back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Η Groupama Ασφαλιστική αρωγός του Πανελλήνιου Συλλόγου «Αγάπη για Ζωή»  

Η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο των δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, βρίσκεται αρωγός για τέταρτη (4) συνεχή χρονιά στο έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή», παρέχοντας έμπρακτη βοήθεια με την αγορά ειδικών αναπηρικών αμαξιδίων για την υποστήριξη των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων.  

Ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» υλοποιεί εδώ και χρόνια την άκρως επιτυχημένη πρωτοβουλία της συλλογής και ανακύκλωσης πλαστικών καπακιών για την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων, για κάθε συνάνθρωπό μας που το έχει ανάγκη. Το όραμα του Συλλόγου, το οποίο συνάδει με τις αξίες της Groupama Ασφαλιστικής, είναι η συμπαράσταση και η αρωγή σε άτομα που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα -θύματα ή μη τροχαίων ατυχημάτων- η θεσμοθέτηση καλύτερων οδικών συνθηκών στους δρόμους, με απώτερο στόχο τη μείωση και πρόληψη των τροχαίων, αλλά και η αφύπνιση του ευρέως κοινού για τα οφέλη της ανακύκλωσης. 

- Advertisement -

Η Groupama Ασφαλιστική με προσήλωση στις αρχές της οδικής ασφάλειας, αποδεικνύει ότι βρίσκεται «Σίγουρα Δίπλα» στον συνάνθρωπο, και δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει τις συνέργειες και τις ουσιαστικές πρωτοβουλίες της, με στόχο τόσο την ανάδειξη και υιοθέτηση υγιών προτύπων οδικής συμπεριφοράς όσο και την καλλιέργεια μιας ευρύτερης οδικής παιδείας για τους νέους οδηγούς.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η επάνοδος της Groupama

Τη στρατηγική της εταιρείας για επιστροφή στην κερδοφορία εντός διετίας παρουσίασε ο νέος CEO Hassène Feki

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Η Groupama Ασφαλιστική φιλοξένησε τη συνεδρίαση του European Works Council στην Ελλάδα

Ο θεσμός ενημέρωσης και διαλόγου προάγει τη συνεργασία και την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών για πάνω από 28.000 εργαζομένους

Η GROUPAMA λαμβάνει την κορυφαία πιστοποίηση Ethos Platinum για 2η συνεχόμενη χρονιά

Η Groupama Ασφαλιστική, μέλος του γαλλικού Ομίλου Groupama και με ισχυρή παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, έλαβε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής και ΒΟC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Η αξιοποίηση του λογισμικού αποσκοπεί σε βελτιστοποίηση, αναδιοργάνωση και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών διαδικασιών

Η Allianz Trade φέρνει την επόμενη γενιά στον χώρο εργασίας με νέο πρόγραμμα πρακτικής άσκησης

Παιδιά εργαζομένων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κόσμο της ασφάλισης και της εταιρικής λειτουργίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί