back to top
31.1 C
Athens
Κυριακή 10 Αυγούστου 2025

Tι χτίζει και τι γκρεμίζει μια “WOW” εμπειρία για τον πελάτη;

Δύο φορές τον χρόνο (Μάρτιος – Οκτώβριος) η Focus Bari καταγράφει τις εμπειρίες πελατών με οποιοδήποτε οργανισμό μέσα από περιγραφές με δικά τους λόγια.

Οι θετικές εμπειρίες WOW CX Stories καταγράφονται στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ που γίνεται κάθε Οκτώβριο βραβεύοντας τις τρεις πιο εντυπωσιακές.

- Advertisement -

Οι αρνητικές εμπειρίες OUCH CX Stories καταγράφονται επίσης από το 2022, ώστε να αποτελέσουν πηγές έμπνευσης για βελτίωση.

Σύμφωνα με την νεότερη έρευνα της εταιρείας, οι εμπειρίες των καταναλωτών με τους οργανισμούς αποκτούν δύναμη μέσα από το δημόσιο μοίρασμά τους: Ενδεικτικά, 2 στους 3 Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις προτού επιλέξουν ένα προϊόν ή υπηρεσία.

- Advertisement -

Τόσο οι θετικές, όσο και οι αρνητικές εμπειρίες βιώνονται σε αρκετά μεγάλη ποικιλία κλάδων(ποσοστά επί συνολικού πληθυσμού). Ειδικά στην τελευταία έρευνα, όσον αφορά τις ασφαλιστικές υπηρεσίες, από το δείγμα ποσοστό 1% δήλωσε ότι η εμεπειρία του ήταν “WOW” ενώ κανείς δεν δήλωσε ότι είχαν κάποια “ΟUCH” εμπειρία.

Όσο για το τι Χτίζει & τι Γκρεμίζει την WOW εμπειρία πελάτη, δόθηκαν οι εξής απαντήσεις:

Δείτε εδώ, ολόκληρη την έρευνα

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μέλλον της εργασίας: «Μικτό Μοντέλο» με συναπόφαση εργοδότη – εργαζόμενου

Νέα Έρευνα από την Focus Bari | YouGov σε συνεργασία με την Edenred και τον ΣΔΑΔΕ 

Η πανδημία επιβαρύνει την ψυχική υγεία και την κοινωνικότητα των Ελλήνων

Σημαντικά φαίνεται πως έχει επηρεαστεί τόσο η ψυχική / συναισθηματική υγεία, όσο και η κοινωνική ζωή των Ελλήνων, σύμφωνα με την νέα Πανελλαδική Έρευνα της Focus Bari | YouGov, δύο χρόνια μετά την πανδημία.

Δύο επίκαιρα webinars από το ΕΕΑ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών αποφάσισαν να συνεργαστούν ώστε να «παντρέψουν» την δύναμη της επιστημονικής Κοινότητας με την μικρομεσαία

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση;

Εσύ, ξέρεις τι είναι αυτό που σου κάνει «κλικ» στην εξυπηρέτηση; Eάν όχι, τότε μπορείς να το μάθεις, μέσω ενός μοναδικού τεστ

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η απάντηση της DallBogg στα πρόσφατα δημοσιεύματα

«Κατηγορηματικά» διαψεύδει τις αρνητικές ειδήσεις που την αφορούν η DallBogg, υποστηρίζοντας ότι «συνεχίζει με υπευθυνότητα και συνέπεια το έργο της»

Οι ανακοινώσεις των ελληνικών τραπεζών μετά την επιτυχία στο stress test

Ανθεκτικότητα επέδειξαν οι ελληνικές τράπεζες στην τελευταία άσκηση της EBA, σημειώνοντας επιδόσεις πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο

Allianz Commercial: Σε 5 χρόνια η ασφαλιστική αγορά υδρογόνου αναμένεται να ξεπεράσει τα $3 δισ.

Παρόλο που το δυναμικό της αγοράς υδρογόνου είναι πολύ υψηλό, υπάρχουν πολλές άγνωστες μεταβλητές και κίνδυνοι

Η εικόνα των ασφαλειών στην έκθεση της ICAP CRIF για τους κορυφαίους κλάδους

Μπορεί να ξεχώρισαν τα τελευταία χρόνια αλυσίδες καταστημάτων παιχνιδιών και real estate, αλλά πώς κινήθηκαν τράπεζες και ασφαλιστικές;

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Η ΕΑΕΕ προωθεί την ασφάλιση Αστικής Ευθύνης για επαγγελματίες και ανοίγει ξανά τη συζήτηση!

Δείτε τη νέα καμπάνια της ένωσης για την επαγγελματική ασφάλιση

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Υδρογειος Ασφαλιστική: Επενδύοντας στη διαπολιτισμική συνεργασία για την ελληνική αγορά

Εκπαιδεύοντας το δυναμικό της στην ενσυναίσθηση και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών, η Υδρογειος ενισχύει την απόδοση σε διεθνές περιβάλλον