back to top
15.4 C
Athens
Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2024

Level Up: Το record-breaking, 24 στρατηγικά πρότζεκτ και ο κορυφαίος στόχος της Generali

Σε μία κατάμεστη αιθουσα στο Grand Resort Lagonissi, οι άνθρωποι της Generali είχαν την τιμητική τους! Η εταιρεία διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση προς τιμήν του προσωπικού της, κατά την οποία στελέχη μίλησαν για τα εντυπωσιακά αποτελέσματα και επιτεύγματα του 2023 και μοιράστηκαν το όραμα και τους στόχους τους για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας.

O CEO της Generali, κ. Πάνος Δημητρίου λαμβάνοντας τον λόγο αναφέρθηκε στη διαρκώς ανατπυξιακή πορεία της εταιρείας, δίνοντας τα εύσημα στο προσωπικό και τους συνεργάτες του και εξαίροντας το ταλέντο και την αφοσίωσή τους στους στόχους που έχουν τεθεί από τον όμιλο. Ο κ. Δημητρίου δήλωσε ικανοποιημένος από τα όσα έχουν γίνει έως σήμερα σε συνάρτηση με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, ενώ έκανε εκτενή αναφορά στο strategic plan, “Level Up” , με απώτερο στόχο την κατάκτηση του “θρόνου” στην κατάταξη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

- Advertisement -

Μεταξύ άλλων ο κ. Δημητρίου ανέφερε:

«Η σημερινή μας συνάντηση είναι μια εξαιρετικά σημαντική στιγμή καθώς μπορούμε με ικανοποίηση να πούμε ότι έχουμε υλοποιήσει όλα όσα υποσχεθήκαμε πριν από δύο χρόνια: την επιτυχημένη ολοκλήρωση του integration εντός του ελάχιστου απαιτούμενου χρόνου -κάτι που αποτελεί από μόνο του case study-, την κατά 25% αύξηση στην παραγωγή μας εν μέσω αυτής της διαδικασίας και την ανάπτυξη ενός ισορροπημένου χαρτοφυλακίου. Θέλω να ευχαριστήσω, για μία ακόμη φορά, όλους σας για την προσπάθεια και τη θετική διάθεση με την οποία αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις για να μπορούμε να παραμένουμε ένας οργανισμός που διαφέρει ουσιαστικά από κάθε άλλον. Σήμερα που η Generali είναι πιο ώριμη και ισχυρή από ποτέ, συνεχίζοντας να δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, θα ήθελα να σας καλέσω να προχωρήσουμε μαζί στο επόμενο επίπεδο, αυτό που αξίζει σε μια σπουδαία εταιρεία με σπουδαία στελέχη».

- Advertisement -

Ton λόγο έλαβε και ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Chief Sales Officer της Generali αποκαλύπτοντας ότι η εταιρεία πέτυχε για πρώτη φορά στην ιστορία της έναν τεράστιο στόχο-ορόσημο, καθώς η παραγωγή ξεπέρασε τα 500 εκατομμύρια ευρώ.

Όπως είπε: «Τα σημερινά στοιχεία μας δείχνουν ότι η αξιοπιστία, η συνέπεια και η προσωποποιημένη προσέγγιση που ακολουθούμε είναι στοιχεία συνδεδεμένα με την ταυτότητα του οργανισμού μας. Έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών μας, οι οποίοι σε ποσοστό 29% έχουν περισσότερα από δύο συμβόλαια μαζί μας, κάτι που επαληθεύει την αξία της Lifetime Partner φιλοδοξίας μας που συμπορεύεται με τον ασφαλισμένο σε κάθε στιγμή της ζωής του. Βεβαίως, η δυναμική των αριθμών είναι σημαντική, σημαντικότερη είναι όμως η δουλειά που κάνουμε όλοι μαζί αναζητώντας συνεχώς τρόπους για να στηρίξουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Και όπως γνωρίζουμε από την εμπειρία μας, στην καλή δουλειά οι αριθμοί δεν αντιστέκονται».

Toν κ. Ζερβουδάκη διαδέχθηκε στο βήμα ο κ. Ηλίας Ρήγας, CFO της Generali, ο οποίος τόνισε:

«Βρισκόμαστε σε μία χρονική στιγμή που οι έξωθεν προκλήσεις είναι συνεχείς και πολυεπίπεδες αλλά και οι ανάγκες του οργανισμού για επενδύσεις σε τεχνογνωσία και εργαλεία αιχμής είναι πολύ σημαντικές για την εξέλιξή του. Οι αποφάσεις δεν είναι πάντοτε εύκολες, λαμβάνονται όμως μετά από εξαντλητική μελέτη των δεδομένων και με γνώμονα τη βέλτιστη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων προκειμένου να διασφαλίζεται η ισορροπία μεταξύ της εταιρικής ευρωστίας και της ανάπτυξής της. Προχωράμε μπροστά συγκροτημένα και από θέση ισχύος. Η φιλοσοφία της πρόνοιας είναι αυτή που μας εξασφαλίζει ευελιξία και μας δίνει άνεση στη διαχείριση γεγονότων όπως οι πρόσφατες φυσικές καταστροφές χωρίς να επηρεάζει τα οικονομικά μας στοιχεία στον βαθμό που πιθανόν θα μπορούσε».

Τέλος, ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Insurance Officer της Generali, αφού εξήρε το έργο των ανθρώπων της Generali παρουσίασε το πλάνο του “Level Up”. Ο ίδιος ανέφερε: ”Θέλω να σταθώ στην ουσία που βρίσκεται πίσω από τα στοιχεία. Καταφέραμε πολλά και με το ανοιχτό σκεπτικό που μας διακρίνει ως Εταιρεία επιβεβαιώσαμε τα πεδία που μας διαφοροποιούν και καταγράψαμε εκείνα που χρειάζονται βελτίωση. Η επόμενη περίοδος έχει ως στόχο την υλοποίηση 24 στρατηγικών project τα οποία εστιάζουν σε 4 πυλώνες: την κερδοφόρο ανάπτυξη (profitable growth), τη λειτουργική αρτιότητα (operational excellence), την εμπειρία πελάτη και συνεργάτη (customer & intermediary experience) και μελλοντική ετοιμότητα (future readiness). Ας επικεντρωθούμε σε αυτά για να βαδίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη συνέχεια».

H πολύ επιτυχημένη εκδήλωση, μέσα σε ένα θερμό και ευχάριστο κλίμα, ολοκληρώθηκε με ένα μοναδικό πάρτυ συνοδεία μουσικής και κορυφαίων επιτυχιών από καταξιωμένους καλλιτέχνες, τον Σάκη Ρουβά και την Πέγκυ Ζήνα με τον Χάρη Γεωργίου.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Πρεμιέρα για τη νέα brand campaign της Generali

Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα brand campaign της Generali, με κεντρικό μήνυμα «Καθημερινά ζούμε 1000 ζωές και όλες αξίζουν να είναι ασφαλείς».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Generali

Η Generali, πιστή στη υπόσχεσή της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και εξυπηρέτησης στους ασφαλισμένους της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Η ERGO Ασφαλιστική, Insurance Partner του Ladies Run για 12η χρονιά

Η ERGO Ασφαλιστική, υποστήριξε και φέτος, το 12ο Ladies Run, έναν μοναδικό αγώνα δρόμου, αφιερωμένο αποκλειστικά στις γυναίκες.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΙΑΣ: Εκδήλωση Get Together Στελεχών Ασφαλιστικής Αγοράς

Παρέστησαν εκπρόσωποι ασφαλιστικών και επιχειρήσεων ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, εκπρόσωποι της Εποπτικής Αρχής και φορέων, διδάσκοντες και απόφοιτοι

H Eurolife FFH φέρνει την οργάνωση κατοικίας στα EurolifeHub

παρουσιάζει τη νέα δράση “Fast & Tidy”, με θέμα την οργάνωση του σπιτιού.

Ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστου

Το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, σε συνεργασία με το ασφαλιστικό γραφείο ΠΑΡΟΝ, και την υποστήριξη των Διαγνωστικών Κέντρων Health Spot by HHG, διοργάνωσε ημερίδα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού

Δεν θα έχει πολλά’ δώρα το 2024 ο Αη Βασίλης’ για τις ασφαλιστικές

Η παραγωγή ενισχύθηκε κυρίως από την αύξηση παραγωγής στα unit linked προιόντα, τις ανατιμήσεις των ασφαλίστρων υγείας και γενικότερα τις τιμολογιακές ανατιμήσεις.

Ποιος από την αγορά μπορεί να κερδίσει περισσότερο την εμπιστοσύνη σας;

Αν έχεις άγνοια του αντιπάλου αλλά γνωρίζεις τον εαυτόν σου, οι ευκαιρίες να κερδίσεις ή να χάσεις είναι περίπου ίδιες. Αν έχεις άγνοια για τον αντίπαλο σου και δεν γνωρίζεις ούτε τον εαυτό σου , τότε θα κατατροποθείς.