back to top
15.9 C
Athens
Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025

Τα μυστικά της A-Team για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών

της Ελενας Ερμείδου

Ηλεκτρονικό ραντεβού με τους πελάτες της κλείνει η A-Team μέσω skype ή ooVoo έτσι ώστε όλοι οι πελάτες /υποψήφιοι πελάτες όπου και αν βρίσκονται, έχοντας μία σύνδεση ίντερνετ να μπορούν να συνομιλήσουν από κοινού με τον εξειδικευμένο εκπρόσωπο για να διερευνήσουν την ανάγκη και το ύψος ασφάλισης και εφ’ όσον το επιθυμούν να κλείσουν ένα προσωπικό ραντεβού για να τους εξηγηθεί αναλυτικά η λύση στις ανάγκες τους.

- Advertisement -

Κανένας πελάτης της δεν εκπροσωπείται μόνον από το δικό του ασφαλιστικό σύμβουλο αλλά από ολόκληρη την ομάδα των ανθρώπων και αυτή είναι η διαφοροποίηση της A-Team από την υπόλοιπη αγορά.

Τα πλεονεκτήματα του σχήματος αυτού μεταξύ των άλλων είναι το ότι σε ελάχιστο χρόνο υπάρχει η μέγιστη απόδοση, δεν υπάρχουν μετακινήσεις και περιορισμοί, δεν υπάρχουν δεσμεύσεις, η επικοινωνία πραγματοποιείται από απόλυτα καταρτισμένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

- Advertisement -

Η υπηρεσία διακρίνεται παράλληλα και για το After Sales Service, αλλά και για την σύντομη και γρήγορη διεύρυνση πιθανών αναγκών και ραντεβού μόνο στην περίπτωση πραγματικού ενδιαφέροντος.

Η ομάδα A- Team αναπτύσσεται σε 9 πόλεις στην Κεντρική Μακεδονία και την Θεσσαλία. Η Διεύθυνση Δημήτρη Αναστασίου υποστηρίζεται από πέντε διακεκριμένους managers και πλαισιώνεται από 65 πιστοποιημένους ασφαλιστικούς συμβούλους. Το συνολικό χαρτοφυλάκιο στη ζωή και τις γενικές ασφαλίσεις αγγίζει τα 5.500.000 ευρώ με πάνω από 17.500 πελάτες.

Για περισσότερες πληροφορίες:  www. e-asfaliseis.gr

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Ανακοίνωση ΣΕΑΔΙΔΕ για την επιβολή δικαιώματος συμβολαίου

Για κατάφωρη παραβίαση τόσο των βασικών όρων των υφιστάμενων συμβάσεων όσο και των συναλλακτικών ηθών κάνει λόγο ο Σύνδεσμος

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου «πληγώνει» τη φήμη των επιχειρήσεων – Νέα έρευνα του kariera.gr

Hχηρή υπενθύμιση προς τις εταιρείες για τη σημασία της σαφήνειας και του σεβασμού στον χρόνο του υποψηφίου κατά τη διαδικασία πρόσληψης

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Οι στόχοι της Swiss Re για το 2026

Εισαγωγή βιώσιμου ετήσιου προγράμματος επαναγοράς μετοχών – Η ΤΝ θα ενισχύσει την παραγωγικότητα και τη λήψη αποφάσεων

Allianz Commercial: Γεωπολιτική αστάθεια και κυβερνοαπειλές εντείνουν τους κινδύνους για τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη

Αύξηση της συχνότητας αλλά και της σοβαρότητας των αξιώσεων κατά διοικητικών στελεχών – Τι προβλέπει έκθεση της Allianz Commercial για το 2026

Byron: Σύσκεψη για επιτάχυνση των διαδικασιών αποζημίωσης και αποκατάστασης

«Η προτεραιότητά μας είναι η ταχεία και δίκαιη αποζημίωση των πολιτών και των επιχειρήσεων που επλήγησαν» δήλωσε ο Υφυπουργός Κ. Κατσαφάδος

Οδική βοήθεια: Υπόσχεση ή πρόκληση;

Αν και η οδική βοήθεια στην Ελλάδα παραμένει πολύτιμη, η αξία της στην πράξη δοκιμάζεται από πολλούς παράγοντες