back to top
19.8 C
Athens
Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025

Tι χτίζει και τι γκρεμίζει μια “WOW” εμπειρία για τον πελάτη;

Δύο φορές τον χρόνο (Μάρτιος – Οκτώβριος) η Focus Bari καταγράφει τις εμπειρίες πελατών με οποιοδήποτε οργανισμό μέσα από περιγραφές με δικά τους λόγια.

Οι θετικές εμπειρίες WOW CX Stories καταγράφονται στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ που γίνεται κάθε Οκτώβριο βραβεύοντας τις τρεις πιο εντυπωσιακές.

- Advertisement -

Οι αρνητικές εμπειρίες OUCH CX Stories καταγράφονται επίσης από το 2022, ώστε να αποτελέσουν πηγές έμπνευσης για βελτίωση.

Σύμφωνα με την νεότερη έρευνα της εταιρείας, οι εμπειρίες των καταναλωτών με τους οργανισμούς αποκτούν δύναμη μέσα από το δημόσιο μοίρασμά τους: Ενδεικτικά, 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις προτού επιλέξουν ένα προϊόν ή υπηρεσία.

- Advertisement -

Τόσο οι θετικές, όσο και οι αρνητικές εμπειρίες βιώνονται σε αρκετά μεγάλη ποικιλία κλάδων(ποσοστά επί συνολικού πληθυσμού). Ειδικά στην τελευταία έρευνα, όσον αφορά τις ασφαλιστικές υπηρεσίες, από το δείγμα ποσοστό 1% δήλωσε ότι η εμεπειρία του ήταν “WOW” ενώ κανείς δεν δήλωσε ότι είχαν κάποια “ΟUCH” εμπειρία.

Όσο για το τι Χτίζει & τι Γκρεμίζει την WOW εμπειρία πελάτη, δόθηκαν οι εξής απαντήσεις:

Δείτε εδώ, ολόκληρη την έρευνα

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μέλλον της εργασίας: «Μικτό Μοντέλο» με συναπόφαση εργοδότη – εργαζόμενου

Νέα Έρευνα από την Focus Bari | YouGov σε συνεργασία με την Edenred και τον ΣΔΑΔΕ 

Η πανδημία επιβαρύνει την ψυχική υγεία και την κοινωνικότητα των Ελλήνων

Σημαντικά φαίνεται πως έχει επηρεαστεί τόσο η ψυχική / συναισθηματική υγεία, όσο και η κοινωνική ζωή των Ελλήνων, σύμφωνα με την νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari | YouGov, δύο χρόνια μετά την πανδημία.

Δύο επίκαιρα webinars από το ΕΕΑ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποφάσισαν να συνεργαστούν ώστε να «παντρέψουν» την δύναμη της επιστημονικής Κοινότητας με την μικρομεσαία

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;

Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση; Eάν όχι, τότε μπορείς να το μάθεις, μέσω ενός μοναδικού τεστ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής: Τι αλλάζει για επιχειρήσεις και ασφαλιστικές συναλλαγές

Τα περισσότερα ασφαλιστήρια δεν επιβαρύνονται με το νέο τέλος, σε αντίθεση με χρηματοδοτικά προϊόντα ή ορισμένες κινήσεις κεφαλαίου

Μεγάλη ανταπόκριση στη δημόσια προσφορά της Euronext για την ΕΧΑΕ

To αποτέλεσμα θα ανακοινωθεί επίσημα στις 19 Νοεμβρίου

Έρευνα Metron Analysis για το ΕEA: Απαισιοδοξία επικρατεί στις νεότερες ηλικίες για την πορεία της χώρας

Τα ευρήματα προβληματίζουν και απαιτούν άμεσες παρεμβάσεις, τονίζει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γ. Χατζηθεοδοσίου

Διευκρινίσεις σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο D&O των ΕΛΤΑ

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία κάνουν λόγο για τυπική διαδικασία, που είχε ξεκινήσει αρκετούς μήνες πριν

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής: Τι αλλάζει για επιχειρήσεις και ασφαλιστικές συναλλαγές

Τα περισσότερα ασφαλιστήρια δεν επιβαρύνονται με το νέο τέλος, σε αντίθεση με χρηματοδοτικά προϊόντα ή ορισμένες κινήσεις κεφαλαίου

Μεγάλη ανταπόκριση στη δημόσια προσφορά της Euronext για την ΕΧΑΕ

To αποτέλεσμα θα ανακοινωθεί επίσημα στις 19 Νοεμβρίου

Το myIDD στο επίκεντρο της ασφαλιστικής αγοράς

Κεντρική η παρουσία του Αλέξανδρου Πατσού στην εκδήλωση που διοργανώνει ο ΠΣΑΣ στις 20 Νοεμβρίου

14th Clinical Research Conference: Κλειστή Συνάντηση Εργασίας με τη συμμετοχή του κ. Άδωνι Γεωργιάδη, Υπουργού Υγείας

Το #crco25, με τίτλο «Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις», θα πραγματοποιηθεί 4/12 στο Divani Caravel

Κλάδος αυτοκινήτου: Πάνω από 5% αυξημένη η παραγωγή ασφαλίστρων του 2024

Διαβάστε τη νέα Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτου που εξέδωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος