back to top
25.2 C
Athens
Παρασκευή 11 Ιουλίου 2025

Λύστε το μυστήριο με τις καλύψεις πανδημίας

Της Ελενας Ερμείδου

Η πανδημία χτύπησε την πόρτα των ασφαλιστικών και τις βρήκε επικοινωνιακά απροετοίμαστες απέναντι στην κοινωνία και τους ασφαλισμένους. Και αφού χτύπησε την πόρτα και μπήκε, δεν την ξεχώριζαν. Ηταν αόρατη ; ή χρειάζονταν η τεχνητή νοημοσύνη για να υπάρξει έγκαιρη αντίδραση πριν διοχετευτεί το πρόβλημα στην καρδιά της ελληνικής κοινωνίας ;

- Advertisement -

Μιλώ σε επίπεδο καλών σχέσεων, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας. Οι δημόσιες σχέσεις που αρέσουν και δεν αρέσουν στον κλάδο, δεν είναι για την αυτοπροβολή, είναι ένα από τα θεμέλια μίας επιχείρησης, ανοίγουν και κλείνουν πόρτες οι δημόσιες σχέσεις, το θέμα είναι να καταλάβαινομε, τι γίνεται και πώς προκύπτουν τα ανοίγματα ή τα κλεισίματα, να πω απλά.

Προσοχή δεν αναφέρομαι σε συμπεριφορές κλισέ, ή σε διάφορα τρίκ της μίας εβδομάδας που μπαίνεις στο γραφείο και λες “τι ωραία που τα κατάφερα, τα ξέρω όλα”.

- Advertisement -

Ξεκίνησαν όλα, αφού πέρασε για τα καλά το πρόβλημα στην κοινωνία, έτσι άρχισαν οι φήμες και η αναζήτηση διευκρινίσεων από τους καταναλωτές. Πολύ μετά άρχισαν οι ανακοινώσεις προς τον κλαδικό Τύπο και οι διευκρινίσεις προς τους Συνεργάτες και Πελάτες, ποιες ασφαλιστικές καλύπτουν τον ιό και ποια συμβόλαια καλύπτουν τι.

Και αυτό να πω, αφού είχαν στείλει τα “ημερολόγια τους” μένουμε σπίτι, τηρούμε τους κανόνες υγιεινής, κτλ. Δηλαδή αυτό που επέβαλλαν τα μέτρα της κυβέρνησης για την πρόληψη εξάπλωσης του ιού.  Αυτά όμως δεν έχουν μεγάλη σημασία για τους ασφαλισμένους, ούτε και για τους υπόλοιπους αναγνώστες που διαβάζουν τις ανακοινώσεις των εταιρειών και εκτός κλάδου. Με δύο λόγια τι προηγείται  έναντι ποιού ;

Τα μέτρα είναι μέτρα, είναι αυτονόητα, λόγω της κατάστασης κοινά για όλους, ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση και λήφθηκαν. Θα μπορούσαν να κάνουν και διαφορετικά οι ασφαλιστικές ή όλες οι επιχειρήσεις όλων των επιχειρηματικών κλάδων υπό το φόβο του προστίμου, ή υπό το φόβο απώλειας φήμης και πελατείας;

Θα μπορούσαν, όμως να κάνουν διαφορετικά, με τα συμβόλαια υγείας για παράδειγμα, ζωής και να ενημερώσουν προληπτικά πριν ξεσηκωθούν οι φήμες και οι διαδόσεις ότι οι ασφαλιστικές δεν καλύπτουν τον κορωνοϊό ή ότι τον καλύπτουν, να πουν για τις προϋποθέσεις τους όρους και τις διαδικασίες αποζημιώσεων. … Και αν υπάρχει ο όρος της πανδημίας, υπό ποιες συνθήκες αποζημιώνεται, αφού εντοπιστεί και καθοριστεί η ζημιά. 

Θα μου πείτε ο καθένας θα πρέπει να είναι ενημερωμένος και να ξέρει τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχει και πότε ενεργοποιούνται. Να πω, ότι ο έλληνας δεν είναι ώριμος καταναλωτής και αρέσκεται σ’ αυτό. Να πω επίσης ότι του αρέσει να ΄’μεταλαμπαδεύει’ γνώσεις και, ας γνωρίζει ότι δεν γνωρίζει.

Επίσης και ορισμένοι ασφαλιστές, ας μην λησμονούμε κοιτούν πώς να πωλήσουν και να γράψουν τζίρους, τουλάχιστον τα περασμένα χρόνια, όχι τώρα που υπάρχουν εποπτικοί κανονισμοί.

Πόσες και πόσες ειδών κοινοπραξίες υπάρχουν στο εξωτερικό μεταξύ ασφαλιστικών. Θα μπορούσε να έβγαινε μία τέτοιου είδους ενημέρωση. Μήπως υπήρξαν ασφαλιστικές ή ασφαλιστικοί σύμβουλοι, ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που να έκαναν την δουλειά αυτή, πριν ο κόσμος αρχίσει να γρινιάζει;

Λίγες ημέρς πριν σχεδόν, ιστοσελίδα ειδησεογραφική σε τίτλο της έγραφε οι ασφαλιστικές γνώριζαν για κορωνοϊό και τον εξαίρεσαν από τα συμβόλαια τους.

Αδιαμφισβήτητα, δεν ισχύει αυτό. Κανονικά, οι πολίτες θα έπρεπε να έχουν την ικανότητα να διακρίνουν ότι δεν ισχύει και θα έψαχναν να καταλάβουν γιατί γράφεται. Είμαστε στην Ελλάδα και οι πολίτες ψάχνουν και αρέσκονται να ακούν για κινδύνους που δεν υπάρχουν, αφήνοντας τα μπόσικα σε κινδύνους που υπάρχουν και τον έλεγχο τους, σε άλλους.

Και καταλήγουμε στην λειτουργία της σωστής επικοινωνίας και των ειλικρινών σχέσεων.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ψάχνει να τα βρει με τις ασφαλιστικές

Μετά από δύο χρόνια σιωπής οι ιδιωτικές κλινικές δείχνουν ότι κάνουν ένα βήμα πίσω και θέλουν να τα βρουν με τις ασφαλιστικές.

Γιατί οι τράπεζες «ξαναθυμούνται» τον ασφαλιστικό κλάδο

Έμπειρος τραπεζίτης, σχολιάζοντας την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, τονίζει με νόημα ότι «μετά από μια περίοδο δεκαπέντε

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κλήμης Δημαρχιάδης: Δέκα χρόνια στο τιμόνι ενός οράματος που έγινε πρότυπο συνεργατικής επιχειρηματικότητας

Όταν ιδρύθηκε το Συνεργατικό Σχήμα «ΠΑΝΟΡΜΟΣ», κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την έκταση και το βάθος της διαδρομής που θα ακολουθούσε

Οι μεγάλες ασφαλιστικές ανατροπές χαρίζουν “ζωή”

Ο Πρόεδρος του ΕΕΑ Γιάννης Χατζηθεοδοσίου μαζί με τον Δημήτρη Γαβαλάκη πέτυχαν μία όχι μόνο απλά ανατροπή, αλλά μία ιστορική ανατροπή

Ευρώπη Ασφαλιστική: Αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας το α’ εξάμηνο

Ένα δυνατό πρώτο εξάμηνο κατέγραψε σύμφωνα με πληροφορίες η Ευρώπη Ασφαλιστική μετά την ολοκλήρωση του deal με τον όμιλο Intracom

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο 11th MedTech Conference!

Η αγορά των ιατροτεχνολογικών προϊόντων περνά μια κρίσιμη καμπή – με τις μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ, τις θεσμικές παρεμβάσεις και τις χρόνιες προκλήσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κλήμης Δημαρχιάδης: Δέκα χρόνια στο τιμόνι ενός οράματος που έγινε πρότυπο συνεργατικής επιχειρηματικότητας

Όταν ιδρύθηκε το Συνεργατικό Σχήμα «ΠΑΝΟΡΜΟΣ», κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει την έκταση και το βάθος της διαδρομής που θα ακολουθούσε

ΕΑΕΕ-ΑΑΔΕ ενημερώνουν για την επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση

Το έγγραφο της ΑΑΔΕ αφορά την επανένταξη οφειλών σε ρύθμιση τμηματικής καταβολής από αλληλεγγύως ευθυνόμενα πρόσωπα

Πιστοποιήσεις διαμεσολαβητών: Αναρτήθηκαν οι πίνακες επιτυχόντων της Θεσσαλονίκης

Οι πίνακες αφορούν τις εξετάσεις πιστοποίησης γνώσεων για διανομή (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων που διενεργήθηκαν 5-6 Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη

Οι Έλληνες millennials μεταξύ online σύνδεσης και εξαπάτησης

Έρευνα και συμβουλές της Kaspersky για τη συμπεριφορά των Ελλήνων millennials στο διαδίκτυο - Δόλωμα η αγάπη και το χρήμα

Η Coface εξαγόρασε την Cedar RoseGroup

Η Coface ανακοινώνει την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Cedar Rose.