back to top
17.7 C
Athens
Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2025

Tι χτίζει και τι γκρεμίζει μια “WOW” εμπειρία για τον πελάτη;

Δύο φορές τον χρόνο (Μάρτιος – Οκτώβριος) η Focus Bari καταγράφει τις εμπειρίες πελατών με οποιοδήποτε οργανισμό μέσα από περιγραφές με δικά τους λόγια.

Οι θετικές εμπειρίες WOW CX Stories καταγράφονται στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ που γίνεται κάθε Οκτώβριο βραβεύοντας τις τρεις πιο εντυπωσιακές.

- Advertisement -

Οι αρνητικές εμπειρίες OUCH CX Stories καταγράφονται επίσης από το 2022, ώστε να αποτελέσουν πηγές έμπνευσης για βελτίωση.

Σύμφωνα με την νεότερη έρευνα της εταιρείας, οι εμπειρίες των καταναλωτών με τους οργανισμούς αποκτούν δύναμη μέσα από το δημόσιο μοίρασμά τους: Ενδεικτικά, 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις προτού επιλέξουν ένα προϊόν ή υπηρεσία.

- Advertisement -

Τόσο οι θετικές, όσο και οι αρνητικές εμπειρίες βιώνονται σε αρκετά μεγάλη ποικιλία κλάδων(ποσοστά επί συνολικού πληθυσμού). Ειδικά στην τελευταία έρευνα, όσον αφορά τις ασφαλιστικές υπηρεσίες, από το δείγμα ποσοστό 1% δήλωσε ότι η εμεπειρία του ήταν “WOW” ενώ κανείς δεν δήλωσε ότι είχαν κάποια “ΟUCH” εμπειρία.

Όσο για το τι Χτίζει & τι Γκρεμίζει την WOW εμπειρία πελάτη, δόθηκαν οι εξής απαντήσεις:

Δείτε εδώ, ολόκληρη την έρευνα

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μέλλον της εργασίας: «Μικτό Μοντέλο» με συναπόφαση εργοδότη – εργαζόμενου

Νέα Έρευνα από την Focus Bari | YouGov σε συνεργασία με την Edenred και τον ΣΔΑΔΕ 

Η πανδημία επιβαρύνει την ψυχική υγεία και την κοινωνικότητα των Ελλήνων

Σημαντικά φαίνεται πως έχει επηρεαστεί τόσο η ψυχική / συναισθηματική υγεία, όσο και η κοινωνική ζωή των Ελλήνων, σύμφωνα με την νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari | YouGov, δύο χρόνια μετά την πανδημία.

Δύο επίκαιρα webinars από το ΕΕΑ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποφάσισαν να συνεργαστούν ώστε να «παντρέψουν» την δύναμη της επιστημονικής Κοινότητας με την μικρομεσαία

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;

Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση; Eάν όχι, τότε μπορείς να το μάθεις, μέσω ενός μοναδικού τεστ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΤτΕ: Το πρόγραμμα εξετάσεων πιστοποίησης ασφαλιστών για το α΄ 6μηνο 2026

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν το διάστημα Φεβρουαρίου-Ιουνίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ιωάννινα

Σας ενδιαφέρει να μάθετε την ασφαλιστική μας ιστορία;

Το MINETTA Insurance HUB φέρνει στο φως συναρπαστικά τεκμήρια του ασφαλιστικού μας παρελθόντος

Προϋπολογισμός 2026 – Επιταχυντής οικονομικής ευμάρειας οι επενδύσεις

Μεγάλα πρωτογενή πλεονάσματα προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε στη Βουλή - 4 άξονες ανθεκτικότητας στην εισηγητική έκθεση

Η ψηφιακή ασφάλεια δεν είναι πια μόνο θέμα τεχνολογίας – Ξεκάθαρη ανάγκη κάλυψης από την ασφαλιστική αγορά!

Τι αποκαλύπτει πανελλαδική έρευνα της Visa σε συνεργασία με το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

To Νοσοκομείο «Παπανικολάου» φωτίζεται πορτοκαλί για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών

Η πρωτοβουλία στέλνει μήνυμα ευαισθητοποίησης, με έμφαση φέτος στη ραγδαία εξάπλωση της ψηφιακής βίας

Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών: Η ανάρτηση του πρωθυπουργού

Για τη βία κατά των γυναικών ως συλλογική υπόθεση, καθώς και την απάντηση της Πολιτείας κάνει λόγο σε σημερινή ανάρτησή του ο Κυρ. Μητσοτάκης

Δημόσια διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Ίδρυση Ελληνικού Εργοστασίου Τεχνητής Νοημοσύνης»

Βασικός στόχος του νομοσχεδίου, η εναρμόνιση του νομοθετικού πλαισίου της ΗΔΙΚΑ ΑΕ με τις νέες αρμοδιότητες και η μετεξέλιξή της

Ημερίδα ΕΑΕΕ και UNSAR στη Ρουμανία για την Περιβαλλοντική Ευθύνη

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος LIFE PROFILE για την αποτελεσματική διαχείριση περιβαλλοντικών κινδύνων

Φιλοσοφικός περίπατος στον Λόφο των Νυμφών για τον Σύλλογο Εργαζομένων ERGO

Εισηγητής του περιπάτου ήταν ο Δρ Αλ. Σχισμένος και θέμα του η ιστορία της δημοκρατίας και της φιλοσοφίας στον δημόσιο χώρο της αρχαίας Αθήνας