Με κεντρικό σύνθημα «Είναι στο χέρι μας να μην είναι στο χέρι τους», η Παπαστράτος παρουσίασε την καμπάνια της για την αποτροπή του καπνίσματος στους ανηλίκους, στέλνοντας όμως ένα πολύ ευρύτερο μήνυμα, που αφορά ολόκληρη την ελληνική κοινωνία: η πρόληψη κινδύνων σήμερα διαμορφώνει συνθήκες καλύτερης υγείας και μειωμένων εξόδων αύριο.
Η πρωτοβουλία αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για την ασφαλιστική αγορά, καθώς αναδεικνύει τον ρόλο της πρόληψης στη διαμόρφωση πιο βιώσιμων ασφαλιστικών προϊόντων και στην ενίσχυση της κοινωνικής ευθύνης.
Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας της MRB, μεγάλο ποσοστό πολιτών αγνοεί τις νομικές απαγορεύσεις πώλησης καπνού σε ανηλίκους, ενώ η ενημέρωση για την αποτροπή της πρόσβασης παραμένει περιορισμένη. Τα στοιχεία αυτά υπογραμμίζουν την ανάγκη για περισσότερη ευαισθητοποίηση και συνεχή ενημέρωση, ώστε να αλλάξει ουσιαστικά η συμπεριφορά σε κοινωνικό επίπεδο.
Σημαντικό στοιχείο της καμπάνιας αποτελεί η συνεργασία Πολιτείας και καπνοβιομηχανίας, σε συνδυασμό με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων όπως το Gov.gr Wallet και το Kids Wallet, που λειτουργούν ως ψηφιακή «ασπίδα» για την προστασία των νέων. Το παράδειγμα αυτό μπορεί να αποτελέσει οδηγό και για άλλους κλάδους, δείχνοντας πώς η τεχνολογία και η υπεύθυνη εταιρική στάση μπορούν να υπηρετήσουν το δημόσιο συμφέρον.
Η πρόληψη, όπως τονίζουν οι εμπλεκόμενοι φορείς, είναι το πιο ισχυρό «ασφαλιστήριο συμβόλαιο» για το μέλλον.