back to top
17.5 C
Athens
Τετάρτη 2 Απριλίου 2025

Lemonade: Καταβολή αποζημίωσης σε… 3 δευτερόλεπτα!

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η αντικατάσταση υπαλλήλων με συστήματα τεχνητής νοημοσύνης προδιαγράφεται ως μια από τις νέες τάσεις της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Ένα παράδειγμα των νέων πεδίων που ανοίγει είναι η ανακοίνωση της Lemonade ότι διεκδικεί την εγγραφή της στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες για την ταχύτερη διεκπεραίωση αίτησης για καταβολή αποζημίωσης: 3 δευτερόλεπτα !

- Advertisement -

Όπως ισχυρίζεται η  συνεργατική ασφαλιστική εταιρεία (peer-to-peer) με έδρα της Νέα Υόρκη, που μετρά μόνο λίγους μήνες ζωής, στις 23 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 5.47 μ.μ. ο πελάτης της Lemonade Brandon Pham υπέβαλε διαδικτυακά αίτηση αποζημίωσης ύψους 979 δολαρίων σε σχέση με ένα γούνινο παλτό που είχε αγοράσει. Σε διάστημα 3 δευτερολέπτων, ως τις 5.50 μ.μ. δηλαδή, ο Α.Ι. Jim, δηλαδή το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας που διαχειρίζεται το λογισμικό αυτόματης διεκπεραίωσης ασφαλιστικών εργασιών (bot), αξιολόγησε το αίτημα αποζημίωσης, επιβεβαίωσε ότι καλυπτόταν από το ασφαλιστικό συμβόλαιο του πελάτη, «έτρεξε» 18 διαφορετικούς αλγορίθμους που διασφαλίζουν ότι δεν επρόκειτο για απατηλή αίτηση αποζημίωσης, ενέκρινε την καταβολή του ποσού, έστειλε εντολή για την εκταμίευσή του στην τράπεζα και ειδοποίησε τον κ. Pham ότι η αίτησή του είχε διεκπεραιωθεί επιτυχώς, χωρίς να χρειαστεί ούτε ένα έγγραφο.

Από την αρχή της λειτουργίας της η Lemonade έχει θέσει  στο επίκεντρο του επιχειρηματικού της μοντέλου την τεχνητή νοημοσύνη και τα συμπεριφορικά οικονομικά (behavioural economics). «Με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν διεθνή standards για την καταβολή αποζημιώσεων, το βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες δεν μπόρεσε να συμπεριλάβει το ρεκόρ της Lemonade», ανέφερε ο Daniel Schreiber, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Lemonade. «Πλην όμως, από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, αυτό δεν έχει προηγούμενο στην πολύχρονη ιστορία της ασφάλισης και έτσι διεκδικούμε το παγκόσμιο ρεκόρ της ταχύτερης καταβολής αποζημίωσης. Έχουμε ανεβάσει τον πήχη στα 3 δευτερόλεπτα και ελπίζουμε άλλοι να ανταποκριθούν στην πρόκληση», κατέληξε ο κ. Schreiber, προσθέτοντας ότι στις ΗΠΑ ο μέσος χρόνος για την καταβολή αποζημίωσης είναι 30-45 ημέρες.

- Advertisement -

Υπενθυμίζεται ότι λίγες ημέρες πριν την ανακοίνωση της Lemonade η ιαπωνική ασφαλιστική Fukoku Mutual Life Insurance τάραξε τα νερά ανακοινώνοντας ότι θα απολύσει 34 υπαλλήλους της και θα τους αντικαταστήσει με το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης ονόματι Watson που έχει αναπτύξει η IBM. H λογική και των δυο εταιρειών είναι η ίδια: ότι τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης είναι ταχύτερα από τους ανθρώπους και μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση της παραγωγικότητας και μείωση του κόστους. Η μόνη διαφορά είναι ότι η Lemonade, ως νεοφυής εταιρεία, απέφυγε την αρνητική δημοσιότητα -σε αντίθεση με την Fukuoku- επειδή δεν ανακοίνωσε απολύσεις…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Iστοριες ασφαλιστικής… τρέλας: Οι άνθρωποι-αρκούδες και οι καταστροφές σε οχήματα

