back to top
24.5 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Η Στέλλα Ζουλινάκη, πολυδιάστατη προσωπικότητα στον χώρο της ασφάλισης και της επιχειρηματικότητας, «ανοίγει το μικρόφωνο» στο νέο επεισόδιο του podcast της «Και Αν Συμβεί…», φιλοξενώντας τον Αντώνη Δουνδουλάκη — έναν άνθρωπο που γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα πώς κάθε «Όχι» μπορεί να γίνει «Ναι».

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, οι δύο συνομιλητές ξεδιπλώνουν την ουσία του επαγγέλματος του ασφαλιστή, φωτίζοντας πτυχές του κλάδου που σπάνια αναδεικνύονται. Πρόκειται για μια συζήτηση που προσφέρει όχι μόνο γνώση, αλλά και έμπνευση.

- Advertisement -

Η πρωτοποριακή αυτή σειρά συνδυάζει το ανθρώπινο στοιχείο με την επαγγελματική γνώση, δημιουργώντας έναν χώρο όπου η διαμεσολάβηση αναδεικνύεται ως τέχνη και επιστήμη ταυτόχρονα.

Η καινοτομία αυτή θα γιορταστεί στις 17 Σεπτεμβρίου, σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στους διαμεσολαβητές — τους πραγματικούς ήρωες πίσω από κάθε ασφαλιστική συμφωνία.

- Advertisement -

Η πρώτη σεζόν ολοκληρώνεται με υπόσχεση για δυναμική συνέχεια, με ειδικές εκδόσεις που θα κρατήσουν το ενδιαφέρον ζωντανό, ξεκινώντας με το «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο».

Το επεισόδιο είναι διαθέσιμο στο YouTube και το Spotify, με παράλληλη δυνατότητα συμμετοχής σε διαγωνισμό για το βιβλίο «Αλφαβητάριο του Διαμεσολαβητή».

 

🎧Ακούστε το στο Spotify

Σχετικές δημοσιεύσεις

Νέο podcast: «Και Αν Συμβεί… στο δρόμο; Να οδηγείς με παιδεία και σεβασμό στη ζωή» με τον Θ. Χούντρα

«Στον δρόμο δεν υπάρχει "δε θα συμβεί σε μένα". Υπάρχει μόνο προετοιμασία, παιδεία και σεβασμός στη ζωή» - Δείτε το επεισόδιο

NN Hellas & Prolepsis: Επόμενος κύκλος δράσεων για την ψυχική υγεία παιδιού και οικογένειας

Το «Νοιάζομαι για το παιδί μου» ενημερώνει και εκπαιδεύει δωρεάν γονείς, κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς σε θέματα ψυχικής υγείας

Ανάμεσα στο χθες και στο σήμερα της διαμεσολάβησης

Η πρόσφατη εκδήλωση στο Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» έγινε αφορμή να δούμε την ιστορία με άλλο μάτι και την Αδριατική Ασφαλιστική Εταιρεία του 1838 ως γέφυρα

Η Στέλλα Ζουλινάκη και ο Αντώνης Δουνδουλάκης φώτισαν την Ημέρα του Ασφαλιστή στο «Μελίνα»

Οι διοργανωτές κρατούν «τη δύναμη της ομάδας, την αξία της συναδελφικότητας και το χαμόγελο όσων ήταν εκεί», γιατί «όταν μοιράζεσαι το όραμα, το ταξίδι γίνεται πάντα πιο φωτεινό»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί