back to top
13.1 C
Athens
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Πώς οι παραδοσιακοί ασφαλιστές μπορούν να κερδίσουν πίσω τους πελάτες τους;

Η χρηματοδότηση τoυ Insurtech αυξάνεται τα τελευταία χρόνια, και από τα 2,22 δισ. δολάρια το 2017 εκτινάχθηκε στα 4,15 δισ. δολ. το 2018. Τα δύο πρώτα τρίμηνα του 2019, οι ασφαλιστικές εταιρείες εξασφάλισαν ήδη 2,86 δισ. δολάρια που θα διοχετευθούν στο Insurtech, γεγονός που υποδηλώνει ότι θα μπορούσε να είναι μια ακόμη χρονιά-ρεκόρ χρηματοδότησης του συγκεκριμένου τομέα.

Μια νέα έρευνα από το Ινστιτούτο Oliver Wyman που βασίζεται σε 5.000 συμμετέχοντες από Μεγάλη Βρετανία, Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία, αποτυπώνει ότι οι υφιστάμενοι ασφαλιστές μπορούν να αποτρέψουν έναν άκρατο ανταγωνισμό έναντι των insurtechs.

- Advertisement -

Στην έρευνα αναφέρεται ότι:

-εταιρείες – χρήστες του fintech ευχαρίστως θα επέστρεφαν στους υπάρχοντες ασφαλιστικούς φορείς – και με δεδομένη την εμπιστοσύνη τους στην εμπειρία που έχουν. Από τη μεριά τους οι παραδοσιακοί ασφαλιστές μπορούν να «κερδίσουν την παρτίδα» και να ανακτήσουν τους πελάτες τους, προσφέροντας παρόμοιες υπηρεσίες βασισμένες στο insurtech.

- Advertisement -

– Κατά μέσο όρο, το 61% των εταιρειών που βασίζονται στο Fintech θα ήταν πρόθυμες να εμπιστευτούν έναν παραδοσιακό ασφαλιστή εφόσον εκείνος προσφέρει παρόμοιες προτάσεις αλλά και τιμολόγηση με τους insurtechs. Από τις πέντε χώρες, οι πελάτες της Ισπανίας και της Γαλλίας επιλέγουν περισσότερο τους παραδοσιακούς ασφαλιστές έναντι των insurtechs (σε ποσοστό 66%), εάν έχουν τις ίδιες προτάσεις και τιμολόγηση, ενώ στην Ιταλία το ποσοστίο αυτό διαμορφώνεται στο 53%. Ως εκ τούτου, οι παραδοσιακοί ασφαλιστές έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν περισσότερους από τους μισούς πελάτες τους πίσω, αν είναι σε θέση να τους παράσχουν τις ίδιες υπηρεσίες.

-Η εμπιστοσύνη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο τόσο στη διατήρηση των πελατών όσο και στην προσέλκυσή τους. Κατά μέσο όρο, η εμπιστοσύνη στις παραδοσιακές τράπεζες και τους ασφαλιστές ανέρχεται σε ποσοστό 60%.

Ωστόσο, η εμπιστοσύνη στους παραδοσιακούς οικονομικούς φορείς διαφέρει, ανάλογα με τη γεωγραφία: το 71% των Γερμανών τους εμπιστεύονται περισσότερο, έναντι 48% των καταναλωτών στην Ιταλία. Η εμπιστοσύνη είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των νέων φορέων, καθώς οι παλαιότεροι έχουν αποδείξει τη βιωσιμότητα των υπηρεσιών τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι το οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τους πελάτες τους.

Συμπερασματικά, η έρευνα δείχνει ότι δεν είναι πολύ αργά για τους παλαιότερους φορείς να κερδίσουν πίσω τους πελάτες τους, αλλά πιθανώς αυτό δεν μπορούν να το κάνουν μόνοι τους. Για να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους ικανότητες και να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες λύσεις, οι ασφαλικές μπορούν να συνεργαστούν με τις insurtechs. Η ευελιξία, η τιμή και η ταχύτητα απόκτησης ασφαλιστικής κάλυψης είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι πελάτες εξετάζουν νέες προτάσεις ψηφιακών ασφαλίσεων, σύμφωνα με τον Fady Khayatt, συνεργάτη του Oliver Wyman.

Πηγή: businessinsider.com

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πίνακες επιτυχόντων των εξετάσεων πιστοποίησης ασφαλιστών στην Αθήνα

Δείτε τους Πίνακες επιτυχόντων των εξετάσεων πιστοποίησης επαγγελματικών γνώσεων για τη δραστηριότητα

Γράφοντας Ασφάλειες με το χέρι στην σκανδάλη

Με το χέρι πατημένο στην σκανδάλη  όπλου γίνεται δουλειά ; Και, όμως τα τελευταία χρόνια ένας αρκετά σεβαστός αριθμός ασφαλιστών κυκλοφορεί με το χέρι στην...

Τα Δεδομένα, η Απάτη και το Αυτοκίνητο

Η πρόσβαση στα δεδομένα αυτοκινήτου και η καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης για την πιο δίκαια τιμολόγηση στο αυτοκίνητο είναι δύο ζητήματα που προκαλούν πονοκέφαλο στις ασφαλιστικές.

Α. Χατζηκύρου, 7Q Investment Group: Η συμπλήρωση του 1ου πυλώνα από την επαγγελματική ασφάλιση καθίσταται αναγκαία

Η υιοθέτηση ορισμένων βασικών αρχών στο στρατηγικό σχεδιασμό των ΤΕΑ μπορεί να επιφέρει σημαντικά και βελτιωμένα αποτελέσματα.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

31/12/2024: Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, που έχουν γεννηθεί από την 1.1.1987 και μετά, μπορούν να επιλέξουν αλλαγή ταμείου

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

31/12/2024: Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Έως την 31η Δεκεμβρίου 2024 οι ασφαλισμένοι στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ, που έχουν γεννηθεί από την 1.1.1987 και μετά, μπορούν να επιλέξουν αλλαγή ταμείου

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024