back to top
20.6 C
Athens
Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2025

Νίκος Γεωργόπουλος: Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής

Από τoν Νίκο Γεωργόπουλο – CyRM, CDPO, MBA Cyber Privacy Risks Advisor, Cromar Insurance Brokers Co-Founder The DPO Academy

H εμφάνιση της πανδημίας επιτάχυνε σημαντικά το θέμα του ψηφιακού μετασχηματισμού των ασφαλιστικών εταιριών. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι οι εταιρίες έκαναν πράγματα που θα έκαναν την ερχόμενη 7ετία.

- Advertisement -

Ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η ενσωμάτωση τεχνολογικών λύσεων για την αυτοματοποίηση των εταιρικών διαδικασιών, η οποία αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιριών.

Για τον μετασχηματισμό χρειάζεται απλοποίηση διαδικασιών, χρήση τεχνολογικών λύσεων, σωστά καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό και υποστήριξη από τη διοίκηση της εταιρίας. Η επιτυχία του ψηφιακού μετασχηματισμού θα οδηγήσει σε ενδυνάμωση του brand της ασφαλιστικής εταιρίας. Θα συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των διαμεσολαβητών που συνεργάζονται μαζί της, στην καλύτερη εκμετάλλευση του χρόνου που διαθέτουν για την πώληση και εξυπηρέτηση των πελατών τους και στην αύξηση της κερδοφορίας τόσο των διαμεσολαβητών όσο και της ασφαλιστικής εταιρίας.

- Advertisement -

Η υλοποίηση ενός πλάνου ψηφιακού μετασχηματισμού στην ασφαλιστική αγορά, όπως και σε κάθε αγορά, δεν είναι μια εύκολη υπόθεση για τις επιχειρήσεις και δεν σημαίνει ότι αγοράζοντας τεχνολογικές λύσεις θα πετύχουν άμεσα και τον μετασχηματισμό τoυς.

Νίκος Γεωργόπουλος

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός απαιτεί την αλλαγή της εταιρικής κουλτούρας και την καλλιέργεια ενός διαφορετικού τρόπου σκέψης σε κάθε εργαζόμενο και τμήμα της. Ευελιξία και προσαρμοστικότητα είναι τα δύο βασικά στοιχεία. Επιπλέον, πρέπει να δίνεται δυνατότητα στους εργαζομένους να πειραματίζονται, να μαθαίνουν γρηγορότερα, να προσαρμόζονται γρήγορα και να αντιμετωπίζουν τα όποια προβλήματα από νέα βάση. Η νέα λειτουργία της επιχείρησης θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικότητας, στη δημιουργία καινοτομίας, στην αύξηση των εσόδων και σε ένα διαφορετικό περιβάλλον που βασίζεται στην ομαδική εργασία.

Η μετάβαση στη νέα, ψηφιακή κανονικότητα θα πρέπει να γίνει με επίκεντρο τον πελάτη. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν οι ασφαλιστικές εταιρίες συγκρίνονται άμεσα με τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες (Google, Apple, Facebook, Amazon κ.ά.), οι τράπεζες, οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Οι παραπάνω έχουν εκπαιδεύσει τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός υποστηρίζει την αλληλεπίδραση του διαμεσολαβητή με την ασφαλιστική εταιρία, για την κατανόηση της οποίας χρειάζεται η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου προφίλ διαμεσολαβητή, το οποίο να περιλαμβάνει όλα τα σημεία επαφής του με την εταιρία, με σκοπό την προσφορά ποιοτικής εξυπηρέτησης, την καλύτερη διαχείριση πελατολογίου και τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

*από το ViSION, το τριμηνιαίο ενημερωτικό έντυπο της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη

διαβάστε – Ευρωπαϊκή Πίστη: Αφιερωμένο στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό το νέο τεύχος του ViSION

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το νέο Gov.gr Wallet και η ασφαλιστική αγορά: μια ψηφιακή ευκαιρία

Η στροφή του Δημοσίου σε μια πιο ενοποιημένη και φιλική εμπειρία έχει άμεσες συνέπειες για τον ιδιωτικό τομέα - ειδικά για την ασφαλιστική αγορά

20 χρόνια Ελληνικό Εμπόριο: Οι ασφαλιστές έχουν τη θέση τους

Χρειάζονται εργαλεία που ενισχύουν την επιχειρηματική συνέχεια, προστατεύουν τα κεφάλαια και περιορίζουν τον οικονομικό κίνδυνο

Διπλή βράβευση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Interamerican

Ο όμιλος διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Cloud Migration Project και Best Integration of Business & ICT Strategy

Το μέλλον της εργασίας και η σχέση του με την ασφάλιση

Τα ασφαλιστικά προϊόντα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέες πραγματικότητες, καλύπτοντας την επαγγελματική ευθύνη και την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το αίτημα των παραγωγικών φορέων είναι σαφές: Η ασφάλιση πρέπει να αποτελεί εργαλείο ανθεκτικότητας – όχι μηχανισμό αποκλεισμού

Μετά τις καταστροφές στη Θεσσαλία, εκεί όπου η ανάγκη είναι μεγαλύτερη ο μηχανισμός προστασίας καθίσταται απρόσιτος ή απλώς ανύπαρκτος

17 Σεπτεμβρίου – Γιορτάζουμε την Ημέρα του Ασφαλιστή

Ημέρα αφιερωμένη σε όσους με επαγγελματισμό, ήθος και ανθρωπιά παρέχουν αυτό που όλοι αναζητούμε: ασφάλεια, σταθερότητα και εμπιστοσύνη

Πώς και γιατί από Τραπεζικός έγινα Ασφαλιστής

Απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του κ. Μελά Γιαννιώτη, στο υπό έκδοση βιβλίο «Καπνέμποροι και Καπνασφαλιστές»

Ποια είναι η πρωτεύουσα της Μπουρκίνα Φάσο;

Ο Παγκόσμιος Δείκτης Τρομοκρατίας του IEP μάς κατατάσσει πάνω από χώρες που θεωρούμε πιο «επικίνδυνες» βάσει γεωγραφικής θέσης

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Κερδοφόρο το α΄ 6μηνο για την INTERLIFE, με +7,34% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 13,4 εκατ. ευρώ - Υψηλά και οι δείκτες φερεγγυότητας

Η Ατλαντική Ένωση προστατεύει τα φαρμακεία από απρόβλεπτους κινδύνους

Με τα προγράμματα της εταιρείας, οι φαρμακοποιοί μπορούν να επικεντρωθούν στην εξυπηρέτηση των πελατών τους

ΣΕΜΑ: Στην τελική ευθεία η ετήσια εκδήλωση στο Ble Pavillon – Χορηγός επικοινωνίας το INSURANCE WORLD

Η μεγάλη εκδήλωση του ΣΕΜΑ, στις 2 Οκτωβρίου, προμηνύεται ως το κορυφαίο γεγονός της χρονιάς για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση - Βίντεο

MDRT Day 2025: Ο ΠΣΑΣ με δυναμική παρουσία στο Porto Palace Hotel

Η παρουσία του Συνδέσμου επιβεβαιώνει τη στρατηγική του να υποστηρίζει έμπρακτα τα μέλη, προάγοντας την επαγγελματική ανάπτυξη και την καινοτομία

Η Ρουμανία αποτελεί μια «πραγματική ευκαιρία» για την Hellas Direct

«Οι ασφάλειες είναι η δουλειά μας, αλλά η ασφάλεια είναι η αποστολή μας» επισημαίνει σε συνέντευξή του σε ρουμανικό μέσο ο εμπορικός διευθυντής Κ. Καλημέρης