back to top
22.6 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει το έργο του Συλλόγου «Αγάπη για Ζωή»

Η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο των δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας στήριξε το έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή», παραδίδοντας επτά ειδικού τύπου αναπηρικά αμαξίδια και είδη ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού σε δημόσια νοσοκομεία, ως ελάχιστη πράξη συμπαράστασης, ιδιαίτερα των ανήλικων θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων.

Ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή», από το 2015, έχει προσφέρει σημαντικά τόσο στο επίπεδο της πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων, όσο και στο επίπεδο της αρωγής ανηλίκων και ενηλίκων με σοβαρά κινητικά προβλήματα, τα οποία έχουν -κατά κύριο λόγο- προκληθεί από αυτά. Με τη γνωστή σε όλους συλλογή πλαστικών καπακιών ανά την επικράτεια, ο Σύλλογος κατάφερε αφενός να προωθήσει την ανακύκλωση και αφετέρου να την ανάγει σε πράξη ανιδιοτελούς προσφοράς προς τον συνάνθρωπο, καθώς με δύο τόνους καπάκια αγοράζεται ένα απλού τύπου αναπηρικό αμαξίδιο.

- Advertisement -

Με προσήλωση στις αξίες της οδικής ασφάλειας, η GroupamaΑσφαλιστική, δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει τις ενέργειες και τις ουσιαστικές συνεργασίες της με στόχοτην ανάδειξη και υιοθέτηση υγιών προτύπων συμπεριφοράς στον δρόμο αλλά και την υποστήριξη ευάλωτων ομάδωνσυνανθρώπων μας με μεγαλύτερες ανάγκες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Η Alpha Bank ενισχύει την ισότιμη πρόσβαση στην τραπεζική εμπειρία και στον πολιτισμό

Πώς η τράπεζα ́ανοίγει τον δρόμο για καλύτερη εξυπηρέτηση κωφών και βαρήκοων ατόμων, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την προσβασιμότητα στον πολιτισμό

Η Groupama Ασφαλιστική φιλοξένησε τη συνεδρίαση του European Works Council στην Ελλάδα

Ο θεσμός ενημέρωσης και διαλόγου προάγει τη συνεργασία και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών για πάνω από 28.000 εργαζομένους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί