back to top
13.5 C
Athens
Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025

Χρήστος Θεοδωρίδης: Πώς η στρατηγική της Allianz δημιουργεί πραγματικό αντίκτυπο στην οικονομία και την κοινωνία

Στις τάσεις, τον ρόλο και τις ανάγκες που καλύπτει το σύγχρονο μάρκετινγκ αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στο iw ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, PhD, Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz Ελλάδος.

Παρουσίασε ακόμη τους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας σε επίπεδο επικοινωνίας, αναδεικνύοντας τη στόχευση που έχει επιλεχθεί για την ανάπτυξη και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, έχοντας πάντα ως προτεραιότητα την ικανοποίηση των πελατών. 

- Advertisement -

Τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα, χάρη και στις αναβαθμισμένες υποδομές που προσφέρει συνολικά ο όμιλος, υπήρξαν ισχυρά «εργαλεία» για τη διατήρηση της καλής επικοινωνίας μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.

Παράλληλα, ο κ. Θεοδωρίδης επεσήμανε τις σημαντικές πρωτοβουλίες που αναλήφθηκαν στο πλαίσιο των προσπαθειών γύρω από ζητήματα όπως η κλιματική αλλαγή και η ενσωμάτωση κριτηρίων ESG τόσο στις επενδύσεις όσο και στην ασφάλιση. Βασικός στόχος άλλωστε της στρατηγικής που εφαρμόζει ο όμιλος Allianz είναι να έχει πραγματικό –θετικό– αντίκτυπο στην οικονομία και την κοινωνία.

- Advertisement -

Στον Βάιο Κρόκο

iw? Ποιος είναι ο τομέας ευθύνης των επικεφαλής των τμημάτων στον τομέα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας;

απ. Σαφώς η κύρια λειτουργία του μάρκετινγκ κάθε ασφαλιστικής εταιρείας είναι η ορθή διαφημιστική προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας μέσα από συγκεκριμένα κανάλια επικοινωνίας (digital, έντυπα, τηλεόραση, ραδιόφωνο), με στόχο τη μεγιστοποίηση της προβολής τους με το μικρότερο δυνατό κόστος, φέρνοντας τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στις πωλήσεις. 

Από την άλλη μεριά, στην επικοινωνία, είμαστε υπεύθυνοι για την προβολή της εταιρείας, των προϊόντων και των υπηρεσιών της μέσω του PR –όπως λέμε «στη γλώσσα μας»– δηλαδή με δελτία Τύπου, ανακοινώσεις, συνεντεύξεις και αρθογραφία στελεχών της εταιρείας, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και με εταιρικές εκδηλώσεις. 

Τέλος, σημαντική είναι και η συνεισφορά του μάρκετινγκ στη χάραξη της στρατηγικής της δημιουργίας προϊόντων που θα εξασφαλίζουν σε βάθος χρόνου την κάλυψη των αναγκών των πελατών της, αλλά και η διατήρηση της βιωσιμότητας της εταιρείας. 

Όπως σε όλες τις εταιρείες, έτσι και στον κλάδο μας, ο στόχος είναι διπλός: να καλύψουμε όλο το φάσμα των αναγκών του πελάτη και παράλληλα να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με τις μικρότερες δυνατές δαπάνες.

iw? Ποια είναι σήμερα η στόχευση της εταιρείας βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα; Έχετε στο επίκεντρο συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων ή άλλες υπηρεσίες στις οποίες δίνετε εσείς έμφαση;

απ. Διανύουμε μια δύσκολη περίοδο, όπως όλοι άλλωστε, λόγω της πανδημίας. Η πανδημία δημιούργησε ένα νέο περιβάλλον και έναν νέο τρόπο ζωής, με διαφορετικές προτεραιότητες για όλους μας. 

Σε αυτό το νέο περιβάλλον, ο στόχος μας παραμένει η ικανοποίηση των πελατών μας, η προσέλκυση νέων και μέσω αυτών των δύο παραμέτρων η ενίσχυση του μεριδίου αγοράς μας στην ελληνική αγορά. 

Έχουμε εκπονήσει ένα δεκαετές στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξή μας. Προϊοντικά, οι εμπορικοί και βιομηχανικοί κίνδυνοι που βρίσκονται στο επίκεντρο του πλάνου μας, αλλά και οι ομαδικές ασφαλίσεις, είναι τομείς της αγοράς στους οποίους στοχεύουμε στρατηγικά. Επενδύουμε επίσης στη συνεχή ανάπτυξή μας στον κλάδο αυτοκινήτου και στην ενίσχυση της συνεργασία μας με τους εισαγωγείς και τους εμπόρους αυτοκινητοβιομηχανιών. 

Στη στρατηγική μας, φυσικά, ο κλάδος ζωής και υγείας κατέχει επίσης σημαντική θέση, με κύριο όχημα σύγχρονα επενδυτικά προϊόντα που σχεδιάζουμε σε συνεργασία με τον όμιλό μας. Στόχος μας επίσης είναι να ενισχύσουμε την τοποθέτησή μας στην αγορά της Κύπρου, ενώ παραμένουμε συνεπείς και στο direct κανάλι μας, το οποίο θα συνεχίσει να καλύπτει τις ανάγκες μιας μεγάλης μερίδας καταναλωτών.

iw? Άλλαξε καθόλου η πανδημία τη στρατηγική σας στην επικοινωνία τόσο με τον συνεργάτη όσο και με τον πελάτη;

απ. Όπως προανέφερα, η πανδημία δημιούργησε ένα νέο περιβάλλον, στο οποίο κληθήκαμε να προσαρμοστούμε. Πρωταρχικός μας στόχος ήταν να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε την επικοινωνία και με τους συνεργάτες και με τους πελάτες μας, για να μας νιώθουν δίπλα τους περισσότερο από ποτέ. Σε όλες τις δύσκολες συνθήκες της ζωής μας, αποζητούμε σταθερές, στηρίγματα για να αντεπεξέλθουμε. 

Ως ασφαλιστική εταιρεία, ο κατεξοχήν ρόλος μας είναι να στηρίζουμε τους ανθρώπους μας, είτε αυτοί είναι εργαζόμενοι, είτε συνεργάτες, είτε πελάτες. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι τώρα έπρεπε να είμαστε ακόμα πιο ενεργά δίπλα τους, κρατώντας όμως όλα τα μέτρα ασφαλείας, στα οποία περιλαμβάνονται και οι αποστάσεις. Έπρεπε ταυτόχρονα να είμαστε μακριά τους, αλλά και δίπλα τους. Και αυτό μπορούσαμε να το πετύχουμε μόνο με την ενίσχυση των ηλεκτρονικών τρόπων επικοινωνίας, με ψηφιακά μέσα, μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες και με κάθε άλλο τεχνολογικό μέσο που είχαμε στη διάθεσή μας. Το πλεονέκτημά μας να ανήκουμε στον παγκόσμιο κολοσσό που ονομάζεται Allianz, με τις σημαντικές τεχνολογικές υποδομές και με στελέχη με την κατάλληλη τεχνογνωσία, μας επέτρεψε να πετύχουμε τον σκοπό μας. Ήμασταν μακριά, αλλά και δίπλα στους ανθρώπους μας.

iw? Πώς κινείστε στον συνεχώς αυξανόμενο και απαιτητικό τομέα του Digital Marketing; Βλέπουμε σήμερα τι απήχηση (θετικές ή αρνητικές συνέπειες) έχουν τα social media για μια εταιρεία. Ποια είναι η θέση σας;

απ. Ως μια σύγχρονη εταιρεία, αξιοποιούμε πλήρως όλα τα μέσα και τις νέες τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες. Δεν θα μπορούσαμε, λοιπόν, παρά να αξιοποιήσουμε και τις δυνατότητες που προσφέρει το Digital Marketing και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Ειδικότερα από την περίοδο του lockdown και μετά, τα ψηφιακά μέσα επικοινωνίας παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο, ενώ η επικοινωνία των brands με τους καταναλωτές έχει αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ. 

Στην Allianz αξιοποιήσαμε τη συγκυρία αυτή λανσάροντας δύο καμπάνιες awareness. Με αφορμή την επάνοδο από το πρώτο lockdown, που μας κράτησε σπίτι, λανσάραμε την επικοινωνιακή καμπάνια με κεντρικό μήνυμα #pausetostartagain, η οποία προβλήθηκε στο Διαδίκτυο και στα social media της εταιρείας, ενώ υποδεχτήκαμε τη φετινή χρονιά με ένα τηλεοπτικό σποτ που φωτίζει την πραγματική αξία των στιγμών που μοιραζόμαστε με τους δικούς μας ανθρώπους.

Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM & CCC της Allianz Ελλάδος

iw? Τα τελευταία χρόνια, αυξάνονται και διάφορες εταιρικές τοποθετήσεις (επιχειρηματικός ακτιβισμός) για πολιτικά, κοινωνικά ζητήματα (κατά της βίας, του ρατσισμού κ.λπ.). Πώς διαμορφώνεται το τοπίο σε αυτό το ζήτημα;

απ. Οι πελάτες μας, οι πελάτες κάθε εταιρείας, αλλά και το ευρύ κοινό, περιμένουν από την Allianz, αλλά και κάθε άλλη εταιρεία, να έχει άποψη ξεκάθαρη και σαφή για κάθε σημαντικό κοινωνικό θέμα. 

Πλέον, και οι έρευνες αποτυπώνουν ότι το κοινό προτιμά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των εταιρειών που επιχειρούν κοινωνικά υπεύθυνα, σεβόμενες το περιβάλλον, στηρίζοντας τη διαφορετικότητα στον χώρο εργασίας και εξαλείφοντας τις διακρίσεις. 

Υποστηρίζουν επίσης τις εταιρείες που έχουν σαφή θέση για τα σημαντικά κοινωνικά ζητήματα της εποχής μας και προχωρούν σε σχετικές δράσεις. Η στρατηγική μας στην Allianz έχει ως επίκεντρο τη δημιουργία πραγματικού αντικτύπου στην οικονομία και την κοινωνία. 

Θέλουμε να είμαστε πρότυπο στη βιομηχανία μας και να προωθήσουμε τη μετάβαση σε μια οικονομία που θα ευθυγραμμίζεται με τις αρχές της βιωσιμότητας. Η στρατηγική μας για τη βιωσιμότητα έχει τρεις πυλώνες: κλιματική αλλαγή, κοινωνικός αντίκτυπος, ενσωμάτωση κριτηρίων ESG τόσο στις επενδύσεις όσο και στην ασφάλιση. 

Στην Allianz Ελλάδος συνεισφέρουμε ενεργά στο περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργούμε. Προσπαθούμε να αφουγκραζόμαστε τις εκάστοτε κοινωνικές ανάγκες και να σχεδιάζουμε δράσεις για να τις καλύπτουμε. Συγκεκριμένα, για τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές, προβήκαμε σε μια σειρά ενεργειών με στόχο την ανακούφιση και την άμεση αποκατάσταση της καθημερινότητας των πληγέντων ασφαλισμένων μας, αλλά και όλων των πυρόπληκτων συμπολιτών μας, προσαρμόζοντας τις εσωτερικές μας διαδικασίες και ενισχύοντας το έργο του Ερυθρού Σταυρού. 

Ενώ και για τον μετριασμό των συνεπειών του Covid-19 καλύψαμε τις υγειονομικές ανάγκες της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (ΠΟΣΕΑ) κατά τη διενέργεια εθελοντικών δράσεων αιμοδοσίας, για την εξασφάλιση 15.000 μονάδων αίματος σε όλη τη χώρα. 

Αντίστοιχα, παρείχαμε και στο Κέντρο Αιμοδοσίας της Κύπρου τον απαραίτητο ηλεκτρολογικό εξοπλισμό για να ενισχύσει την τοπική κοινωνία με περισσότερες αιμοδοσίες. Συμμετείχαμε στην πρωτοβουλία Hope Boxes, που σχεδιάστηκε από την Wise Greece και τέλος στηρίξαμε το πρόγραμμα «Ψηφιακό Σχολείο για Όλους» του Ιδρύματος Μποδοσάκη για την ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

iw? Ένα σχόλιο για τις μελλοντικές δράσεις σας και τις εκτιμήσεις για το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς…

απ. Η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα έχει ακόμα τεράστια περιθώρια ανάπτυξης. Τόσο στα προϊόντα και στις υπηρεσίες που σχετίζονται με την υγεία όσο και στα συνταξιοδοτικά προγράμματα. 

Οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν και πρέπει να λειτουργήσουν ως στήριγμα στους συμπολίτες μας, είτε συνδράμοντας στην προστασία της υγείας τους, μέσω των ανάλογων προϊόντων, είτε λειτουργώντας ως ένας άτυπος, προς το παρόν, συμπληρωματικός πυλώνας ασφάλισης. 

Παρ’ όλο που ήδη η συνεισφορά του κλάδου στην ελληνική οικονομία αυξάνεται σημαντικά –2,2% του ΑΕΠ το 2018, σύμφωνα με τη σχετική μελέτη του ΙΟΒΕ– είναι ένας κλάδος με προοπτική ανάπτυξης, καθώς η διείσδυση είναι πολύ χαμηλότερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και ο Έλληνας καταναλωτής υποασφαλισμένος. 

Επιπρόσθετα, ο ασφαλιστικός χώρος μετασχηματίζεται και εξελίσσεται. Η ψηφιοποίηση, η απλοποίηση των προϊόντων, ο συνδυασμός της ασφάλισης με καταναλωτικά αγαθά και η εταιρική υπευθυνότητα μας φέρνουν πιο κοντά στον καταναλωτή και αλλάζουν την ταυτότητα της ασφάλισης από έναν απρόσωπο, δυσκίνητο και συντηρητικό κλάδο σε έναν τομέα σύγχρονο, με δυναμική εξέλιξη, που μπορεί να αποτελέσει πυλώνα καινοτομίας στην ελληνική οικονομία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

Allianz SΕ: Δωρίζει 200.000 σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές

Το 50% θα κατευθυνθεί στον Ερυθρό Σταυρό προς ανακούφιση των πληγέντων και το υπόλοιπο 50% σε ενέργειες πρόληψης

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

Π. Κασκαρέλης: Οι προτεραιότητες της Υδρογείου Ασφαλιστικής για τα επόμενα χρόνια

«Κλείνοντας τη χρονιά με θετικό αποτύπωμα, προχωρούμε προς το 2026 με σχέδιο, συνέπεια και ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό»

Η πράσινη ασφάλιση ως ανάγκη: Η Ελλάδα μπροστά στην πρόκληση της περιβαλλοντικής ευθύνης

Οι Μεσίτες Ασφαλίσεων, ως γέφυρα μεταξύ επιχειρηματικότητας και κοινωνίας, έχουν χρέος να πρωτοστατήσουν σε αυτήν τη μετάβαση

Εγγυήσεις, πυρκαγιές και αστικές προδιαγράφουν το μέλλον

Τη νέα τάση της ασφαλιστικής αγοράς υποδεικνύουν τα στατιστικά της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

ΥΕΚΑ: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας

Τα μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν οι εργοδότες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου