back to top
29.1 C
Athens
Παρασκευή 18 Ιουλίου 2025

Βράβευση της myDirect στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

Τη μέγιστη διάκριση ως Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός), στη σχετική κατηγορία των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2016, έλαβε η myDirect κατά την τελετή που διεξήχθη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα, με στελέχη προερχόμενα από τις μεγαλύτερες εταιρείες και πολυεθνικούς οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, η myDirect απέσπασε τη μέγιστη τιμητική διάκριση της κατηγορίας της, ως επιστέγασμα των προσπαθειών της για παροχή ταχύτατης, άμεσης και πλήρους εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της, πάντα με ανθρώπινο πρόσωπο.

- Advertisement -

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ανεξάρτητα από το μέσο επικοινωνίας (τηλέφωνο ή website) και αξιοποιώντας τη σύγχρονη CRM υποδομή της, τις πιστοποιημένες από την εποπτική αρχή γνώσεις όλου του προσωπικού εξυπηρέτησης και την πολυετή εμπειρία των ανθρώπων της στον χώρο των ασφαλειών, η myDirect πετυχαίνει σταθερά κορυφαίες επιδόσεις εξυπηρέτησης (βάσει αυστηρά επιλεγμένων KPIs) και διατηρεί την πιστότητα των πελατών της σε επίπεδα που αγγίζουν το 90%.

- Advertisement -

Το γεγονός ότι με τη βράβευσή της η εταιρεία εκπροσώπησε τον ασφαλιστικό κλάδο στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και η εμπιστοσύνη των πελατών, «σημαίνουν πάνω από όλα ευθύνη αλλά και κίνητρο για συνέχιση και ενδυνάμωση της προσπάθειάς όλων των στελεχών της myDirect. Άλλωστε το moto της εταιρείας είναι… Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό… “βγαίνει στο κοινό μας”!».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

ΝΝ Hellas: Διακρίθηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών για το NN Direct Health

Η διάκριση στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελατών» έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς αφορά τον νευραλγικό για την εταιρεία πυλώνα της επαφής με τον πελάτη

Βράβευση myDirect στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών

Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό … «βγαίνει στο κοινό μας»!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Brokers Union Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών: Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο

Με κεντρικό μήνυμα το #προτεραιότητά_μας_οι_συνεργάτες_μας, η Brokers Union πραγματοποίησε το Συνέδριο – Βραβεύσεις Συνεργατών 2024

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Με στόχο να είναι πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκονται, η Eurolife FFH πραγματοποίησε παρουσίαση 

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική παίζει μεγάλη μπάλα

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική. Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, μέλος της ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν τον Σύλλογο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου

Μια ουσιαστική παρέμβαση ενίσχυσης του Συλλόγου Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου (ΣΠΠΕΚ) πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη....

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

11th ΜedTech: Ποιες μεταρρυθμίσεις έχει ανάγκη η αγορά ιατροτεχνολογικών

O κλάδος των ιατροτεχνολογικών προϊόντων έχει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της τεχνολογίας αιχμής και την προσαρμογή των υποδομών ώστε να γίνει αποδεκτή

Ά. Ευθυμίου: Επανυπολογισμός συντάξεων ΤΣΠ-ΕΤΕ και ψηφιοποίηση εργασιακού βίου μέσω ΤΝ

Δηλώσεις για την επιτάχυνση της απονομής συντάξεων, την επιστροφή ποσών από συνταξιούχους του ΤΣΠ-ΕΤΕ και τη μειωμένη ανεργία έκανε η υφυπουργός

Τι έχουμε μπροστά μας αυτό το καλοκαίρι

Οι επόμενες κινήσεις της ΕΚΤ, Κίνας και Γαλλίας

Insurance Europe, Solvency II: Ισορροπία για να συμβάλουμε στους ευρωπαϊκούς στόχους

Η ομοσπονδία διαβλέπει ευκαιρία αντιμετώπισης μιας υπερβολικά συντηρητικής εποπτείας, ώστε να απελευθερωθούν πολύτιμα κεφάλαια

Νέο deal στον ασφαλιστικό κλάδο

Η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants εξαγοράστηκε από το SRS Group που ανήκει στον Όμιλο Ardonagh Group.