Μέσα από μια νέα επικοινωνιακή καμπάνια με σύγχρονο και άμεσο ύφος, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) επιχειρεί να αναδείξει τη σημασία της ασφάλισης κατοικίας, εντάσσοντάς τη στη λογική της πρόληψης και της καθημερινής φροντίδας του νοικοκυριού.
Με το μήνυμα «Ένας λεκές στο καινούργιο σου παπούτσι είναι ικανός να σε βγάλει εκτός εαυτού; Ξέχνα τα απρόοπτα με ασφάλιση σπιτιού», η ΕΑΕΕ χρησιμοποιεί μια ανάλαφρη αλλά ουσιαστική προσέγγιση για να υπενθυμίσει ότι τα απρόοπτα –είτε μικρά είτε μεγάλα– μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά μέσα από την κατάλληλη ασφαλιστική κάλυψη.
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των ενεργειών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τη σημασία της ασφαλιστικής πρόληψης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΑΕΕ, το ποσοστό των ασφαλισμένων κατοικιών στην Ελλάδα παραμένει ιδιαίτερα χαμηλό συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, γεγονός που καθιστά αναγκαία τη συνεχή ενημέρωση των πολιτών.
Η καμπάνια, που προβάλλεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιχειρεί να «απομυθοποιήσει» την ασφάλιση κατοικίας, παρουσιάζοντάς την όχι ως πολυτέλεια, αλλά ως ένα εργαλείο προστασίας απέναντι σε φυσικές καταστροφές, πυρκαγιές, πλημμύρες ή βανδαλισμούς – περιστατικά που τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί αισθητά.
Η ΕΑΕΕ καλεί τους πολίτες να ενημερωθούν υπεύθυνα για τις διαθέσιμες επιλογές και τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης μέσω της ιστοσελίδας της.