back to top
17.2 C
Athens
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025

Το Generali Trophy επέστρεψε στο Αιγαίο!

Η ετήσια συνάντηση των κορυφαίων Συνεργατών του Ειδικού Δικτύου Mega X της Generali πραγματοποιήθε και φέτος με φόντο το γαλάζιο του αιγαιοπελαγίτικου ορίζοντα.

Το Generali Trophy, που αποτελεί έναν μοναδικό θεσμό ομαδικότητας και επιτυχίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, γιόρτασε ακόμη μια θριαμβευτική χρονιά με φόντο το εκπληκτικό Αιγαίο Πέλαγος. Ξεκινώντας από το ιστορικό Σούνιο, η εξόρμηση -που σχεδιάστηκε με ιδιαίτερη φροντίδα από την Generali για την επιβράβευση των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ειδικού Δικτύου Mega X- αποτέλεσε ένα ταξίδι που ανέδειξε τη συνεργασία, την επαγγελματική αριστεία και τη στρατηγική διορατικότητα των συνεργατών του οργανισμού.

- Advertisement -

Η πενταήμερη αποστολή έζησε έναν καλοκαιρινό περίπλου γεμάτο εικόνες εκπληκτικής φυσικής ομορφιάς και μοιράσματος εμπειριών που ενθαρρύνουν την ομαδικότητα του Δικτύου και ενισχύουν τη σχέση του με την Εταιρεία. Παρά τα αρχικά σχέδια, οι καιρικές συνθήκες οδήγησαν την πορεία των ταξιδευτών προς άλλα κοντινά -αλλά εξίσου μαγευτικά- λιμάνια όπως αυτό της Κιμώλου, και τους προσέφεραν περισσότερο χρόνο για στιγμές αυθόρμητης εξερεύνησης και χαλαρότητας στο γραφικό νησί της Σίφνου.

Κατά την παραμονή τους στη Σίφνο, οι φιλοξενούμενοι της Generali απόλαυσαν τον πολιτιστικό πλούτο και την ειδυλλιακή ομορφιά του νησιού. Από τα γραφικά σοκάκια της Απολλωνίας μέχρι τις ήρεμες παραλίες του Βαθιού και του Πλατύ Γιαλού, οι συμμετέχοντες απόλαυσαν ήρεμες στιγμές και συμμετείχαν σε δημιουργικές συζητήσεις για το μέλλον του ασφαλιστικού τομέα.

- Advertisement -

«Το Generali Trophy δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα αναγνώρισης και επιβράβευσης παραγωγικών αποτελεσμάτων· είναι μια απόδειξη της προσαρμοστικότητάς μας και της ανθεκτικότητάς μας μπροστά στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς», δήλωσε ο κ. Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Hellas, που συνόδευσε την αποστολή. «Η δέσμευσή μας στην συνεχόμενη ανάπτυξη παραμένει ακλόνητη καθώς πορευόμαστε προς ένα μέλλον όπου οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στις εξελίξεις του ασφαλιστικού τομέα. Είναι κάτι που πιστεύουμε και στηρίζουμε διαχρονικά. Οι προσδοκίες μας από τα δίκτυα που στηρίζουν το όραμά μας παραμένουν υψηλές, όπως υψηλές είναι και οι απαιτήσεις των πελατών μας στις οποίες έχουμε υποχρέωση να ανταποκριθούμε.»

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing and Communication Officer της Generali Hellas, υπογράμμισε με τη σειρά της, τη σημασία του Generali Trophy στην προώθηση ενός συνεργατικού πνεύματος μεταξύ των κορυφαίων ασφαλιστικών επαγγελματιών. «Η ετήσια αποστολή μας δεν γιορτάζει μόνο τις επιτυχίες, αλλά και μας εμπνέει να ανεβάζουμε τα πρότυπα υπηρεσιών και καινοτομίας ολοένα και πιο ψηλά. Η Generali φέτος εστιάζει σε ένα συνολικό Level Up! και σε αυτόν τον στόχο συμμετέχουν ενεργά όλες οι δυνάμεις της», ανέφερε.

Το ταξίδι ολοκληρώθηκε με ανανεωμένη τη δέσμευση της αποστολής της Generali και με στόχο τη συνεχή βελτίωση της παραγωγικότητας του Δικτύου με το βλέμμα στο τέλος του έτους.

Η Εταιρεία συνεχίζει να ηγείται με το παράδειγμά της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, αξιοποιώντας το Generali Trophy ως πλατφόρμα για την επιβράβευση της αριστείας, την προώθηση της επαγγελματικής ανάπτυξης και την ενίσχυση των συνεργασιών σε ολόκληρη τη βιομηχανία. Και καθώς το ασφαλιστικό τοπίο εξελίσσεται, η Generali παραμένει αφοσιωμένη στην ενδυνάμωση του δικτύου εξειδικευμένων συνεργατών της με τα εργαλεία και τις γνώσεις που απαιτούνται για να επιτύχουν σε ένα δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

 

*Οι φωτογραφίες είναι του κ. Ιάκωβου Διζικιρίκη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Δ. Βασιλειάδης, PwC: «Τα μέτρα για την υγεία δεν μπορούν να πάνε μακριά»

Οι εταιρείες, επισήμανε στο συνέδριο της ΕΑΕ, θα πρέπει να κινηθούν προς κατευθύνσεις πέραν των αναπροσαρμογών ασφαλίστρων

Δ. Μαζαράκης: Εθνικό στρατηγικό σχέδιο στην υγεία και αντιμετώπιση συμφερόντων

Ρηξικέλευθος ήταν ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής στο πάνελ για την ιδιωτική ασφάλιση υγείας του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Η Generali επιταχύνει μέσω AI τη διαδικασία αποζημίωσης ομαδικών ασφαλίσεων για πελάτες και συνεργάτες

Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει την προληπτική ανίχνευση εκκρεμοτήτων, μειώνοντας σημαντικά τις καθυστερήσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Apollon: Η σημασία της υποστήριξης στην καθημερινότητα των επαγγελματιών

Η πλατφόρμα Apollon Broker θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα στους επαγγελματίες

Η Eurolife στο επίκεντρο της στρατηγικής Eurobank στο νέο 3ετές business plan 2025-2027

Η διοίκηση της Eurobank βλέπει στη Eurolife όχι μόνο έναν παραγωγό ασφαλίστρων, αλλά και ένα εργαστήριο καινοτομίας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες

Ασπίς Πρόνοια: 2η προσωρινή διανομή για τους δικαιούχους απαιτήσεων του κλάδου ζωής

Οι καταβολές, σε ποσοστό 11% επί του δικαιούμενου ποσού, θα πραγματοποιούνται σταδιακά στους δηλωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου στα Mega Brokers Sales Awards 2025: «Όποιος αγαπά πραγματικά αυτή τη δουλειά δεν μπορεί να μην πετύχει»

O Πρόεδρος της Mega Brokers παρέσυρε το ακροατήριο σε ένα ταξίδι 37 χρόνων επιχειρηματικής και προσωπικής διαδρομής

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

Τα Sales Awards 2025 της Mega Brokers γιόρτασαν την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η φετινή βραδιά είχε ξεχωριστή σημασία, καθώς η Mega Brokers διανύει μια νέα εποχή ανάπτυξης και διεθνοποίησης

Νέα μελέτη του ΕΕΑ για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Ο αριθμός των επαγγελματιών, τα εισοδήματα, και οι μορφές άσκησης του επαγγέλματος

Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν τη σταδιακή ενίσχυση του επαγγέλματος και τη συνολική βελτίωση των οικονομικών μεγεθών του κλάδου

Για πού τραβάει η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση. Τι παίζει;

Κάποιοι στρατιώτες στη σκακιέρα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ήδη έχουν αρχίσει να μετακινούνται αθόρυβα από μεγάλα μαγαζιά...