back to top
22.9 C
Athens
Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2025

Τα τρικ με τις εκπτώσεις και τις προμήθειες στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Κουβάρι που παραμένει τυλιγμένο είναι οι πολιτικές των προμηθειών προς την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Κάτι σαν παραμόρφωση της πραγματικότητας θα έλεγε ο Ανασφάλιστος σήμερα.

Κάτι ήλθε στα αυτιά του Ανασφάλιστου και διερωτάται, όχι αν πραγματικά συμβαίνει αυτό, αλλά για πόσο θα συνεχιστεί. Ακουσε πολύ καλά ότι ορισμένες ασφαλιστικές αναδιατάσσουν τις προμήθειες που δίνουν προς τους διανομείς ανάλογα με το, αν είναι μεγάλες σε όγκο πωλήσεων ή όχι.

- Advertisement -

Σύμφωνα με το νόμο που ρυθμίζει τον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, οι διανομείς μπορούν να δίνουν εκπτώσεις σε ασφαλισμένους τους ή εν δυνάμει ασφαλισμένους, όχι όμως από μόνοι τους. Οι εκπτώσεις αυτές θα πρέπει να παρέχονται από τις ασφαλιστικές. Αυτές οι εκπτώσεις που δίνουν ή που θα δίνουν οι ασφαλιστικές είναι ιδίου ύψους για όλους τους διανομείς ασφαλιστικών προϊόντων. Κάποτε είχαν υπάρξει δίκαιες διαμαρτυρίες και καταγγελίες για συγκεκριμένους διανομείς ασφαλιστικών προϊόντων που σήμερα έχουν διορθωθεί. Κανείς από τους μεγάλους δεν τον συμφέρει να είναι έκνομος.

Τι άκουσε όμως ο Ανασφάλιστος και τι γίνεται παρασκηνιακά; Οι ασφαλιστικές πάντα φροντίζουν να δίνουν τις ίδιες εκπτώσεις προς όλους τους διανομείς. Όμως πίσω από την δικαιοσύνη και την νομιμότητα των εκπτώσεων κρύβονται οι προμήθειες. Οι προμήθειες λοιπόν εδώ έρχονται να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση και την πώληση, αφού υπάρχουν. Κάποιες ασφαλιστικές την ίδια στιγμή που παρέχουν εκπτώσεις, δίνουν διαφορετικές προμήθειες για το ίδιο ασφαλιστικό προϊόν που πωλείται στην αγορά.

- Advertisement -

Μας κατήγγειλαν λοιπόν, ότι την ίδια στιγμή που δίνουν για το ίδιο προϊόν μία έκπτωση για παράδειγμα 10% στην ασφάλιση περιουσίας, την ίδια στιγμή αναδιαμορφώνουν και την πολιτική προμηθειών τους επιλεκτικά. Δηλαδή στο μεν έναν θα αυξήσουν την προμήθεια, παρέχοντας το δικαίωμα της έκπτωσης στην πώληση, στο δε, άλλον θα μειώσουν την προμήθεια παρέχοντας το δικαίωμα της έκπτωσης στην πώληση. Και έτσι, φτάνουν στο σημείο να πωλούνται περισσότερο τα ασφαλιστικά προϊόντα που έχουν εκπτώσεις και μεγάλες προμήθειες.

Μπορεί άραγε, έτσι να φτιάξει η αγορά και να διαφοροποιηθεί;

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γιατί οι ασφαλιστές ζητούν να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους;

Πολλά θέματα είναι μπερδεμένα κουβάρι και δεν λένε να ξεμπερδευτούν, κι ας γίνονται συζητήσεις...

Προμήθειες ασφαλιστών με το σταγονόμετρο ή με το τσουβάλι;

Τι λέτε ;;;; Θα παραμείνουν οι ασφαλιστικές με σταυρωμένα χέρια; Μήπως ήδη έχουν ξεκινήσει να προετοιμάζουν αλλαγές ;....

Μια συμφωνία δεν κλείνει μέχρι να βγει η χοντρή κυρία να τραγουδήσει…

Η φράση «It ain’t over ’til the fat lady sings» («Τίποτα δεν έχει τελειώσει μέχρι να τραγουδήσει η χοντρή κυρία») είναι η πιο διάσημη φράση

Oι ασφαλιστικές θα μπορούν να δίνουν μικρο-δάνεια σε πελάτες τους βάσει του νέου νόμου 

Τα πρόσφατα μέτρα που κατατέθηκαν προς ψήφιση για τις τραπεζικές χρεώσεις, περιείχαν μέσα και ρυθμίσεις προκειμένου να μπορούν μη τραπεζικοί οργανισμοί

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί