βίας, του ρατσισμού κ.λπ.). Πώς διαμορφώνεται το τοπίο σε αυτό το ζήτημα;

απ. Οι πελάτες μας, οι πελάτες κάθε εταιρείας, αλλά και το ευρύ κοινό, περιμένουν από την Allianz, αλλά και κάθε άλλη εταιρεία, να έχει άποψη ξεκάθαρη και σαφή για κάθε σημαντικό κοινωνικό θέμα. 

Πλέον, και οι έρευνες αποτυπώνουν ότι το κοινό προτιμά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των εταιρειών που επιχειρούν κοινωνικά υπεύθυνα, σεβόμενες το περιβάλλον, στηρίζοντας τη διαφορετικότητα στον χώρο εργασίας και εξαλείφοντας τις διακρίσεις. 

Υποστηρίζουν επίσης τις εταιρείες που έχουν σαφή θέση για τα σημαντικά κοινωνικά ζητήματα της εποχής μας και προχωρούν σε σχετικές δράσεις. Η στρατηγική μας στην Allianz έχει ως επίκεντρο τη δημιουργία πραγματικού αντικτύπου στην οικονομία και την κοινωνία. 

Θέλουμε να είμαστε πρότυπο στη βιομηχανία μας και να προωθήσουμε τη μετάβαση σε μια οικονομία που θα ευθυγραμμίζεται με τις αρχές της βιωσιμότητας. Η στρατηγική μας για τη βιωσιμότητα έχει τρεις πυλώνες: κλιματική αλλαγή, κοινωνικός αντίκτυπος, ενσωμάτωση κριτηρίων ESG τόσο στις επενδύσεις όσο και στην ασφάλιση. 

Στην Allianz Ελλάδος συνεισφέρουμε ενεργά στο περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργούμε. Προσπαθούμε να αφουγκραζόμαστε τις εκάστοτε κοινωνικές ανάγκες και να σχεδιάζουμε δράσεις για να τις καλύπτουμε. Συγκεκριμένα, για τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές, προβήκαμε σε μια σειρά ενεργειών με στόχο την ανακούφιση και την άμεση αποκατάσταση της καθημερινότητας των πληγέντων ασφαλισμένων μας, αλλά και όλων των πυρόπληκτων συμπολιτών μας, προσαρμόζοντας τις εσωτερικές μας διαδικασίες και ενισχύοντας το έργο του Ερυθρού Σταυρού. 

Ενώ και για τον μετριασμό των συνεπειών του Covid-19 καλύψαμε τις υγειονομικές ανάγκες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (ΠΟΣΕΑ) κατά τη διενέργεια εθελοντικών δράσεων αιμοδοσίας, για την εξασφάλιση 15.000 μονάδων αίματος σε όλη τη χώρα. 

Αντίστοιχα, παρείχαμε και στο Κέντρο Αιμοδοσίας της Κύπρου τον απαραίτητο ηλεκτρολογικό εξοπλισμό για να ενισχύσει την τοπική κοινωνία με περισσότερες αιμοδοσίες. Συμμετείχαμε στην πρωτοβουλία Hope Boxes, που σχεδιάστηκε από την Wise Greece και τέλος στηρίξαμε το πρόγραμμα «Ψηφιακό Σχολείο για Όλους» του Ιδρύματος Μποδοσάκη για την ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

iw? Ένα σχόλιο για τις μελλοντικές δράσεις σας και τις εκτιμήσεις για το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς…

απ. Η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα έχει ακόμα τεράστια περιθώρια ανάπτυξης. Τόσο στα προϊόντα και στις υπηρεσίες που σχετίζονται με την υγεία όσο και στα συνταξιοδοτικά προγράμματα. 

Οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν και πρέπει να λειτουργήσουν ως στήριγμα στους συμπολίτες μας, είτε συνδράμοντας στην προστασία της υγείας τους, μέσω των ανάλογων προϊόντων, είτε λειτουργώντας ως ένας άτυπος, προς το παρόν, συμπληρωματικός πυλώνας ασφάλισης. 

Παρ’ όλο που ήδη η συνεισφορά του κλάδου στην ελληνική οικονομία αυξάνεται σημαντικά –2,2% του ΑΕΠ το 2018, σύμφωνα με τη σχετική μελέτη του ΙΟΒΕ– είναι ένας κλάδος με προοπτική ανάπτυξης, καθώς η διείσδυση είναι πολύ χαμηλότερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και ο Έλληνας καταναλωτής υποασφαλισμένος. 

Επιπρόσθετα, ο ασφαλιστικός χώρος μετασχηματίζεται και εξελίσσεται. Η ψηφιοποίηση, η απλοποίηση των προϊόντων, ο συνδυασμός της ασφάλισης με καταναλωτικά αγαθά και η εταιρική υπευθυνότητα μας φέρνουν πιο κοντά στον καταναλωτή και αλλάζουν την ταυτότητα της ασφάλισης από έναν απρόσωπο, δυσκίνητο και συντηρητικό κλάδο σε έναν τομέα σύγχρονο, με δυναμική εξέλιξη, που μπορεί να αποτελέσει πυλώνα καινοτομίας στην ελληνική οικονομία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL για πιλοτική εφαρμογή σε αποζημιώσεις

Η DGTAL ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, μέλος του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου Allianz, για τη πιλοτική δοκιμή

Η Allianz Partners – Mazda Motor Europe επεκτείνουν τη συνεργασία τους στην Οδική Βοήθεια.

H Allianz Partners, παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες ασφάλισης και βοήθειας, και η Mazda Motor Europe υπέγραψαν νέα σύμβαση συνεργασίας

Allianz: Ο κλάδος ασφάλισης των ανώτερων διευθυντικών στελεχών (D&Os) παραμένει ανταγωνιστικός

Τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη (Directors & Officers “D&Os”) ενεργούν σε ένα εξαιρετικά περίπλοκο περιβάλλον καθ' όλη τη διάρκεια του 2024

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz-Trade: Το 2024 θα καταγραφεί ως έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη

Το 2024 θα καταγραφεί ως το έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη, σύμφωνα με την Allianz-Trade. 

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Atradius Greece – Αυξάνεται σταθερά η αφερεγγυότητα των επιχειρήσεων παγκοσμίως μετά την πανδημία

Οι βασικότεροι λόγοι για τους οποίους το πρόβλημα της αφερεγγυότητας στις συναλλαγές επιμένει εντοπίζονται στον πληθωρισμό που παραμένει υψηλός, όπως και στην ακριβή ενέργεια

Χριστουγεννιάτικες δράσεις αγάπης από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

Με πνεύμα γιορτινής αλληλεγγύης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024, μία ημέρα αφιερωμένη στην προσφορά και τον εθελοντισμό.

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 27 Δεκεμβρίου

Συνολικά 1.161.370.323,81 ευρώ θα καταβληθούν σε 1.744.605 δικαιούχους από σήμερα 23 έως τις 27 Δεκεμβρίου 2024 στο πλαίσιο

Carglass® – Χριστουγεννιάτικο Bazaar από τον οργανισμό «Equal Society»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2024, το Χριστουγεννιάτικο Bazaar της Carglass® στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα