back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Lemonade: Καταβολή αποζημίωσης σε… 3 δευτερόλεπτα!

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η αντικατάσταση υπαλλήλων με συστήματα τεχνητής νοημοσύνης προδιαγράφεται ως μια από τις νέες τάσεις της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Ένα παράδειγμα των νέων πεδίων που ανοίγει είναι η ανακοίνωση της Lemonade ότι διεκδικεί την εγγραφή της στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες για την ταχύτερη διεκπεραίωση αίτησης για καταβολή αποζημίωσης: 3 δευτερόλεπτα !

- Advertisement -

Όπως ισχυρίζεται η  συνεργατική ασφαλιστική εταιρεία (peer-to-peer) με έδρα της Νέα Υόρκη, που μετρά μόνο λίγους μήνες ζωής, στις 23 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 5.47 μ.μ. ο πελάτης της Lemonade Brandon Pham υπέβαλε διαδικτυακά αίτηση αποζημίωσης ύψους 979 δολαρίων σε σχέση με ένα γούνινο παλτό που είχε αγοράσει. Σε διάστημα 3 δευτερολέπτων, ως τις 5.50 μ.μ. δηλαδή, ο Α.Ι. Jim, δηλαδή το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας που διαχειρίζεται το λογισμικό αυτόματης διεκπεραίωσης ασφαλιστικών εργασιών (bot), αξιολόγησε το αίτημα αποζημίωσης, επιβεβαίωσε ότι καλυπτόταν από το ασφαλιστικό συμβόλαιο του πελάτη, «έτρεξε» 18 διαφορετικούς αλγορίθμους που διασφαλίζουν ότι δεν επρόκειτο για απατηλή αίτηση αποζημίωσης, ενέκρινε την καταβολή του ποσού, έστειλε εντολή για την εκταμίευσή του στην τράπεζα και ειδοποίησε τον κ. Pham ότι η αίτησή του είχε διεκπεραιωθεί επιτυχώς, χωρίς να χρειαστεί ούτε ένα έγγραφο.

Από την αρχή της λειτουργίας της η Lemonade έχει θέσει  στο επίκεντρο του επιχειρηματικού της μοντέλου την τεχνητή νοημοσύνη και τα συμπεριφορικά οικονομικά (behavioural economics). «Με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν διεθνή standards για την καταβολή αποζημιώσεων, το βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες δεν μπόρεσε να συμπεριλάβει το ρεκόρ της Lemonade», ανέφερε ο Daniel Schreiber, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Lemonade. «Πλην όμως, από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, αυτό δεν έχει προηγούμενο στην πολύχρονη ιστορία της ασφάλισης και έτσι διεκδικούμε το παγκόσμιο ρεκόρ της ταχύτερης καταβολής αποζημίωσης. Έχουμε ανεβάσει τον πήχη στα 3 δευτερόλεπτα και ελπίζουμε άλλοι να ανταποκριθούν στην πρόκληση», κατέληξε ο κ. Schreiber, προσθέτοντας ότι στις ΗΠΑ ο μέσος χρόνος για την καταβολή αποζημίωσης είναι 30-45 ημέρες.

- Advertisement -

Υπενθυμίζεται ότι λίγες ημέρες πριν την ανακοίνωση της Lemonade η ιαπωνική ασφαλιστική Fukoku Mutual Life Insurance τάραξε τα νερά ανακοινώνοντας ότι θα απολύσει 34 υπαλλήλους της και θα τους αντικαταστήσει με το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης ονόματι Watson που έχει αναπτύξει η IBM. H λογική και των δυο εταιρειών είναι η ίδια: ότι τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης είναι ταχύτερα από τους ανθρώπους και μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση της παραγωγικότητας και μείωση του κόστους. Η μόνη διαφορά είναι ότι η Lemonade, ως νεοφυής εταιρεία, απέφυγε την αρνητική δημοσιότητα -σε αντίθεση με την Fukuoku- επειδή δεν ανακοίνωσε απολύσεις…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Iστοριες ασφαλιστικής… τρέλας: Οι άνθρωποι-αρκούδες και οι καταστροφές σε οχήματα

Όταν μιλάμε για ασφαλιστικές απάτες, φαίνεται πως για μερικούς ασυνείδητους η φαντασία δεν έχει όρια… Πρόσφατα στην Καλιφόρνια υπήρξαν αναφορές

Aποζημίωση €950.000 – Σύγκρουση Ομορρόπως Κινουμένων – Παράνομη Οπισθοπορεία

Σε κάθε περίπτωση κατά τον καθορισμό του επιδικαζόμενου ποσού λόγω ψυχικής οδύνης επιβάλλεται να τηρείται η αρχή της αναλογικότητας

Επίθεση Sounion: Ποια κοινοπραξία καλύπτει το πλοίο και πόσο θα μπορούσε να κοστίσει μια διαρροή;

Η πρόσφατη επίθεση στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο suezmax “Sounion” από Χούθι ανοιχτά του λιμανιού της Χοντέιντα της Υεμένης θα μπορούσε να έχει πολλαπλό αντίκτυπο

Επίθεση Sounion: Ποια κοινοπραξία καλύπτει το πλοίο και πόσο θα μπορούσε να κοστίσει μια διαρροή;

Η πρόσφατη επίθεση στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο suezmax “Sounion” από Χούθι ανοιχτά του λιμανιού της Χοντέιντα της Υεμένης θα μπορούσε να έχει πολλαπλό αντίκτυπο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS