back to top
17.4 C
Athens
Τρίτη 13 Μαΐου 2025

Βράβευση της myDirect στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών

Τη μέγιστη διάκριση ως Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός), στη σχετική κατηγορία των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2016, έλαβε η myDirect κατά την τελετή που διεξήχθη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα, με στελέχη προερχόμενα από τις μεγαλύτερες εταιρείες και πολυεθνικούς οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, η myDirect απέσπασε τη μέγιστη τιμητική διάκριση της κατηγορίας της, ως επιστέγασμα των προσπαθειών της για παροχή ταχύτατης, άμεσης και πλήρους εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της, πάντα με ανθρώπινο πρόσωπο.

- Advertisement -

Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, ανεξάρτητα από το μέσο επικοινωνίας (τηλέφωνο ή website) και αξιοποιώντας τη σύγχρονη CRM υποδομή της, τις πιστοποιημένες από την εποπτική αρχή γνώσεις όλου του προσωπικού εξυπηρέτησης και την πολυετή εμπειρία των ανθρώπων της στον χώρο των ασφαλειών, η myDirect πετυχαίνει σταθερά κορυφαίες επιδόσεις εξυπηρέτησης (βάσει αυστηρά επιλεγμένων KPIs) και διατηρεί την πιστότητα των πελατών της σε επίπεδα που αγγίζουν το 90%.

- Advertisement -

Το γεγονός ότι με τη βράβευσή της η εταιρεία εκπροσώπησε τον ασφαλιστικό κλάδο στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, καθώς και η εμπιστοσύνη των πελατών, «σημαίνουν πάνω από όλα ευθύνη αλλά και κίνητρο για συνέχιση και ενδυνάμωση της προσπάθειάς όλων των στελεχών της myDirect. Άλλωστε το moto της εταιρείας είναι… Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό… “βγαίνει στο κοινό μας”!».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη

ΝΝ Hellas: Διακρίθηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών για το NN Direct Health

Η διάκριση στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελατών» έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς αφορά τον νευραλγικό για την εταιρεία πυλώνα της επαφής με τον πελάτη

Βράβευση myDirect στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών

Είμαστε παθιασμένοι με αυτό που κάνουμε και αυτό … «βγαίνει στο κοινό μας»!

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Maxima Insurance: Μαζί για ένα Πράσινο Μέλλον

Με υπερηφάνεια η Maxima Insurance ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τη Διαπιστωτική Πράξη της Διεύθυνσης Αναδασώσεων Αττικής

“Retirement and Pension Solutions powered by Allianz”

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον Fireside Chat με θέμα “Retirement and Pension Solutions powered by Allianz” με ομιλητές τους κ.κ.Dr. Kai Wallbaum

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση με ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική αντιμετωπίζει με σεβασμό και υπευθυνότητα την προστασία του περιβάλλοντος, αναγνωρίζει την υποχρέωσή της

PANEL I, ocin25: Η αξία της ενίσχυσης του Ασφαλιστικού με κεφαλαιοποιητικούς πυλώνες

Η αξία της ενίσχυσης του Ασφαλιστικού με κεφαλαιοποιητικούς πυλώνες ήταν το κεντρικό θέμα που τέθηκε στο τραπέζι του πάνελ Ι

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Υπέρ κάθε μέτρου που στοχεύει στον περιορισμό της φοροδιαφυγής (video)

“Είμαστε υπέρ κάθε μέτρου που στοχεύει στον περιορισμό της φοροδιαφυγής”, δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με αφορμή τη θέσπιση της υποχρεωτικής ασφάλισης οχήματος έναντι φυσικών καταστροφών

5 άξονες πρωτοβουλιών για την οδική ασφάλεια

Εντός του Μαΐου θα κατατεθεί για ψήφιση στη Βουλή ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, ανήγγειλε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης

Insurancemarket: Eνδιαφέροντα ευρήματα και οι τάσεις στο Ετήσιο Report για την online ασφάλιση

Το insurancemarket.gr, δημοσιεύει το Ετήσιο Report 2024 για την online ασφάλιση, επιβεβαιώνοντας την ηγετική του θέση στην

O N. Mακρόπουλος “παρών” και στην επόμενη ημέρα της Ευρώπη Holdings

Στον κ. Νίκο Μακρόπουλο, ιστορικό στέλεχος της αγοράς και ιδρυτή Ευρώπη Ασφαλιστικής, πέρασαν 29.143.050