Όταν μιλάμε για ασφαλιστικές απάτες, φαίνεται πως για μερικούς ασυνείδητους η φαντασία δεν έχει όρια… Πρόσφατα στην Καλιφόρνια υπήρξαν αναφορές

Aποζημίωση €950.000 – Σύγκρουση Ομορρόπως Κινουμένων – Παράνομη Οπισθοπορεία

Σε κάθε περίπτωση κατά τον καθορισμό του επιδικαζόμενου ποσού λόγω ψυχικής οδύνης επιβάλλεται να τηρείται η αρχή της αναλογικότητας

Επίθεση Sounion: Ποια κοινοπραξία καλύπτει το πλοίο και πόσο θα μπορούσε να κοστίσει μια διαρροή;

Η πρόσφατη επίθεση στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο suezmax “Sounion” από Χούθι ανοιχτά του λιμανιού της Χοντέιντα της Υεμένης θα μπορούσε να έχει πολλαπλό αντίκτυπο

Επίθεση Sounion: Ποια κοινοπραξία καλύπτει το πλοίο και πόσο θα μπορούσε να κοστίσει μια διαρροή;

Η πρόσφατη επίθεση στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο suezmax “Sounion” από Χούθι ανοιχτά του λιμανιού της Χοντέιντα της Υεμένης θα μπορούσε να έχει πολλαπλό αντίκτυπο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κ. Μακέδος: Iσχυρή δέσμευση η επένδυση στην ασφάλεια και στην υποστήριξη των μελών του ΤΜΕΔΕ

Σε ισχύ έχουν τεθεί από χθες 1η Απριλίου 2025 οι νέες εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις, που προσφέρει το Ταμείο Μηχανικών

Δ. Γαβαλάκης: Προχωρά περαιτέρω η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών για τους διαμεσολαβούντες

Προχωρά περαιτέρω η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών προς τους ασφαλιστικούς και αντασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

ΤΜΕΔΕ: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις σε συνεργασία με την Allianz και Generali

Από σήμερα 1η Απριλίου 2025 τίθενται σε εφαρμογή οι νέες εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις,

Κ. Σεμερτζόγλου: Η HDI κλείνει 30 χρόνια στην Ελλάδα, προετοιμάζει δράσεις

Στο πλαίσιο της επετείου, η HDI σχεδίαζει σειρά από δράσεις με στόχο να ευχαριστήσει τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία της αλλά και για να ενισχύσει περισσότερο τις σχέσεις της  με την επιχειρηματική κοινότητα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το ΕΣΥ-Τι δείχνει έρευνα της GPO για τον ΠΙΣ

Παρά τις εξαγγελίες και τις προσπάθειες του Άδωνι Γεωργιάδη και της κυβέρνησης, αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το δημόσιο σύστημα υγείας

«Να ξαναγίνουμε ο εθνικός πρωταθλητής στην Ιδιωτική Ασφάλιση» το μήνυμα που Δ. Μαζαράκη από το βήμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου

«Δημιουργώντας… αστέρια»! Αυτό τον τίτλο επέλεξε φέτος η Επιθεώρηση του κ. Χρήστου Χρυσολόγου, δεδομένης της σταθερής δυναμικής της

H EUROINS Ελλάδος μέγας χορηγός του «13ΟY KALLITHEA RUN»

Για 13η συνεχόμενη χρονιά, η Ασφαλιστική Εταιρεία Euroins Ελλάδος στηρίζει έναν θεσμό που φέρνει κοντά τους κατοίκους της Καλλιθέας

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.

To «mystery shopping» και οι κρυφοί έλεγχοι σε επενδυτικές εταιρείες, τράπεζες, ασφαλιστικές

Ρόλο "μυστικών πελατών" «mystery shopping» θα κληθούν να διαδραματίσουν μέλη των εποπτικών αρχών πραγματοποιώντας ελέγχους