back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Καθαρές συναλλαγές με κόστος

Μια μεγάλη αλλαγή για την αγορά έγινε πραγματικότητα. Και ποια είναι αυτή; Το απλό και αυτονόητο που συμβαίνει –ή θα έπρεπε να συμβαίνει- σε όλες τις συναλλαγές: πρώτα πληρώνεις και μετά αποκτάς.

Ο αέρας και τα περιθώρια ελαστικότητας χάθηκαν. Τα χρέη από τον έναν στον άλλο που δημιουργούσαν την αλυσίδα καταναλωτής-διαμεσολαβών-εταιρεία, σταματούν να υφίστανται και πλέον ισχύει η γνωστή αρχή: αποκτάς αυτό που πληρώνεις. Φαίνεται δύσκολο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά όμως έτσι έχουν τα πράγματα. Για να πάρεις το ασφαλιστήριό σου και να είσαι ασφαλισμένος οφείλεις να το έχεις εξοφλήσει.

- Advertisement -

Μπορεί η μέχρι σήμερα τακτική να άφηνε ευνοϊκά περιθώρια στους πολίτες, αλλά όμως δεν ήταν τελικά σε καλό της αγοράς. Από όποια όψη και να το δεις, δε μπορούσε να συνεχιστεί αυτή η τεράστια αλυσίδα χρέους. Τα ποσά ήταν μεγάλα όπως και οι ανάγκες μεγάλες.

Ο ένας με τον άλλο (και ο ένας στον άλλο) επέτρεπαν συμπεριφορές που είχαν ως αποτέλεσμα την διόγκωση χρεών, την δημιουργία προβλημάτων, την ύπαρξη ασφαλισμένων –ανασφάλιστων. Δεν ήταν σωστό και όμως ίσχυε.

- Advertisement -

Τώρα ήλθε η αλλαγή. Η αγορά εισέρχεται σε νέα ρότα και θα φανεί το τι σημαίνει να πληρώνει κάποιος για να αποκτά το ασφαλιστικό πρόγραμμα αυτό που επιθυμεί ή αυτό που επιβάλλει ο νόμος εάν πρόκειται για τις κατηγορίες που υπάγονται στην υποχρεωτικότητα. Θα πάρει ένα τρίμηνο μέχρι να ορθοποδήσει η κατάσταση και μετά από Φθινόπωρο θα αποκαλυφθούν οι πραγματικές συνθήκες. Καλή αλλά σίγουρα για κάποιους σκληρή η νέα πραγματικότητα αφού θα αναγκαστούν και συνεργασίες να διακόψουν και πελάτες να δυσαρεστήσουν. Θα βρεθεί η νέα ισορροπία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Συνταξιοδοτικά ταμεία και διασυνοριακή προοπτική: Το ελληνικό ενδιαφέρον στο 16ο Φόρουμ Κύπρου

Κεντρικό θέμα του συνεδρίου είναι η ανάπτυξη των multi-employer IORPs και η ενίσχυση του δεύτερου πυλώνα συνταξιοδότησης

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

Η ασφάλιση είναι για κάθε πολίτη. Μύθος ή αλήθεια;

Το Panormos Cluster αναδεικνύει ότι υπάρχουν λύσεις για κάθε προϋπολογισμό, με ασφάλιστρα που προσαρμόζονται στις εκάστοτε πραγματικές ανάγκες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί