back to top
11.5 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Level Up: Το record-breaking, 24 στρατηγικά πρότζεκτ και ο κορυφαίος στόχος της Generali

Σε μία κατάμεστη αιθουσα στο Grand Resort Lagonissi, οι άνθρωποι της Generali είχαν την τιμητική τους! Η εταιρεία διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση προς τιμήν του προσωπικού της, κατά την οποία στελέχη μίλησαν για τα εντυπωσιακά αποτελέσματα και επιτεύγματα του 2023 και μοιράστηκαν το όραμα και τους στόχους τους για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας.

O CEO της Generali, κ. Πάνος Δημητρίου λαμβάνοντας τον λόγο αναφέρθηκε στη διαρκώς ανατπυξιακή πορεία της εταιρείας, δίνοντας τα εύσημα στο προσωπικό και τους συνεργάτες του και εξαίροντας το ταλέντο και την αφοσίωσή τους στους στόχους που έχουν τεθεί από τον όμιλο. Ο κ. Δημητρίου δήλωσε ικανοποιημένος από τα όσα έχουν γίνει έως σήμερα σε συνάρτηση με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, ενώ έκανε εκτενή αναφορά στο strategic plan, “Level Up” , με απώτερο στόχο την κατάκτηση του “θρόνου” στην κατάταξη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

- Advertisement -

Μεταξύ άλλων ο κ. Δημητρίου ανέφερε:

«Η σημερινή μας συνάντηση είναι μια εξαιρετικά σημαντική στιγμή καθώς μπορούμε με ικανοποίηση να πούμε ότι έχουμε υλοποιήσει όλα όσα υποσχεθήκαμε πριν από δύο χρόνια: την επιτυχημένη ολοκλήρωση του integration εντός του ελάχιστου απαιτούμενου χρόνου -κάτι που αποτελεί από μόνο του case study-, την κατά 25% αύξηση στην παραγωγή μας εν μέσω αυτής της διαδικασίας και την ανάπτυξη ενός ισορροπημένου χαρτοφυλακίου. Θέλω να ευχαριστήσω, για μία ακόμη φορά, όλους σας για την προσπάθεια και τη θετική διάθεση με την οποία αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις για να μπορούμε να παραμένουμε ένας οργανισμός που διαφέρει ουσιαστικά από κάθε άλλον. Σήμερα που η Generali είναι πιο ώριμη και ισχυρή από ποτέ, συνεχίζοντας να δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, θα ήθελα να σας καλέσω να προχωρήσουμε μαζί στο επόμενο επίπεδο, αυτό που αξίζει σε μια σπουδαία εταιρεία με σπουδαία στελέχη».

- Advertisement -

Ton λόγο έλαβε και ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Chief Sales Officer της Generali αποκαλύπτοντας ότι η εταιρεία πέτυχε για πρώτη φορά στην ιστορία της έναν τεράστιο στόχο-ορόσημο, καθώς η παραγωγή ξεπέρασε τα 500 εκατομμύρια ευρώ.

Όπως είπε: «Τα σημερινά στοιχεία μας δείχνουν ότι η αξιοπιστία, η συνέπεια και η προσωποποιημένη προσέγγιση που ακολουθούμε είναι στοιχεία συνδεδεμένα με την ταυτότητα του οργανισμού μας. Έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών μας, οι οποίοι σε ποσοστό 29% έχουν περισσότερα από δύο συμβόλαια μαζί μας, κάτι που επαληθεύει την αξία της Lifetime Partner φιλοδοξίας μας που συμπορεύεται με τον ασφαλισμένο σε κάθε στιγμή της ζωής του. Βεβαίως, η δυναμική των αριθμών είναι σημαντική, σημαντικότερη είναι όμως η δουλειά που κάνουμε όλοι μαζί αναζητώντας συνεχώς τρόπους για να στηρίξουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Και όπως γνωρίζουμε από την εμπειρία μας, στην καλή δουλειά οι αριθμοί δεν αντιστέκονται».

Toν κ. Ζερβουδάκη διαδέχθηκε στο βήμα ο κ. Ηλίας Ρήγας, CFO της Generali, ο οποίος τόνισε:

«Βρισκόμαστε σε μία χρονική στιγμή που οι έξωθεν προκλήσεις είναι συνεχείς και πολυεπίπεδες αλλά και οι ανάγκες του οργανισμού για επενδύσεις σε τεχνογνωσία και εργαλεία αιχμής είναι πολύ σημαντικές για την εξέλιξή του. Οι αποφάσεις δεν είναι πάντοτε εύκολες, λαμβάνονται όμως μετά από εξαντλητική μελέτη των δεδομένων και με γνώμονα τη βέλτιστη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων προκειμένου να διασφαλίζεται η ισορροπία μεταξύ της εταιρικής ευρωστίας και της ανάπτυξής της. Προχωράμε μπροστά συγκροτημένα και από θέση ισχύος. Η φιλοσοφία της πρόνοιας είναι αυτή που μας εξασφαλίζει ευελιξία και μας δίνει άνεση στη διαχείριση γεγονότων όπως οι πρόσφατες φυσικές καταστροφές χωρίς να επηρεάζει τα οικονομικά μας στοιχεία στον βαθμό που πιθανόν θα μπορούσε».

Τέλος, ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Insurance Officer της Generali, αφού εξήρε το έργο των ανθρώπων της Generali παρουσίασε το πλάνο του “Level Up”. Ο ίδιος ανέφερε: ”Θέλω να σταθώ στην ουσία που βρίσκεται πίσω από τα στοιχεία. Καταφέραμε πολλά και με το ανοιχτό σκεπτικό που μας διακρίνει ως Εταιρεία επιβεβαιώσαμε τα πεδία που μας διαφοροποιούν και καταγράψαμε εκείνα που χρειάζονται βελτίωση. Η επόμενη περίοδος έχει ως στόχο την υλοποίηση 24 στρατηγικών project τα οποία εστιάζουν σε 4 πυλώνες: την κερδοφόρο ανάπτυξη (profitable growth), τη λειτουργική αρτιότητα (operational excellence), την εμπειρία πελάτη και συνεργάτη (customer & intermediary experience) και μελλοντική ετοιμότητα (future readiness). Ας επικεντρωθούμε σε αυτά για να βαδίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη συνέχεια».

H πολύ επιτυχημένη εκδήλωση, μέσα σε ένα θερμό και ευχάριστο κλίμα, ολοκληρώθηκε με ένα μοναδικό πάρτυ συνοδεία μουσικής και κορυφαίων επιτυχιών από καταξιωμένους καλλιτέχνες, τον Σάκη Ρουβά και την Πέγκυ Ζήνα με τον Χάρη Γεωργίου.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Generali Hellas και Ευρωκλινική: Η αξία της συνένωσης

Οι δύο οργανισμοί μαζί μπορούν να προσφέρουν πολύ περισσότερα, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης φροντίδας

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Η Generali στα Καλάβρυτα, με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Για τα παραγωγικά τους αποτελέσματα βραβεύτηκαν οι πρώτοι του δικτύου, με ένα τριήμερο γεμάτο εικόνες, δράσεις και εκπλήξεις

Ταξίδι έμπνευσης και εξέλιξης στην Κίνα για τους συνεργάτες της Generali

Kάθε μέρα του ταξιδιού αποτέλεσε για τους ανθρώπους της Generali ευκαιρία προσωπικής ανάπτυξης και αλλαγής προοπτικής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Όλα όσα έγιναν στο 14th Clinical Research Conference, με θέμα «Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις»

Το #crco25 πραγματοποιήθηκε από την ethosEVENTS, σε συνεργασία με το περιοδικό Pharma & Health Business και το portal virus.com.gr

BCA College: Ημερίδα «The Symbiosis Effect: AI & I»

Μια εκδήλωση με σημαντικές παρουσίες, που δείχνει πώς άνθρωποι και μηχανές μπορούν να συνδημιουργήσουν το μέλλον της μάθησης, της εργασίας και της ηγεσίας

Νέες γέφυρες με την ελληνική ιατρική κοινότητα της Νέας Υόρκης – Δυναμική παρουσία του Hellenic Healthcare Group στο Rebrain Greece 2025

Στελέχη του Ομίλου χαρακτήρισαν τη συμμετοχή στο Rebrain Greece ως «καθοριστικό βήμα για την ενίσχυση της σχέσης με την ελληνική ιατρική διασπορά»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική