back to top
15.9 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Tι χτίζει και τι γκρεμίζει μια “WOW” εμπειρία για τον πελάτη;

Δύο φορές τον χρόνο (Μάρτιος – Οκτώβριος) η Focus Bari καταγράφει τις εμπειρίες πελατών με οποιοδήποτε οργανισμό μέσα από περιγραφές με δικά τους λόγια.

Οι θετικές εμπειρίες WOW CX Stories καταγράφονται στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ που γίνεται κάθε Οκτώβριο βραβεύοντας τις τρεις πιο εντυπωσιακές.

- Advertisement -

Οι αρνητικές εμπειρίες OUCH CX Stories καταγράφονται επίσης από το 2022, ώστε να αποτελέσουν πηγές έμπνευσης για βελτίωση.

Σύμφωνα με την νεότερη έρευνα της εταιρείας, οι εμπειρίες των καταναλωτών με τους οργανισμούς αποκτούν δύναμη μέσα από το δημόσιο μοίρασμά τους: Ενδεικτικά, 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις προτού επιλέξουν ένα προϊόν ή υπηρεσία.

- Advertisement -

Τόσο οι θετικές, όσο και οι αρνητικές εμπειρίες βιώνονται σε αρκετά μεγάλη ποικιλία κλάδων(ποσοστά επί συνολικού πληθυσμού). Ειδικά στην τελευταία έρευνα, όσον αφορά τις ασφαλιστικές υπηρεσίες, από το δείγμα ποσοστό 1% δήλωσε ότι η εμεπειρία του ήταν “WOW” ενώ κανείς δεν δήλωσε ότι είχαν κάποια “ΟUCH” εμπειρία.

Όσο για το τι Χτίζει & τι Γκρεμίζει την WOW εμπειρία πελάτη, δόθηκαν οι εξής απαντήσεις:

Δείτε εδώ, ολόκληρη την έρευνα

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μέλλον της εργασίας: «Μικτό Μοντέλο» με συναπόφαση εργοδότη – εργαζόμενου

Νέα Έρευνα από την Focus Bari | YouGov σε συνεργασία με την Edenred και τον ΣΔΑΔΕ 

Η πανδημία επιβαρύνει την ψυχική υγεία και την κοινωνικότητα των Ελλήνων

Σημαντικά φαίνεται πως έχει επηρεαστεί τόσο η ψυχική / συναισθηματική υγεία, όσο και η κοινωνική ζωή των Ελλήνων, σύμφωνα με την νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari | YouGov, δύο χρόνια μετά την πανδημία.

Δύο επίκαιρα webinars από το ΕΕΑ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποφάσισαν να συνεργαστούν ώστε να «παντρέψουν» την δύναμη της επιστημονικής Κοινότητας με την μικρομεσαία

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;

Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση; Eάν όχι, τότε μπορείς να το μάθεις, μέσω ενός μοναδικού τεστ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

Τι σημαίνει το νέο σήμα «T» στα αυτοκίνητα;

Σκωτσέζος ξενοδόχος ξεκίνησε να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την ταμπέλα «T» ύστερα από ένα ταξίδι στην Τενερίφη

Ξεκίνησε η μεγαλύτερη έρευνα για την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας στην Ελλάδα

Στόχος της έρευνας των ΕΕΑ-ΠΕΚΑΠ, να αποτυπωθούν εμπειρίες, προβλήματα, απόψεις, αλλά και προτάσεις για καλύτερες υπηρεσίες στον κλάδο υγείας

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει στασιμότητα στη Δημόσια Υγεία

Για κυβερνητικές θριαμβολογίες κάνει λόγο η Ομοσπονδία και περιφρόνηση προς την ταλαιπωρία των πολιτών, που πληρώνουν από την τσέπη τους εντός και εκτός ΕΣΥ

Η καρδιολογία πρωτοπορεί και εξελίσσεται στο ΥΓΕΙΑ: 15 χρόνια Τμήμα Διαδερμικών Βαλβίδων

Το Τμήμα έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για τις πιο προηγμένες τεχνικές διαδερμικής θεραπείας βαλβιδοπαθειών

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

SVV: Τι παραγωγή έγραψαν οι ασφαλιστικές στην Ελβετία και τι οι τράπεζες

Στα 73,2 δισ. φράγκα η ακαθάριστη προστιθέμενη αξία του χρηματοπιστωτικού τομέα της χώρας – Ισχυρή ανάπτυξη στις ασφαλίσεις

Με ευρεία εμπιστοσύνη των μελών επανεκλέχθηκε ο Κ. Ρούσσης στην ηγεσία της ΕΣΑΠΕ – «Καμία νίκη, μόνο ευθύνη»

Η νέα διετία της ΕΣΑΠΕ ξεκινά με στόχο τη συνέχιση της συλλογικής προσπάθειας και την ενίσχυση του ρόλου των συντονιστών στην αγορά