Σoφία Ρατσιάτου: H NN θα δείξει τη δύναμή της

[starbox]

Με πρωταθλητικές επιδόσεις στην παραγωγή, σχέδιο ανάπτυξης στα κανάλια διανομής, πρότζεκτ κάθετης και οριζόντιας επέκτασης στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και με το νέο της όνομα « ΝΝ», η πολυεθνική εταιρεία ING, απλώνει την δύναμη της στην αγορά έχοντας υψηλούς στόχους. Η Γενική Διευθύντρια Πωλήσεων κυρία Σοφία Ρατσιάτου αναφέρεται σε όλα αυτά τονίζοντας ότι στην εταιρεία προέχει ο άνθρωπος. Στην ίδια λογική κινούνται και οι αξίες της στρατηγικής της εταιρείας η οποία εκτείνεται σε τρείς άξονες:
• Στη διαφάνεια των προϊόντων και υπηρεσιών με στόχο την εξυπηρέτηση του πελάτη
• Στη διανομή μέσα από διαφορετικά κανάλια, ώστε να βρίσκεται παντού και όποτε ζητηθεί.
• Στην αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία προκειμένου να παρέχεται άριστη εξυπηρέτηση στους ασφαλισμένους.

IW: Είστε ικανοποιημένη με το κλείσιμο του 2014 για την ING Ελλάδος;

ΣΡ: Το να πω ότι είμαι απλά ικανοποιημένη, είναι πολύ λίγο. Όταν έχουμε επιτύχει να αυξήσουμε συνολικά κατά 97% τη νέα παραγωγή του Ομίλου, σε σύγκριση με το περασμένο έτος, όταν οι 1.086 άνθρωποί μας στο Δίκτυο Πωλήσεων κατάφεραν να αυξήσουν κατά 45% τις νέες πωλήσεις και το BA, αντιστοίχως, κατά ένα εντυπωσιακό 227%, τότε το συναίσθημα που γεννάται δεν είναι απλά ικανοποίηση. Αισθάνομαι υπερήφανη για κάθε έναν συνεργάτη ξεχωριστά, γιατί η σκληρή δουλειά του, ο επαγγελματισμός του, η προσήλωσή του και το πάθος του έφεραν εξαιρετικά αποτελέσματα. Συνυπολογίστε στο σημείο αυτό, ότι οι στόχοι του 2014 ήταν φιλόδοξοι κατά το σχεδιασμό τους, και ότι παράλληλα, διανύουμε ακόμη περίοδο οικονομικής ύφεσης, γεγονός που δυσχεραίνει την όλη διαδικασία της πώλησης.

Το 2014, λοιπόν, ήταν για την ING Ελλάδος μία εξαιρετική χρονιά, με νέα παραγωγή στα 50.585.275 εκ. Ευρώ σε συνολικό επίπεδο, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση 96,9% σε σχέση με το 2013. Η αύξηση αφορά και τα δύο κανάλια διανομής, αφού το σύνολο της νέας παραγωγής για το Tied Agency σημείωσε αύξηση περίπου 45% σε σύγκριση με το 2013, αγγίζοντας τα 25.340.472 εκ. Ευρώ. Αντιστοίχως, για το Bancassurance η αύξηση ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακή, αφού έφτασε το 227% σε σύγκριση με το 2013, με νέα παραγωγή στα 24.905.863 εκ. Ευρώ.
Τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα ανήλθαν στα 238.191.446 εκ. Ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 2,6 % σε σύγκριση με το 2013 και οι αποζημιώσεις που εκταμιεύσαμε στους ασφαλισμένους μας άγγιξαν τα 218,8 εκ. Ευρώ.

IW: Δηλαδή, το 2014 ήταν η χρονιά της ING Ελλάδος;

ΣΡ: Κάθε χρονιά ξεχωριστά είναι η χρονιά μας, αφού στην ING Ελλάδος, έχουμε μάθει να δουλεύουμε σκληρά για την πρωτιά. Και ναι, για να απαντήσω στο ερώτημά σας, το 2014 ήταν η χρονιά μας. Αναδειχθήκαμε «Κορυφαία Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής στην Ελλάδα» με το Global Insurance Award, είμαστε Leading Brand λαμβάνοντας από την ICAP Europe το True Leaders Αward, χαρακτηριστήκαμε «Εθνικός Πρωταθλητής» από τα European Business Award των RSM London με «Βραβείο Επικέντρωσης στον Πελάτη», λάβαμε Business IT Excellence Awards, Social Media Award, για την καλύτερη στρατηγική social media Ασφαλιστικής Εταιρίας.
Ακόμα και η πρώτη επίσημη εμφάνιση της εταιρικής μας ομάδας running κατέκτησε την πρώτη θέση, λαμβάνοντας βραβείο «Corporate Running Team» από το θεσμό του Spetses mini Marathon. Οι άνθρωποι της ING Ελλάδος ό,τι αναλαμβάνουμε, το κάνουμε με πάθος και με γνήσια αγάπη.

IW: Σε ποιους τομείς δίνετε ιδιαίτερο βάρος για την ανάπτυξη;

ΣΡ: Οι εταιρικές αξίες που διέπουν τη στρατηγική μας είναι απλές, ανθρώπινες, αλλά ιδιαίτερα ουσιαστικές: νοιαζόμαστε, είμαστε ξεκάθαροι, δεσμευόμαστε. Η στρατηγική μας βασίζεται σε 3 πυλώνες:

• Στη διαφάνεια των προϊόντων και υπηρεσιών μας, ώστε να εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πελατών μας για μια ζωή.

• Στη διανομή μέσα από διαφορετικά κανάλια, ώστε να είμαστε εκεί που μας θέλουν οι πελάτες μας.

• Στην αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία μας, ώστε να παρέχουμε άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας.

IW: Πείτε μας για το rebranding της ING Ελλάδος σε NN Hellas

ΣΡ: Ανακοινώσαμε επίσημα την αντίστροφη μέτρηση για την αλλαγή της ονομασίας (rebranding) της ING Ελλάδος σε NN Hellas, γεγονός που θα συντελεστεί την Κυριακή 5 Απριλίου 2015. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο για τον Όμιλο NN, ο οποίος επενδύει συνολικά περί τα 135 εκ. Ευρώ για το έργο της αλλαγής ονομασίας για το σύνολο των 18 επιχειρηματικών μονάδων του, συμπεριλαμβανομένης της ING Ελλάδος. Ως ING Ελλάδος, άλλωστε, ακολουθούμε την παγκόσμια στρατηγική μετονομασίας του Ομίλου NN, που ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά μετά τον επιτυχημένο διαχωρισμό του τραπεζικού και ασφαλιστικού τομέα του Ομίλου.

IW: Σηματοδοτεί κάτι η αλλαγή; Πείτε μας πώς βλέπετε την εξέλιξη αυτή;

ΣΡ: Το brand της NN παντρεύει τη μακρόχρονη ιστορία των 170 ετών, με τα πρότυπα μίας σύγχρονης και πολυεθνικής εταιρίας. Σε τοπικό επίπεδο, ενεργούμε με δυναμισμό και αποφασιστικότητα για να είμαστε άξιοι συνεχιστές της ιστορίας των 35 ετών που έχουμε στην Ελληνική αγορά, έχοντας αναδειχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς οργανισμούς της χώρας.
Το όνομα «ΝΝ» είναι βαθιά ριζωμένο στην καρδιά των Ελλήνων: το 1980 μας γνώρισαν ως «Nationale Nederlanden», μας αγάπησαν αφού «οι φίλοι μας λεν ΝΝ», συστηθήκαμε αργότερα ως «ING Ελλάδος» και πλέον, από τον Απρίλιο, θα βρισκόμαστε δίπλα τους ως «NN Hellas».

IW: Ως προς τους πελάτες σας φέρνει κάποια αλλαγή;

ΣΡ: Καμία. Ίδια αξία, ίδια υπόσχεση, άλλο όνομα. Θα ήθελα στο σημείο αυτό να τονίσω ότι η αλλαγή του ονόματός μας σε NN Hellas δεν επηρεάζει καθόλου τη σχέση μας με τους πελάτες μας και δεν αλλάζει απολύτως τίποτε στα ασφαλιστήρια συμβόλαια ING, που έχουν στην κατοχή τους. Κάθε άλλο, η διαδικασία του rebranding μας εμπνέει και μας υποστηρίζει να βρεθούμε ακόμη πιο κοντά στον άνθρωπο που μας επιλέγει.

Η επικοινωνιακή στρατηγική που ακολουθούν όλες οι χώρες – μέλη του Ομίλου NN, υπογράφεται από τη φράση “You matter”. Αυτά που είναι σημαντικά για τους πελάτες μας, για τους συνεργάτες μας, για τους ανθρώπους της εταιρίας, είναι σημαντικά για εμάς, που είμαστε η ίδια η εταιρία. Ενδυναμώνουμε ακόμη περισσότερο την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, μία κατεύθυνση στην οποία πορευόμαστε χρόνια τώρα στην ING Ελλάδος. Εμπνεόμαστε από τη φράση «You matter» για να προσφέρουμε στον πελάτη την καλύτερη δυνατή εμπειρία με την εταιρία. 35 χρόνια στην Ελληνική αγορά το κάνουμε πράξη. Γι’ αυτόν τον λόγο είμαστε πρώτοι.

IW: Πώς θα επικοινωνήσετε στους ασφαλισμένους σας την αλλαγή του ονόματός σας σε NN Hellas;

ΣΡ: Βρίσκεται σε εξέλιξη ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας για να μάθουν όλοι οι πελάτες μας ότι αλλάζει το όνομά μας σε NN Hellas. Ένας συνδυασμός επικοινωνιακών εργαλείων παντρεύονται για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα και από τον Απρίλιο θα βρισκόμαστε στον «αέρα» με έντονη διαφημιστική προβολή σε όλα τα Μ.Μ.Ε., τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα, internet, social media, εξωτερική διαφήμιση, σειρά αθλητικών εκδηλώσεων υπό το πρίσμα του “Live Well”: χρυσή χορηγία του 10ου Διεθνούς Μαραθωνίου «Μέγας Αλέξανδρος» στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή 5 Απριλίου και τον καθιερωμένο θεσμό του Live Well event την Κυριακή 19 Απριλίου στην Πλατεία Συντάγματος σε συνδιοργάνωση με τον Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α. Σας περιμένουμε όλους εκεί για να σας συστηθούμε ξανά, ως NN Hellas!

One comment

  1. Πως βγαινει μια ασφαλιστική με αναλογία μικτων ασφαλίστρων (με φόρους) προς αποζημίωσημιωσεις 1 προς 1…βεβαια αν βγάλει κανεις τους φόρους τότε η αναλογια ειναι ακόμη χειρότερη…για αυτό θα ρωτήσετε???Αρα προς τι τα πανηγύρια??? Επισης η ING κάνει την κινηση αυτη γιατι ξεφορτώνεται τις ασφαλιστικές εργασιες για να τις πουλήσει ως ξεχωριστή εταιρεία άρα αυτα περι re-branding…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*