back to top
13.3 C
Athens
Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025

Πώς προσεγγίζουν πελάτες οι ασφαλιστικές ;

της Ελενας Ερμείδου

«Ανάπτυξη με προσωπική επαφή» απαντά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Πίστης Χρήστος Γεωργακόπουλος, γνωρίζοντας πολύ καλά την συνταγή επιτυχίας. Ολες οι ενέργειες προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό γίνονται για να βοηθήσουν και να υποστηρίξουν τα Δίκτυα να προσεγγίσουν πελάτες.

- Advertisement -

Πράγματι ότι αλλαγές και να γίνουν, όσα ανθρωπόμορφα μηχανήματα και αν βγουν στους δρόμους, όσες πρωτοποριακές ιδέες και αν ξεπεταχτούν, όσες startups και αν ρίξουν τις ιδέες τους, όσος ντόρος και να γίνει, αποδεικνύεται ότι η επιτυχία στις ασφαλιστικές φέρει την υπογραφή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Οσος λόγος και αν γίνεται είναι για να γίνεται και να περνάμε το χρόνο μας και για ανακυκλωνόμαστε. Τα ρομπότ δεν υποκαθιστούν τον άνθρωπο, δεν έχουν κρίση, προγραμματίζονται και αυτό σημαίνει υπάρχει ένα όριο στην χρήση τους. Θέλουν οι κατασκευαστές λογισμικού και οι μεγάλες βιομηχανίες τεχνολογίας να πωλήσουν και να βγάλουν χρήμα. Θέλει, όμως και ο ασφαλιστικός κλάδος να βγάλει χρήμα, και χωρίς ανθρώπους τα πράγματα μπορεί να γίνουν επικίνδυνα, μην αγνοούμε και τις προειδοποιήσεις για τα κατασκευαστικά λάθη!

- Advertisement -

Οι καινοτόμες ιδέες χωρίς σχέδιο, τα startups και όλα τα ups, τα περισσότερα είναι για τα χαρτιά και τα συρτάρια, λίγα χρηματοδοτούνται και λιγότερα εφαρμόζονται στην αγορά. Χρειάζεται λίγη σύνεση. Εύκολα ιδέες υπάρχουν, εύκολα χρήμα δεν υπάρχει. Η αγορά τα ρυθμίζει όλα αυτά.

Οσο για την καινοτομία, έχουμε αναρωτηθεί αρκετές φορές από αυτή την στήλη, πώς ορίζεται η καινοτομία. Ισως η λέξη πρωτοπορία να αρμόζει καλύτερα. Αν πιάσουμε τώρα τα insurtech, έχουν μπει στην ζωή της ασφαλιστικής αγοράς, αλλά με όσους μιλάμε μας λένε για πολύ συγκεκριμένα πράγματα και στην λιανική.

Ναι μεν είμαστε στην  “καρδιά” της 4ης βιομηχανικής επανάστασης αλλά πρέπει να βλέπουμε και μπροστά μας, τι ανάγκες έχουμε.

Η σημερινή μελέτη που έδωσε στην δημοσιότητα η ΕΑΕΕ δείχνει ξεκάθαρα την αξία των ανθρώπων, των Δικτύων Διαμεσολάβησης για τις ασφαλιστικές. Στο 53% το μερίδιο των Δικτύων στις Ασφαλίσεις, Ζωής, Υγείας και Ατυχημάτων το 2018, στο 36,2% οι τράπεζες και οι άμεσες πωλήσεις στο 10,3%. Κάτι λένε όλα αυτά.

Η επιτυχής προσέγγιση όπως είπε χτες ο Στέφανος Βερζοβίτης,  Μέλος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών όλες οι ενέργειες που κάνει η εταιρία για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού στόχο έχουν να ενισχύσουν το κανάλι διανομής που είναι άνθρωποι και μόνο. «Να προσεγγίσουμε με επιτυχία τις ανάγκες των γενεών».

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οδική ασφάλεια στην ΕΕ: Μικρή μείωση των θανάτων το 2024, η Ελλάδα πάνω από τον μέσο όρο

Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη σε θνησιμότητα, μετά τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία - Ενθαρρυντικές οι πρώτες εκτιμήσεις για το 2025

Στατιστικά οδικής ασφάλειας 2024: Παραμένει μακριά ο ευρωπαϊκός στόχος για 50% μείωση των θανάτων

Ποιες χώρες έχουν τον χαμηλότερο δείκτη θνησιμότητας και ποιες τον υψηλότερο - Πού κατατάσσεται η Ελλάδα

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στηρίζεται στη συνεργασία και στις συνέργειες

Πλήθος ασφαλιστικών στελεχών, συνεταιριστών, συναδέλφων διαμεσολαβητών, δημοσιογράφων και φίλων του cluster συγκέντρωσε το επετειακό συνέδριο

ΕΑΕΕ: Κατάλογος των critical ICT providers κατ’ εφαρμογή του Κανονισμού DORA

Oι εν λόγω πάροχοι τίθενται υπό εποπτεία και υποχρεούνται να εφαρμόζουν αυστηρά μέτρα διακυβέρνησης και διαχείρισης κινδύνου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης

Οδική ασφάλεια και ασφαλιστική αγορά: Από τη διαχείριση ζημιών στην πρόληψη

Η ασφαλιστική αγορά καλείται συνεχώς να καλύπτει συνέπειες, τη στιγμή που θα μπορούσε –και οφείλει– να συνδιαμορφώνει τις λύσεις

Υδρόγειος: Η στρατηγική επόμενης ημέρας που αφορά όλη την αγορά

Η ασφαλιστική κινείται προς το μέλλον με στοχευμένες οργανωτικές κινήσεις και σταδιακή ενίσχυση κρίσιμων λειτουργιών

Black Friday και ασφαλιστική κάλυψη

Eυκαιρία για την ασφαλιστική αγορά να αναδείξει τον ρόλο της στην προστασία επιχειρήσεων και καταναλωτών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

ΥΕΚΑ: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας

Τα μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν οι εργοδότες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου