back to top
24.5 C
Athens
Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025

Tι χτίζει και τι γκρεμίζει μια “WOW” εμπειρία για τον πελάτη;

Δύο φορές τον χρόνο (Μάρτιος – Οκτώβριος) η Focus Bari καταγράφει τις εμπειρίες πελατών με οποιοδήποτε οργανισμό μέσα από περιγραφές με δικά τους λόγια.

Οι θετικές εμπειρίες WOW CX Stories καταγράφονται στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ που γίνεται κάθε Οκτώβριο βραβεύοντας τις τρεις πιο εντυπωσιακές.

- Advertisement -

Οι αρνητικές εμπειρίες OUCH CX Stories καταγράφονται επίσης από το 2022, ώστε να αποτελέσουν πηγές έμπνευσης για βελτίωση.

Σύμφωνα με την νεότερη έρευνα της εταιρείας, οι εμπειρίες των καταναλωτών με τους οργανισμούς αποκτούν δύναμη μέσα από το δημόσιο μοίρασμά τους: Ενδεικτικά, 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις προτού επιλέξουν ένα προϊόν ή υπηρεσία.

- Advertisement -

Τόσο οι θετικές, όσο και οι αρνητικές εμπειρίες βιώνονται σε αρκετά μεγάλη ποικιλία κλάδων(ποσοστά επί συνολικού πληθυσμού). Ειδικά στην τελευταία έρευνα, όσον αφορά τις ασφαλιστικές υπηρεσίες, από το δείγμα ποσοστό 1% δήλωσε ότι η εμεπειρία του ήταν “WOW” ενώ κανείς δεν δήλωσε ότι είχαν κάποια “ΟUCH” εμπειρία.

Όσο για το τι Χτίζει & τι Γκρεμίζει την WOW εμπειρία πελάτη, δόθηκαν οι εξής απαντήσεις:

Δείτε εδώ, ολόκληρη την έρευνα

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μέλλον της εργασίας: «Μικτό Μοντέλο» με συναπόφαση εργοδότη – εργαζόμενου

Νέα Έρευνα από την Focus Bari | YouGov σε συνεργασία με την Edenred και τον ΣΔΑΔΕ 

Η πανδημία επιβαρύνει την ψυχική υγεία και την κοινωνικότητα των Ελλήνων

Σημαντικά φαίνεται πως έχει επηρεαστεί τόσο η ψυχική / συναισθηματική υγεία, όσο και η κοινωνική ζωή των Ελλήνων, σύμφωνα με την νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari | YouGov, δύο χρόνια μετά την πανδημία.

Δύο επίκαιρα webinars από το ΕΕΑ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποφάσισαν να συνεργαστούν ώστε να «παντρέψουν» την δύναμη της επιστημονικής Κοινότητας με την μικρομεσαία

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;

Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση; Eάν όχι, τότε μπορείς να το μάθεις, μέσω ενός μοναδικού τεστ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Nέος ΚΟΚ: Οι αλλαγές σε πρόστιμα και ποινές

Στον ΚΟΚ που τέθηκε σε ισχύ από 13/9, οι επαναλαμβανόμενες παραβάσεις πλέον δεν συμψηφίζονται, αλλά επιφέρουν σωρευτικές ποινές

SENATUS: 3ο Franchise στην Ανατολική Μακεδονία για την Property Market

Η propertymarket.gr αναπτύσσεται σταθερά σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας υψηλή κερδοφορία και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στους συνεργάτες της

Η Deloitte στη ΔΕΘ: Διάλογοι για το μέλλον, την ΤΝ και τον μετασχηματισμό του Δημοσίου

Η εκδήλωση ανέδειξε το ρόλο του ΑΙ για την εξέλιξη του δημόσιου τομέα και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για την Ελλάδα

Κυκλοφορεί τo νέο τεύχος του Insurance World

Στο νέο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 2025 φιλοξενείται η κεντρική συνέντευξη του κ. Τάσου Χατζηθεοδοσίου, Διευθύνοντος Συμβούλου της MEGA Brokers

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ξεκινά ο διάλογος του ΥΕΚΑ με την αντιπολίτευση για το εργασιακό νομοσχέδιο

«Είμαστε πάντα ανοικτοί σε ρεαλιστικές προτάσεις» δήλωσε μεταξύ άλλων η υπουργός Νίκη Κεραμέως

Η Groupama Ασφαλιστική προωθεί τη γνώση που σώζει ζωές

Μέσα από το πρόγραμμα The Life Savers, η Groupama ενισχύει τη διάδοση βασικών δεξιοτήτων πρώτων βοηθειών

Ο νέος ΚΟΚ δεν αφορά μόνο τους οδηγούς, αλλά και την ασφαλιστική αγορά!

Ευκαιρία για τις ασφαλιστικές να πρωταγωνιστήσουν στην πρόληψη, προστατεύοντας τόσο τους πελάτες όσο και τα χαρτοφυλάκιά τους

Η Ελλάδα στο επίκεντρο της στρατηγικής του Reale Group – Τι ειπώθηκε στην επίσκεψη του CEO στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

O ουσιαστικός διάλογος μεταξύ διοίκησης και στελεχών φέρεται να σηματοδοτεί νέα φάση συνεργασίας και ανάπτυξης

Στις 7 Οκτωβρίου το 16th Pharma & Health Conference: Στο επίκεντρο οι εξελίξεις στο Εθνικό Σύστημα Υγείας

Το Συνέδριο περιλαμβάνει παρεμβατικές ατομικές ομιλίες και τραπέζια συζήτησης - Δείτε τη θεματολογία