[starbox]
Κεντρικό ρόλο στη φιλοσοφία της MetLife έχει η συνεχής κατάρτιση των συνεργατών και των στελεχών της εταιρείας, με στόχο την επικαιροποίηση γνώσεων και τακτικών και την ενίσχυση της ποιότητας των υπηρεσιών της. Όπως αναφέρει στο Iw ο κ. Μελέτης Φουσκαρής, Communications & Branding Head, Eastern & Southern Europe στη Metlife, η ετιρεία δραστηριοποιείται στον εκπαιδευτικό χώρο πάνω από τρεις δεκαετίες, έχοντας δημιουργήσει δύο εκπαιδευτικά κέντρα στα οποία πραγματοποιήθηκαν τον τελευταίο χρόνο 61 σεμινάρια. Όπως επισημαίνει η MetLife αξιοποιεί συνεχώς τη διεθνή τεχνογνωσία και εμπειρία ετών που διαθέτει, την οποία προσαρμόζει στην ελληνική αγορά. Στόχος μας είναι να ανταποκρινόμαστε στις αυξημένες ανάγκες του σημερινού περιβάλλοντος και αποτελεί προτεραιότητά μας να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας τα εφόδια για την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη.
1. Πως ενισχύετε ως εταιρεία την τεχνογνωσία και την αποδοτικότητα των στελεχών, των υπαλλήλων και των συνεργατών σας;
Η MetLife, με μακρά παράδοση που ξεκινά το 1980 όταν δημιούργησε το πρώτο Εκπαιδευτικό Κέντρο, εντάσσει στις προτεραιότητές της την επιμόρφωση των συνεργατών της. Κατά τη διάρκεια του 2013, η MetLife ανέπτυξε και υλοποίησε με επιτυχία ακόμη μία σειρά εκπαιδευτικών ενεργειών και σεμιναρίων προκειμένου να καλύψει αποτελεσματικά τις εκπαιδευτικές ανάγκες τόσο του διοικητικού προσωπικού της Εταιρείας, όσο και της δύναμης πωλήσεών της.
2. Τα προγράμματα εκπαίδευσης που παρακολουθούν οι άνθρωποι σας είναι προγράμματα που οργανώνονται ενδοεταιρικά ή αφορούν και ινστιτούτα εκπαίδευσης;
Στα δύο Εκπαιδευτικά Κέντρα της MetLife στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκαν τη χρονιά που πέρασε συνολικά 61 εκπαιδευτικά σεμινάρια που αφορούν σε εκπαιδεύσεις πωλήσεων και μάνατζμεντ με 700 συμμετέχοντες. Οι εκπαιδεύσεις αυτές πραγματοποιούνται από επαγγελματίες εκπαιδευτές, προσκεκλημένους εισηγητές αλλά και στελέχη της εταιρίας, ενώ η Ακαδημία Εκπαίδευσης της MetLife αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της εκπαίδευσης σε θέματα πωλήσεων. Τα μέλη της Ακαδημίας Εκπαίδευσης είναι καταξιωμένοι επαγγελματίες ασφαλιστικοί σύμβουλοι της MetLife, με υψηλά παραγωγικά και ποιοτικά αποτελέσματα επί σειρά ετών. Με πίστη στο έργο και στην αποστολή τους και με υψηλή τεχνογνωσία, εκπαιδεύουν τους νέους συνεργάτες σε θέματα πωλήσεων, ανάπτυξης πελατολογίου, αποτελεσματικής επικοινωνίας, ποιοτικής εξυπηρέτησης και φροντίδας των πελατών.
Τα σεμινάρια υλοποιούνται μέσα από μία σειρά διαφορετικών τρόπων εκπαίδευσης. Πέρα από τις παραδοσιακές εισηγήσεις κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων, η εκπαίδευση διεξάγεται με case studies καθώς και με role plays (παιχνίδια ρόλων) στη διάρκεια των οποίων η διαδικασία παροχής ανατροφοδότησης από τον εκπαιδευτή ενισχύει την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευόμενων. Επιπλέον, η εκπαίδευση ενισχύεται μέσα από μία σειρά μαθημάτων με τη μέθοδο e-learning (ηλεκτρονική μάθηση).
Η MetLife δίνει επίσης ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη όλων των εργαζομένων της στο Διοικητικό Σύστημα. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Εταιρεία διοργανώνει κάθε χρόνο έναν σημαντικό αριθμό σεμιναρίων με διαφορετική θεματολογία προσαρμοσμένα στις ανάγκες του Προσωπικού, των Προϊσταμένων, αλλά και των Διευθυντών Τμημάτων.
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι οι εργαζόμενοι της MetLife που συμμετείχαν στον πρόσφατο κύκλο εξετάσεων πιστοποίησης FLMI που διοργανώνει ο Διεθνής Εκπαιδευτικός Οργανισμός LOMA (Life Office Management Association) σημείωσαν για άλλη μια χρονιά πολύ υψηλό ποσοστό επιτυχίας.
3. Είναι επαρκώς καταρτισμένοι οι άνθρωποι της ασφαλιστικής αγοράς;. Υπάρχουν διαφορές στην εκπαίδευση που ακολουθούν οι εταιρείες στο εξωτερικό; Έχει η ελληνική αγορά ελλείψεις στον τομέα της εκπαίδευσης;
Μπορώ να σας μιλήσω για την MetLife η οποία αξιοποιεί συνεχώς τη διεθνή τεχνογνωσία και εμπειρία ετών που διαθέτει, την οποία προσαρμόζει στην ελληνική αγορά. Στόχος μας είναι να ανταποκρινόμαστε στις αυξημένες ανάγκες του σημερινού περιβάλλοντος και αποτελεί προτεραιότητά μας να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας τα εφόδια για την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη.
4. Πιστεύετε ότι η ασφαλιστική αγορά έχει ανάγκη από νέους ανθρώπους;
’Υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία στο σημερινό περιβάλλον. Οι άνθρωποι θέλουν να αντιμετωπίζουν το μέλλον με αισιοδοξία και σιγουριά, όμως εξαιτίας της συνεχιζόμενης οικονομικής αστάθειας, όλο και περισσότεροι ανησυχούν για τη διατήρηση του βιοτικού τους επιπέδου, την υγεία τους, τη σύνταξή τους και τις σπουδές των παιδιών τους, βλέποντας ότι το κράτος αδυνατεί να ανταποκριθεί και να καλύψει αποτελεσματικά τις ανάγκες τους, οι οποίες συνεχώς αυξάνονται.
Κατά συνέπεια, υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση για επαγγελματικές συμβουλές και υπηρεσίες. Κι ενώ αυτή η ευκαιρία είναι γεγονός, ταυτόχρονα υπάρχουν και προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Οι πελάτες σήμερα είναι πιο ενημερωμένοι, πιο απαιτητικοί και δίκαια απαιτούν περισσότερο επαγγελματισμό από τους ασφαλιστικούς συμβούλους για να μπορέσουν να στηρίξουν σε αυτούς και στην εταιρία που εκπροσωπούν, την επίτευξη των μελλοντικών στόχων τους.
Σε ένα τέτοιο σύνθετο και απαιτητικό περιβάλλον, ο κλάδος της Ιδιωτικής Ασφάλισης αποτελεί ένα σύγχρονο και δυναμικό πεδίο δράσης με μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης. Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι έχουν την ευκαιρία να ασκούν ένα δυναμικό επάγγελμα που είναι πραγματικά χρήσιμο, με ευρύτατους ορίζοντες εξέλιξης και να χτίσουν μια αξιόλογη καριέρα.
Καθώς η πελατοκεντρικότητα αποτελεί βασικό πυλώνα της παγκόσμιας στρατηγικής της MetLife, το τμήμα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης έχει ευθυγραμμιστεί εδώ και χρόνια με αυτή τη φιλοσοφία, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη μίας σταθερής και έμπειρης δύναμης πωλήσεων, με υψηλή Δραστηριότητα και υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού στην επαφή τους με τον πελάτη. Στοχεύουμε στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος μέσα στο οποίο οι συνεργάτες θα επιτυγχάνουν τους στόχους, τα όνειρα και τις φιλοδοξίες τους.