back to top
27.7 C
Athens
Κυριακή 10 Αυγούστου 2025

Με αλήθειες ή τρικ πωλείται ένα ασφαλιστικό προϊόν

Της Ελενας Ερμείδου

Πωλείται το ίδιο προϊόν: Τριακόσια πενήντα ευρώ, εκατόν σαράντα, μηδέν ευρώ. Ποιος θα το πληρώσει; Πώς αποφασίζεται η τιμολόγηση, για το ίδιο προϊόν τις ίδιες υπηρεσίες; Πώς μπορεί πουληθεί, με τι μεθόδους και ποια κανάλια διανομής θα επιτύχουν μία τέτοια πώληση;

- Advertisement -

Το ίδιο προϊόν, έστω και με προσαρμογές, με τέτοιες χρηματικές διαφορές πώς να πουληθεί, εφαρμόζοντας διάφορα τρικ για μπερδέψεις; Σε καταλαβαίνει ο πελάτης, σε συγχαίρει για την προσέγγιση, νιώθεις ικανότητος μόνο που δεν έχεις καταφέρει να πουλήσεις το προϊόν. Δεν έχεις δημιουργήσει σχέση εμπιστοσύνης αν και το πιστεύεις.

Υπάρχουν τα μοντέλα πωλήσεων, να διαβάσεις τις κινήσεις του σώματος, την φωνή κ.α. τρικ. Προσέγγιση για όσους δεν επενδύουν στις σχέσεις και στην εμπιστοσύνη, δεν έχουν επενδύσει στο αντικείμενο τους, και έχουν λίγες απαιτήσεις από τον εαυτό τους. Μόνο εκείνος που ξέρει για τι μιλάει μπορεί να μεταδώσει εμπιστοσύνη και να φτιάξει σχέσεις εμπιστοσύνης.

- Advertisement -

Απάντησε πριν λίγο διάστημα μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές στην Ελλάδα, η Ευρωπαϊκή Πίστη:

 «Δεν μας απασχολεί ιδιαίτερα η αποκωδικοποίηση του καταναλωτή …δεν χρειαζόμαστε τεχνικές και αναλύσεις συμπεριφορών για να πείσουμε …τα λεκτικά μηνύματα ή οι κινήσεις σώματος δεν αποτελούν ιδιαίτερο αντικείμενο προς ανάλυση … δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε καλά εκπαιδευμένους και άβουλους στρατιώτες .. οι  καλύτερες τεχνικές πωλήσεων είναι, η αλήθεια, η σαφήνεια και η συνέπεια».

Πόσο αλήθεια και συνέπεια χρειάζεται για να πωλήσεις ένα ασφαλιστήριο υγείας που θα παίζει την τιμολόγηση του πάνω στα διαφορετικά τιμολόγια που δίνουν τα ιδιωτικά νοσοκομεία για το τεστ του κορωνοϊού, το οποίο τεστ είναι υποχρεωτικό, μεταξύ άλλων για τις ιατρικές πράξεις που θα ακολουθήσουν; Πώς θα πωλήσει το συμβόλαιο ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής;  Και μιλάμε για μία περίοδο που η αγορά έχει ανάγκες.

Τα ιδιωτικά νοσηλευτήρια ακούγεται υποχρεώνουν τους κατόχους ιδιωτικών ασφαλιστηρίων συμβολαίων να πληρώνουν τα τριακόσια και ευρώ από την τσέπη τους. Στα δημόσια νοσοκομεία το κόστος είναι μηδέν.

Μπέρδεμα. Οι κάτοχοι ασφαλιστηρίων συμβολαίων καλούνται από τα ιδιωτικά νοσηλευτήρια να πληρώνου από την τσέπη τους, λόγω της κατάστασης. Ποιος θα δώσει την εξήγηση γιατί τα ιδιωτικά νοσηλευτήρια εκμεταλλεύονται την κατάσταση;

Την περασμένη εβδομάδα ο υπουργός ανάπτυξης Αδωνις Γεωργιάδης ήταν στην εσπερίδα της ΕΑΕΕ. Δεν του τέθηκε το ερώτημα, αν το τεστ τουλάχιστον θα μπει στην διατίμηση ή σε τιμή ΦΕΚ. Τι μπορούν να κάνουν οι ασφαλιστικές αν δεν μπαίνει φρένο;

Οι αλήθειες χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης ή τα τρικ και ξύλινοι μέθοδοι επικοινωνίας που μπορεί να σε οδηγήσουν στο ρείθρο;

Σχετικές δημοσιεύσεις

Με 200% ζημιές στην υγεία, η ασφαλιστική αγορά που πάει;

Η μεγαλύτερη νίκη της ασφαλιστικής αγοράς είναι, να μπορέσει να συγκεντρώσει όλη της δύναμη για να μείνει ΕΚΕΙ που είναι και να κάνει ΕΔΩ αυτό που πρέπει να κάνει

Αναταράξεις στην ασφαλιστική αγορά

Ισχυρές αναταράξεις και χαμηλό βαρομετρικό, πληροφορείται σήμερα ο Ανασφάλιστος ότι πλησιάζουν την περιοχή της ασφαλιστικής αγοράς. 

Πόσο μετράνε οι ασφαλιστικές έξω;

Πότε οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις θα σηκώσουν το ανάστημα τους για να αποκατασταθεί η εμπιστοσυνη των ασφαλισμένων ;

Αντίστροφη μέτρηση μέχρι πότε όμως;

Οι ασφαλιστικές είναι φανερό ότι θα πρέπει μέσω της ΕΑΕΕ να συσπειρωθούν για να κερδίσουν το χαμένο έδαφος

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Απευθείας σύνδεση ασφαλιστικών με δημόσια μητρώα: Μια θεσμική νίκη με πολλαπλά οφέλη

Τι σημαίνει αυτή η αλλαγή για τον επαγγελματία, τον πελάτη, αλλά και συνολικά την ασφαλιστική αγορά;

Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών: Ένα εργαλείο στα χέρια του ασφαλιστή σε μια απαιτητική εποχή

Ο ασφαλιστής που γνωρίζει το πλαίσιο του μηχανισμού διαβάζει σωστά τα σημάδια των καιρών και λειτουργεί ως πολύτιμος σύμβουλος

Το κράνος ως δείκτης ασφαλιστικής συνείδησης

Τελικά, το κόστος δεν το επωμίζεται μόνο ο απερίσκεπτος αναβάτης, αλλά το σύνολο των ασφαλισμένων και των ασφαλιστικών φορέων

Το καλοκαίρι δεν μυρίζει πάντα θάλασσα. Μυρίζει και καπνό!

Και τότε είναι που αναρωτιόμαστε: ήμασταν έτοιμοι; Όχι για τη φωτιά. Αλλά για την επόμενη μέρα

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Η ΕΑΕΕ προωθεί την ασφάλιση Αστικής Ευθύνης για επαγγελματίες και ανοίγει ξανά τη συζήτηση!

Δείτε τη νέα καμπάνια της ένωσης για την επαγγελματική ασφάλιση

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Υδρογειος Ασφαλιστική: Επενδύοντας στη διαπολιτισμική συνεργασία για την ελληνική αγορά

Εκπαιδεύοντας το δυναμικό της στην ενσυναίσθηση και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών, η Υδρογειος ενισχύει την απόδοση σε διεθνές περιβάλλον