back to top
14.1 C
Athens
Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, την πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε από τις 6 έως τις 12 Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, στόχος της συμμετοχής ήταν για άλλη μια φορά η ανάδειξη της σημασίας που δίνει η εταιρεία στην εξυπηρέτηση, στη συνεργασία μεταξύ όλων των ομάδων της και η πελατοκεντρική κουλτούρα που χαρακτηρίζει τη λειτουργία της.

- Advertisement -

Το φετινό motto «Growing together» εκφράζει ακριβώς το γεγονός πως, μέσα από τη συνεργασία και την εμπιστοσύνη που υπάρχει μεταξύ των τμημάτων της, η εταιρεία εξελίσσεται συνολικά, κι αυτό αποτυπώνεται καθημερινά στην εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες και στους συνεργάτες της.

Κατά τη διάρκεια της φετινής Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών αναδείχτηκαν οι προσωπικές πορείες εξέλιξης των στελεχών του Eurolife Experience Center (EEC), που αποτελούν απτά παραδείγματα ανταμοιβής, αναγνώρισης και φυσικά επένδυσης στην εκπαίδευση – αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Eurolife FFH.

- Advertisement -

Παράλληλα, ο εορτασμός της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε μια εξαιρετική αφορμή προκειμένου η Eurolife FFH να προσκαλέσει τα στελέχη της να κάνουν έναν απολογισμό των δεξιοτήτων που κατάφεραν να αναπτύξουν τη χρονιά που πέρασε, αλλά και να επικοινωνήσουν το ποιες είναι εκείνες που επιθυμούν να καλλιεργήσουν στο άμεσο μέλλον – μια ακόμα ενέργεια που αποτυπώνει τη δέσμευση της εταιρείας στη φροντίδα για προσωπική πρόοδο των ανθρώπων της αλλά και των ομάδων της συνολικά.

Επιπλέον, μέσα από τη δράση με τίτλο «The Growth Chain», η εταιρεία προσκάλεσε διαφορετικές διευθύνσεις της εταιρείας να μοιραστούν τις σκέψεις και τις ιδέες τους για βελτίωση στη ροή των καθημερινών εργασιών, με στόχο τη θετική επίδραση στην εμπειρία του πελάτη. Έτσι, για άλλη μια φορά ενθάρρυνε την ανταλλαγή απόψεων στο εσωτερικό της, ανέδειξε την αξία της συνεργασίας ανάμεσα στις ομάδες της, και ταυτόχρονα συγκεντρώθηκαν ιδέες και προτάσεις που θα βελτιστοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες και τους συνεργάτες που την εμπιστεύονται καθημερινά.

Δεν έλειψαν φυσικά οι δράσεις που αναδεικνύουν τη σημασία που έχει για τη Eurolife FFH το wellbeing των ανθρώπων της. Η διοργάνωση ενός τουρνουά air hockey πρόσφερε στιγμές σύνδεσης και διασκέδασης, ενώ, όπως και πέρυσι, η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με μια διασκεδαστική εξόρμηση εκτός Αττικής για τα στελέχη του Eurolife Experience Center.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να αναγνωρίζει τις προσπάθειες των στελεχών της, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Η συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί κάθε χρόνο μια ευκαιρία να αναδειχθεί στην πράξη η έμφαση που δίνει η εταιρεία στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, αλλά και στη σύνδεση και τη συνεργασία μεταξύ των τμημάτων της, απαραίτητο συστατικό για την εξέλιξη της εταιρείας και των στελεχών της.

Σχετικές δημοσιεύσεις

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου

The Fair Five: Η Eurolife FFH μεταμορφώνει τη διαδικασία των αποζημιώσεων οχήματος με ΤΝ

Το προηγμένο σύστημα σημαίνει «λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο χρόνο για ουσιαστική, ανθρώπινη εξυπηρέτηση»

ΕΕΑ: Δωρεάν επαναπιστοποιήσεις σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για συμπλήρωση ωρών του 2025

Aσφαλιστικοί διαμεσολαβητές από όλη την Ελλάδα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσω της σχετικής φόρμας

Ένας αιώνας ΕΕΑ: Όταν ο θεσμός ξεπερνά τον εαυτό του! (Βίντεο)

Το Επιμελητήριο, υπό την ηγεσία της σημερινής Διοίκησης του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου, έχει πετύχει κάτι που λίγοι θεσμοί καταφέρνουν

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

ΥΕΚΑ: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας

Τα μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν οι εργοδότες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου